Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → Dio Brando
Στο Noblesse όχι, απλώς επιτρέπονται τα spoilers μόνο μέσα στα tags τους. Στο Naruto πχ που έχει ολόκληρα sub-forums το λέει πάνω πάνω ότι επιτρέπονται.
Feb 07 2012 16:59
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
τωρα που το θυμηθηκα εσεις μαθηματα ποτε ξεκινατε. εμας οι κακιασμενοι την πεμπτη τελειωνουμε εξετασεις την δευτερα ξεκιναει δευτερο εξαμηνο.. να μην μας αφησουν ουτε μια μερα να κατσουμε..
Feb 07 2012 16:55
Fallen_Mpougatsa → Dio Brando
Στα προφιλ εννοείς? Χα χα, δεν είναι ότι δε μπορείς αλλά είναι ότι καλό είναι να τα βάζεις στα spoiler tags. Γι αυτό ακριβώς τα έχουμε. :canthelp: Εξάλλου, καλό είναι μέχρι να βγει το επόμενο κεφάλαιο, ειδικά μέσα στο thread να τα βάζουμε έτσι, άντε μέχρι να περάσει μισή βδομάδα. Πχ εγώ, αν δεν έχω δει ακόμα κάτι και με ρίξουν spoiler χάνω όλη την όρεξή μου να το δω/διαβάσω.
Feb 07 2012 16:51
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
Your argument is compelling. δεν έχω κάτι άλλο να πω οπότε ΟΚ. Έτσι όπως το λες έχεις ένα δίκιο!
Feb 07 2012 16:20
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
den ειμαι και τοσο βασικα ειμαι ψιλοαναισθητος σε τετοια θεματα, απλα σκεψου ποσο γελιο θα εβγαζε η σχεση του και η συναναστροφη τους με την υπολοιπη παρεα. γενικα εγω ειμαι ψιλοιδιαιτερη περιπ[τωση σχετικα με αυτο το manhwa. οταν το πρωτοειδα αυτο το manhwa ειπα οτι θα ειναι καμια ακομη ******* με bishonen vampires. αρκετο καιρο αργοτερα το ξεκινησα για να δω τι παιζει, και στην αρχη το βρηκα πολυ μετριο, το μονο που με κρατησε ηταν μερικες αστειες σκηνες με τον ραι, και μετα το συνεχισα και αφου βελτιωθηκε λιγο ειπα να το συνεχισω..
οποτε ειναι προφανες οτι θα ημουν υπερ της εξελιξης που θα εβγαζε το περισσοτερο γελιο..
Feb 07 2012 16:06
Kenny → Fallen_Mpougatsa
[QUOTE]You can also find it [URL="http://mangainn.com/"]here[/URL] και το βγάλανε μάλιστα και νωρίτερα, μη στηρίζεστε μόνο σ'αυτό το site. Αλλά αφού ήρθα μέχρι εδώ, ας σχολιάσω κιόλας.[/QUOTE]:33
Feb 07 2012 15:21
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
xD xD xD Δεν το περίμενα να ήσουν κρυφό Νa Yonsu x M-21 fan!
Feb 07 2012 15:00
Fallen_Mpougatsa → Kenny
Όπως και να χει, το ευχαριστώ και τα μπράβο μάλλον τα αξίζεις!
Feb 07 2012 00:02
Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura
Όταν έχεις τον αγγλομαθή like a sir καθηγητή με το όνομα "Σταυρακάκης" όλα τα άλλα φαίνονται λίγα...αλλά ναι, ντρέπομαι. Ωωωω πόσο ντρέπομαι.
Feb 06 2012 19:37
Kamen Tantei Zura → Fallen_Mpougatsa
Απαπαπα, δεν ντρέπεσαι δηλαδή; Ένα τέτοιο όνομα ενός μεγάλου επιχειρηματία και εσύ το λες λάθος.
Έτσι μπράβο, τώρα το έμαθες.
Feb 06 2012 19:30


This status update has reached the maximum number of replies allowed
