Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
zennith666 → GhostPrince
ΥΟ ΜAN τι λέει εδώ εγώ λιώνω λιγο WoW και animes gia βράδυ μιας και δεν υπάρχουν λεφτά για πέταμα !!!
Οκτ 09 2011 20:20
zennith666 → Fallen_Mpougatsa
Κοιτα τι ανακάλυψα [url]http://en.akinator.com/#[/url]. Σκέψου όποιόν θες και θα στον βρεί!!
Οκτ 09 2011 16:43
Fallen_Mpougatsa → zennith666
Ha ha ha! Σοβαρά? Ε είδες, όλο και κάτι μαθαίνεις...
Οκτ 09 2011 16:39
zennith666 → Fallen_Mpougatsa
Τώρα να σου πώ την αλήθεια μάλλον φταίει που δεν έχω πατήσει το πόδι μου πολλές φορές βόρια αλλά την έκφραση δεν την ήξερα.Όλο και κάτι μαθαίνεις καθε μέρα!!!
Οκτ 09 2011 16:34
Fallen_Mpougatsa → zennith666
Ε μα τώρα τι? Τζιτζίκια πεταλώνουμε? Το οποίο παρεπιμτόντως θα ήταν κάτι πολύ δύσκολο να γόνεο οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί το έχουμε σαν έκφραση του πόσο εύκολα μπορούμε να κάνουμε κάτι! xD
Οκτ 09 2011 16:32
zennith666 → Fallen_Mpougatsa
Naτα μας και μετά παραξενεύομαι γιατί σε συμπάθησα νωρίς νωρίς. Ετσι nee-san !!!!!
Οκτ 09 2011 16:29
Fallen_Mpougatsa → zennith666
Aha, στην αρχή κι εγώ αυτό νόμιζα αλλά τι να πω? Ο εγκέφαλός μου δουλευει ώρες ώρες με τους πιο περίεργους τρόπους! xD Kι εγώ σαν κι εσένα όμως, περίεργη μέχρι αηδίας!
Οκτ 09 2011 16:23
zennith666 → Fallen_Mpougatsa
NEKO =γάτα η κατσούλι όπως το λένε στο χωριό μου χαζό!!!!Γενικώς είμαι υπερπερίεργο άτομο όπως οι γάτες!!!
Οκτ 09 2011 16:12
Fallen_Mpougatsa → zennith666
Super special awesome LAWL, νόμιζα ότι το ΝΕΚΟ ήταν ενδεικτικό για τη σχολή σου! xD Χμ, καλώς, πληροφορική. Niiiiiice~!
Οκτ 09 2011 16:00
zennith666 → Fallen_Mpougatsa
Οχί ρε γιατί σου έχω δώσει τέτοια εντύπωση... Πληροφόρικάριος στην Σ.Τ.Ε.Φ. Λαμίας είμαι. Codename: stefighter!!!!
Οκτ 09 2011 15:55
Fallen_Mpougatsa → zennith666
A, κερδίζω χρονιά. Όταν πήγα εγώ νωρίτερα έναν χρόνο νομίζω ήταν η τελευταία χρονιά. Αλλά επειδή ήμουν έξυπνο μωρό -λέμε τώρα- και είχα ήδη πάει δύο φορές νήπια, με στείλανε πρώτ δημοτικού ένα χρόνο νωρίτερα.
Χα χα, Θεσσαλονίκη, γέννημα θρέμα τώρα και φοιτήτρια! ΝΟΠΕ, στο Π κομμάτι! xD Εσύ Φιλοσοφική έτσι?
Οκτ 09 2011 15:49
zennith666 → Fallen_Mpougatsa
Μάλιστα... οκ πώς είσαι τέταρτο δεν θα ρωτήσω εκτώς και αν προτείθεσαι να γράψεις αρκέτα για να feedareis την NEKOπεριέργεια μου!!! Πόλη και σχολή δεν μου είπες ομώς :P .
Οκτ 09 2011 15:43


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
