Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Xa,xa. Ό,τι να'ναι.
Αύγ 28 2011 16:14
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Thiis is what I was telling you girls about: [SPOILER][IMG]http://i116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/sillydrawinginarandommoment_by_padmenvy-d3hwe9l.jpg[/IMG][/SPOILER]
Αύγ 28 2011 15:40
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Έλα ντε, γιατί να χάσεις την ευκαιρία Είναι χρυσές αυτές, δεν τις παιρνάμε έτσι γιατί ποτέ δεν ξέρουμε πότε θα έρθει η επόμενη... Και το Reborn το βάζω ως την πρώτη σου κατάκτηση εφόσον ήταν δυσανάλογα το πρήξιμο με την έκταση του Reborn. Ενώ στο gangsta τσάκ τσουκ, μπαμ μπαμ! 6 chapters, πέντε λεπτά! xD Ωχ, αχ, χμ... Εχεχεχεχε, κάποιον θα βρω για το επόμενο τραγούδι μην ανησυχείς...
Αύγ 27 2011 22:14
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

:hahaha: Μα γιατί να χάσω την ευκαιρία άλλωστε. Το .Gangsta δες το μόνο σαν ένα ζέσταμα μωρέ, λίγα chapters είχε. Κάθε φορά ο στόχος θ' ανεβαίνει. -Δεν μετράει το Reborn! μην το βάλεις ως επιχείρημα- Και κάποια μέρα θα γίνω master στο brainwashing και μετά θα γίνω ένας φοίνικας... ΦΟΙΝΙΚΑΣ, kyakakakaKA. Βέβαια στο Aphorism, μην περιμένεις τόσο ωραίο σχέδια. Η βαρεμάρα έτσι είναι. Στο επόμενο τώρα. Να βρεις και κάποιον να σου βάλει μελωδία στο τραγούδι.
Αύγ 27 2011 17:08
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Χα χα χα χα, ναι μην χάσεις ευκαιρία! Ε, καλό είναι πάντως να μου τα θυμίζεις κιόλας γιατί τα ξεχνάω Χ) Ε, όσο να ναι σε σένα είπα και για πράγματα που μιλήσαμε κι εχθές συν του ότι σε μια φάση βαρέθηκα να τα ξαναγράφω οπότε είπα ας γράψω πιο συγκεκριμένες εντυπώσεις σύμφωνα με τα τελευταία posts. Αχ αχ αχ αυτό το τραγούδι θα γίνει θέμαααα...xD
Αύγ 27 2011 16:41
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Έτσι-έτσι-έτσι. :hahaha: Βάλε μπρος και το Aphorism τώρα.(<-δε χάνει την ευκαιρία). Το θεϊκό είναι πιο στο vm μου φανήκαν πιο αναλυτικά αυτά που μες σε σχέση με το thread κι επίσης βλέπω το τραγουδάκι να γίνεται το επόμενο hit στις νυχτερινές πίστες.
Αύγ 27 2011 16:20
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Guess what! Το διάβασα! Όλο...μέσα σε μισή ώρα? Απίθανο! Πολύ ωραία μέχρι στιγμής η ιστορία και περιμένω να δω κι άλλα τώρα! [SPOILER]Ωραίο το Gangsta. Μου άρεσαν πάρα πολύ οι δύο κύριοι αντρικοί χαρακτήρες αλλά νομίζω ακόμα δεν έχω αναπτύξει ιδιαίτερη συμπάθεια είτε στον Nicolas ή στον Woric. Και την καταλυπήθηκα την Alex στην αρχή, πολύ ξύλο και κακοποίηση και...καταλαβαίνεις. Η Nina πολύ γλυκιά κι ο γιατρός τα σπάει. Ο αστυνομικός μου ψιλοέδωσε στα νεύρα αλλά είναι αρκετά ρεαλιστικά όλα., Και τώρα κατάλαβα τι εννοούσες για τα pairings. Πολύ αναζωογονητικό που υπάρχουν κι είναι κι έτσι. Τι ωραίο το τελευταίο chapter εκε'ι που είδαμε τον Νικ με την κοπέλα με τα σωληνάκια...καημένη την χάνουμε. Άντε να δούμε και τι ρόλο βαράει.[/SPOILER]
Αύγ 27 2011 15:05
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → plotolp

