Jump to content


Community Status Updates


Photo

Keito → Trivia Spitting Monster

Wait... Αυτή: http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=14172 δεν είναι η Blood Prison η οποία βγήκε πέρσυ? Αυτή (http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=14172) νομίζω θα προβάλλει φέτος :P (Συγνώμη, too lazy για να ενσωματώσω τα λίνκ στις ταινίες).
Jun 13 2012 17:48
  • Trivia Spitting Monster's Photo
    Trivia Spitting Monster
    Πφ, ναι! Δίκιο έχεις! Συγνώμη! Δεν κάθισα να τσεκάρω πως όχι, in fact, ΔΕΝ έχουμε 2011! Ξεκόλλα, TSM!
    Jun 13 2012 17:54
  • Keito's Photo
    Keito
    Χαχαχαχα. Και εμένα μου έχει τύχει μην ανυσηχείς :P
    Jun 13 2012 18:22
Photo

Kunoichi.meriinawa → Keito

Για κάποιο λόγο στο προφίλ σου βλέπω το παλιό σου avatar ενώ στο profile feed το καινούριο :blurah5:
May 21 2012 14:23
  • Keito's Photo
    Keito
    Πάτα το F5 και νομίζω θα φτιάξει :P
    May 21 2012 14:28
Photo

Keito → Itachi Akatsuki

Αμα θες να βρεις καποιο ανιμε για PSP νομίζω πως σε αυτό το section θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν. http://www.anime.gr/forum/index.php?/forum/13-video-games/αλήτερα
May 01 2012 11:22
  • Keito's Photo
    Keito
    http://www.anime.gr/forum/index.php?/forum/13-video-games/ αυτό είναι το λινκ λάθος έβαλα πάνω ΧΔ
    May 01 2012 11:23
  • Itachi Akatsuki's Photo
    Itachi Akatsuki
    φχαριστω!!! και εψαχνα !!! υπαρχει ειδει τετοιο τοπικ?
    May 02 2012 14:29
  • Keito's Photo
    Keito
    Δεν ξέρω. Δοκίμασε να ψάξεις στο τοπικ: Όλα τα ιαπωνικά RPGs παρούσας γενιάς κονσολών που κυκλοφόρησαν και θα κυκλοφορήσουν! Αν δεν σε καλύπτει κάτι εκεί, ψάξε λίγο στο section και θα βρεις σίγουρα κάτι.
    May 02 2012 15:06
Photo

zennith666 → Keito

Σου απάντησα για το IRC . Για πες άμα βοήθησε!!
Apr 22 2012 23:27
  • zennith666's Photo
    zennith666
    Όσο γι'αυτή την ερώτηση " Να κάνω μια κουλή ερώτηση. Γιατί αυτά :) :( :D τα smileys τα μεταφέρει αυτόματα ενώ τα onionheads όχι.? "
    να ξέρεις ότι το ίδιο έκανε και το vbulletin.Αν θυμάμαι καλά πάντως τα smileys είναι default emoticons ενώ τα onionheads τα κατεβάσανε και τα προσθέσανε οπότε μπορεί αυτή να είναι η απάντηση...
    Apr 23 2012 02:44
Photo

Keito → ...xXx...

Για να σου εμφανιστεί το βίντεο αντί για το λινκ όταν ανεβάζεις ένα βίντεο πατάς το 3 πάνω εικονίδιο που λέει specialbbcode και έχει μια εικονίτσα και επιλέγεις youtube video. Μετά εκεί που λέει content βάζεις το λινκ και done.
Apr 05 2012 21:56
  • ...xXx...'s Photo
    ...xXx...
    ευχαριστώ ^^
    Apr 06 2012 10:36
  • Keito's Photo
    Keito
    Τίποτα. :)
    Apr 06 2012 14:27
Photo

Keito → Maya-chan

Εντάξει, ευχαριστώ πολύ.
Mar 14 2012 18:37
Photo

Maya-chan → Keito

Είναι λίγο διαφορετική νομίζω η διαδικασία. Όταν κατεβάσεις το patch θα έχει μέσα και τις οδηγίες πάντως.
Mar 14 2012 18:36
Photo

Keito → Maya-chan

Αχα ευχαριστω μονο μια μικρη διευκρινηση. Όταν λες εγκατεστησε ενοείς το ιδιο που έκανα με το Higurashi?
Mar 14 2012 18:28
Photo

Maya-chan → Keito

Βρες το πρωτότυπο για κατέβασμα (με ένα ψάξιμο σε nyaatorrents θα στο βγάλει λογικά), μετά πήγαινε στο site των Witch Hunt (google θα στο βγάλει από τα πρώτα), κατέβασε το αγγλικό patch και εγκατέστησε.
Mar 14 2012 17:36
Photo

Keito → Maya-chan

Μετά από πολύ ανόφελο ψάξιμο, είπα να (ξανα)απευθηνθώ σε 'σένα. Μήπως ξέρεις από πού μπορώ να κατεβάσω τα Visual Novel του Umineko? (στο σχετικό θρεντ έψαξα αλλά δεν μου ανοίγει τα λινκ η σαπίλα που ονομάζω υπολογιστή)
Mar 14 2012 15:10
Photo

Kalamaris → Keito

Glad i helped.Καλο καψιμο XD
Mar 11 2012 17:32
Photo

Keito → Kalamaris

Σιγά μωρέ κακέ! Δεν φτάνει που μου τα δωσε η κοπέλα την κακολογείς.!! ΧΔ Και ναι ναι ναι ναι ναι δουλεψε!!!! Ρε πραγματικα όμως με έσωσες από αιώνιες απορίες του γιατί δεν αποθηκεύονται τα πραγματα που ανοίγω με WinRar.... ΧΔ
Mar 11 2012 16:00
Photo

Kalamaris → Keito

[SIZE=1]Πως?δουλεψε..... [SIZE=2]Θελω να πω φυσικα και δουλεψε σιγα που θα κανε λαθος η τρομακτικη μου εφυια χαχαχα.:kakaka: I mean seriously ουτε αυτο δεν μπορουσε να εξηγησει η χαζη?Tsk tsk oh my incompetent sister:canthelp:([SIZE=1]i'm getting banned for this xp)[/SIZE] [/SIZE][/SIZE]
Mar 11 2012 15:09
Photo

Keito → Kalamaris

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! (again)
Mar 11 2012 14:49
Photo

Kalamaris → Keito

Να σου βγαλει το φακελο higurashi ετσι ωστε μετα να μπορεις να πατησεις το εικονιδιο με τη μουρη της rena και να σου βγαλει το παιχνιδι.
Mar 11 2012 14:43