Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kenny → LucyBR

1. xxxHolic 01-24 DVD rip complete: [url]http://isohunt.com/download/41790981/xxxholic+complete.torrent[/url] 2. Άνοιγε και κανένα MSN/mIRC που και που... :borednn9:
Ιούν 28 2008 19:52
Φωτογραφία

LucyBR → Glastenen

ETΣΙ! και αναλογα με τη διαθεση μπορει να παει και: ΚΑΜΕ:drink: ΚΑΜΕ:wooi2: ΚΑΜΕ:bath: ΚΑΜΕ:kawaii: ΚΑΜΕ:lovulovu: ΚΑΜΕ:nbleed: XDDDDDD jhanniz spammage FTW! \m/ [B]teh [/B]spammage!!! X33333
Ιούν 21 2008 20:52
Φωτογραφία

Glastenen → LucyBR

Kame *__* Kame *__* Kame *__* Kame *__* Kame *__* Kame *__* .........jhanniz spammage XDDDD <3333
Ιούν 20 2008 22:43
Φωτογραφία

LucyBR → Kenny

μια χαρα κολλαγε! it was like "ur not special, we want so too"! :ppp gomen για το irc i had a lesson... ^^;
Ιούν 20 2008 18:43
Φωτογραφία

Kenny → LucyBR

Το macro δεν κόλλαγε και τόσο στην περίπτωση... :bleh: Anyway, visit the irc channel for some chitty chat. ^^
Ιούν 20 2008 15:02
Φωτογραφία

Erisadesu → LucyBR

steile mou details :) mouxaxda 8amathw pou meneis kai 8a mporw na se kanw stalk aneta
Ιούν 20 2008 11:44
Φωτογραφία

LucyBR → Kenny

βασικα αυριο αρχιζω αλλα μην ανησυχεις, δεν προκειται να γραψω την τυφλα μου την μαυρη! like srsly! hope at least [B]u[/B] are doing well (relentless studying on the side of course..) ganbatte!!! =w=/
Ιούν 16 2008 03:23
Φωτογραφία

Kenny → LucyBR

Um, hallo thar, ελπίζω να τα πας καλά με την εξεταστική. ^^ *hides behind huge pile of books again*
Ιούν 16 2008 01:21
Φωτογραφία

LucyBR → Kenny

τεχνολογια my a$$! >.<
Ιούν 07 2008 00:45
Φωτογραφία

LucyBR → a2a

please do!^^ προσωπικα μου αρεσουν πολυ τα reviews σου! :33 keep it up! =w=/
Ιούν 06 2008 14:42
Φωτογραφία

a2a → LucyBR

Ναι είμαι μια από τις Κόρες του Τσα! Μου αρέσει να γράφω αστεία reviews για ιαπωνικές σειρές αλλά τώρα τελευταία δεν έχω πολυ κέφι. Έχω κάτι καλό υπόψη μου όμως να γράψω σύντομα! ~~~ (^_^)
Ιούν 06 2008 14:31
Φωτογραφία

LucyBR → a2a

(lol αυτο εκανε ριμα! :p) you.bet.! ειμαι αρρωστη με Kame no kidding... ^^;;; nice Sho piccu!! =w= and btw *now she notices* r u really a tsa girl?? :O i read your blog! oO ειχα ριξει απιστευτο γελιο στο tatta hitotsu no koi review! XDDDD
Ιούν 06 2008 14:25
Φωτογραφία

a2a → LucyBR

Βλέπω Kame! Καλά πάμε!!
Ιούν 06 2008 14:18