Ω, ευχαριστώ πάρα πολύ. Ενδιαφέρον, πολύ ενδιαφέρον...θα το δω!
Αύγ 25 2011 12:10
Φωτογραφία

plotolp → Fallen_Mpougatsa

Καλά ντε μην μας πάθεις και κανα κακό, θα σου πω!:P Οι εικόνες δεν είναι fanart. Προέρχονται απο το comic [URL="http://en.wikipedia.org/wiki/Grimm_Fairy_Tales_%28comics%29"]Grimm Fairy Tales[/URL] το οποίο είναι τα γνωστά παραμύθια των αδελφών Grimm σε μια πιο "ενδιαφέρουσα" εκδοχή και περιλαμβάνουν όλους τους γνωστούς χαρακτήρες όπως Κοκκινοσκουφίτσα, Χανς και Γκρέτελ, Ραπουνζέλ και άλλα π.χ [SPOILER][IMG]http://comicsforge.com/wp-content/uploads/2011/05/grimm09_exc.jpg[/IMG][/SPOILER] [SPOILER][IMG]http://images.comiccollectorlive.com/covers/948/948e033e-5e6c-4851-9140-d129ef902dfc.jpg[/IMG][/SPOILER] Φυσικά μπορείς βρείς να τα κατεβάσεις αν σου αρέσουν. Εχούν το στυλ τους! Ελπίζω να σε κάλυψα!:kakashithumbup:
Αύγ 25 2011 10:46
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → DoB

O Gokudera ποτέ δεν το παιζε γυναικάς ρε συ, ίσα ίσα όλη την ώρα είναι "juuyndaime" και "juuyndaime"! Νομίζω πάντως ότι ο Rin είναι Yandere. Εξωτερικεύει πολύ τα συναισθήματά του οπότε...
Αύγ 24 2011 23:51
Φωτογραφία

DoB → Fallen_Mpougatsa

E ναι, άλλη γλύκα το bishounen, κι άλλη το άγριο tsundere... Προσωπικά κι εγώ προτιμώ το tsundere, σαν το Nezumi απ' το Νο 6... Ο Xanxus μου άρεσε περισσότερο στο μέλλον που είχε αφήσει μακρύ το μαλλί. Ο Gokudera πάντως από πάντα όμορφος δεν το έπαιζε; Ότι και καλά όλες έπεφταν ξερές στο περασμά του... Μόνο έναν δεν ξέρω πού να τον κατατάξω: Τον Okumura Rin, τον πρωταγωνιστή του Ao No Exoricst! Ενώ είναι απίστευτα γλύκας --> [IMG]http://www.scenicreflections.com/ithumbs/Okumura%20Rin%20Wallpaper__yvt2.jpg[/IMG] Kάνει και τις tsunderιές του: -->[IMG]http://th00.deviantart.net/fs70/300W/i/2011/228/c/1/okumura_rin_by_mikser_01-d46r2v6.png[/IMG]
Αύγ 24 2011 23:41
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → DoB

Ναι, ήτανε smooth 14χρονο... xD Έλα ρε συ αυτό ξεπαιτάχτηκε πολύ νωρίς! Πού να το πιστέψεις μετά? Ποιο είναι το αστείο? Είχαμε αυτήν τη συζήτηση με μια φίλη μου: ο Gokudera δεν ήταν αλλά με το νέο σχέδιο της Amano έγινε bishounen! Kαι αυτός και ο Yamamoto...Ο Hibari άντε, αλλά όχι αυτοί οι δύο. Και όχι τίποτα άλλο, και οι δυο δεν τους θέλουνε έτσι οπότε καταλαβαίνεις την οδύνη τους...να πω ούτε κι εγώ τους θέλω όλους bishounen. Θέλω και το plain, tsundere κλπ... :3
Αύγ 24 2011 23:22
Φωτογραφία

DoB → Fallen_Mpougatsa

Χαχαχα πλάκα κάνεις! 14χρονο βρε; Καλά είναι και μερικά που έχουν ξεπεταχτεί αρκετά νωρίς, λένε κάτι και δεν ξέρεις από πού σου ήρθε... Μια φορά ένα 5χρονο μου είχε πει ότι έχω ωραία μπουτάκια, εγώ άκουσα ματάκια (γιατί είναι και λίγο δύσκολο να το πιστέψεις) και μετά αναρωτιόμουν γιατί κρυβότανε στην αγκαλιά της μάνας του. Εντάξει, αυτό που σου τυχε εσένα ήτανε καλούλι το καημένο... Εννοείται ότι KHR rules... Mukuro, Hibari, Hayato, Xanxus, Squalo, Tsuna, Yamamoto, Byakuran, Shoichi, Ganma, and the list goes on and on and on... Amano and her bishounen overdoses!
Αύγ 24 2011 23:16
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → DoB

By the way: you Mukuro, I Xanxus. Kai Hayato... KHR ruuuules!
Αύγ 24 2011 23:04
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → DoB

...ωραία! Πολύ ωραία! Κι εμένα ακόμα μου ζητάνε ταυτότητα... Χα χα, σοβαρά? Κι εμένα μια φορά ένας 14χρονος στο magic park ρε συ. -Φεύγετε τώρα? (εγώ δεν κατάλαβα γιατί μπορεί ένα παιδάκι να με ρωτάει κάτι τέτοιο)-...ναι. -Ω, μείνετε λίγο ακόμα...να γνωριστούμε... . . . Θα κάνουμε σύλλογο όπωσδηποτε! Έχω κι άλλα μέλη να μπουν! (αυτά δεν τα λέμε, σσσσσσ)
Αύγ 24 2011 23:03