Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zennith666

:3 δε μπορείς να πεις έτσι? Με κυνηγάει το συννεφάκι -καμιά φορά τρέχει να με ξεφύγει κιόλας βέβαια xD-. Γκαστόνε? Από πού?
Οκτ 09 2011 13:51
Φωτογραφία

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Ρε αγάπη μου τι post είναι αυτό στις ατάκες.Και εγώ που χαρακτηρίζω τον εαυτό μου γαντέμη τέτοια πράγματα δεν μου έχουν συμβεί!!!!Είσαι το αντίθετο του Γκαστόνε να πούμε!!!!! Απλά γαμάτη!!!!
Οκτ 09 2011 13:39
Φωτογραφία

zennith666 → Fizzonion

Hana-kimi ποιό είναι αυτό ρε φιλαράκι δεν το βρίσκω κάπου...
Οκτ 07 2011 20:35
Φωτογραφία

zennith666 → Dorothy

O ναι και οι κλώνοι έχουν γέλιο που φώναζουν αυτό που σκέφτονται!!! (ειχα πάει για ύπνο γι αυτό άργησα na απαντήσω :D )
Οκτ 06 2011 21:24
Φωτογραφία

Dorothy → zennith666

Highfive! Η Index είναι γλύκα, και τα δαγκώματα είναι respect! Αλλά το πιο cute για μένα είναι οι κλώνοι, έχουν φοβερή πλάκα! :P
Οκτ 06 2011 17:33
Φωτογραφία

zennith666 → Dorothy

Εγώ λατρεύω την Index όταν δαγκώνει τον Touma το ευχαριστιέμαι όσο τίποτε άλλο!!!
Οκτ 06 2011 17:20
Φωτογραφία

Dorothy → zennith666

Χαχαχα! Ευχαριστώ πολύ! Γενικά μ αρέσει το Index, αν και δεν τρελαίνομαι για τον Touma, Misaka klp... Αλλά Accelerator και Last Order ftw!
Οκτ 06 2011 17:07
Φωτογραφία

zennith666 → Dorothy

Και το έλεγα ότι είναι ο accelerator . Oχι τίποτα άλλο έμεινα όταν είπε η Itachi ότι είναι ο Squalo...Χαίρομαι που βλέπω και άλλον εδω μέσα που να του αρέσει το Index!!! Καλως ήρθες!!!
Οκτ 06 2011 16:41
Φωτογραφία

Maffy → zennith666

lol xD ΟΚ ΜY DEAR OTOUTO<3
Οκτ 03 2011 18:00
Φωτογραφία

zennith666 → Maffy

Well I'm just saying ... do whatever you want ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ O-NEE CHAN!!!
Οκτ 03 2011 11:24
Φωτογραφία

Maffy → zennith666

Aλήθεια? Αυτό το κάνει πολύ πιο ενδιαφέρον καθώς στην πρώτη σαιζόν, αυτό που μ'άρεσε ήταν όταν έπεφτε ξύλο. Προς το παρόν δεν το βλέπω αλλά αν το κοιτάω κάθε μέρα, πιθανότατα θα μου΄ρθει η όρεξη xD Arigatou otouto! <3
Οκτ 03 2011 11:19
Φωτογραφία

zennith666 → Maffy

Ο-nee chan επειδή είδα ότι δεν θες να δεις την season 2 nurarihyon(γιατί σε αποθάρεινε η πρώτη) να ξέρεις ότι είναι σχετικά κλάσσεις ανώτερη από την πρώτη έχει ποιό πολύ ξύλο και όχι πολύ βόλτα με τους συμαθητές...
Οκτ 03 2011 11:14
Φωτογραφία

Six Winged Angel → zennith666

figured lol, np XD
Σεπ 29 2011 23:32
Φωτογραφία

zennith666 → Fallen_Mpougatsa

Balto!!!
Σεπ 29 2011 22:37