Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

ep, μαρια τι γινετε πως παει?? βγαινεις καθολου απο το σπιτι, ολο μεσα σε βλεπω, αρρωστησες παλι??
Φεβ 16 2012 21:52
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Εκτός κι αν ξέρεις κάτι που δεν ξέρω τότε είμαι σίγουρη πως η μικρή δε θα βγει...ή τέλος πάντων μαζί μου. xD Δεν ξέρω πως έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ή αν το είπες έτσι αλλά στην πραγματικότητα είμαι πολύ πιο κοντά με την αδερφή της, που "εξαιτίας" της ξέρω και τη μικρή. Επίσης, μόλις επικοινώνησα! Είναι άρρωστη η κοπελιά. Πες περαστικά της!
Φεβ 16 2012 20:44
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Κριμα,ρε συ... Γιατί,δεν λες στη μικρή να βγείτε ;
Φεβ 16 2012 20:36
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Παρακαλώ~! Τ^Τ Έτσι φαίνεται, my date is gooooone~!
Φεβ 16 2012 20:22
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Σ'ευχαριστώ πολύ!! Εσύ τελικά,θα μείνεις μέσα ;
Φεβ 16 2012 20:07
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Aχου καλέ, η καρδιά μου πιάστηκε...απαίσιο πράγμα το διάβασμα εξ επι τούτου. Απαπαπαπα. Καλά να περάσεις!
Φεβ 16 2012 20:02
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Θα πάμε,με φίλους σ'ενα μαγαζί όπου σε σερβίρουν στην λαδόκολα.Μάλιστα,ο ένας θα φέρει και το μπουζούκι του,οπότε καταλαβαίνεις! Κατ'άλλα,όλη μέρα διάβαζα για τρανζίστορ και διόδους.... Τ__Τ
Φεβ 16 2012 19:34
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Μι του...κι όχι τίποτα άλλο, υποτίθεται ότι θα βγαινα σήμερα αλλά ακόμα δε μ'απάντησε! :( και βαριέμαι σπίτι... Εσύ θα κάνεις τίποτα σήμερα?
Φεβ 16 2012 18:59
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Μπαργκιέμαι !!!
Φεβ 16 2012 18:40
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Ακοοοοομα,να πιάσεις το HxH ; Ο__Ο
Φεβ 15 2012 22:59
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Όχι είναι η αλήθεια. Το είδα αλλά βαριέμαι να πιάσω ένα καινούργιο τώρα. Είπαμε ότι έχω το HxH, Vagabond, και μόλις τελειώσω το Saint Seiya θα πιάσω κι εκείνο. Άσε.
Φεβ 15 2012 22:28
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

χαχαχαχα!! :P Να σου πω,το [URL="http://www.anime.gr/forums/%D3%E5%E9%F1%DD%F2-manga/10983-viking.html"]Viking[/URL] το διαβάζεις ;
Φεβ 15 2012 22:12
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Νομίζεις ότι αυτό αρκεί? Πφφφ... . . .Καλά, απ'την άλλη να μην το κάνουμε και θέμα μωρέ, σιγά. :P
Φεβ 15 2012 22:01
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

:golgo: Είμαι τυχερός,που δεν υπάρχει βιντεοκλήση μέσω του forum....
Φεβ 15 2012 21:50
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Τεράστιο...όσο και ολόκληρο το site. Θα πρεπε να ερεθριάς και να αισχύνεσαι.
Φεβ 15 2012 21:30