Jump to content


Community Status Updates


Photo

metalmusicmaniac → Fallen_Mpougatsa

Ελπίζω να σου άρεσε η χθεσινή συναυλία! Έχουμε κάνει και καλύτερες αλλά πρώτη φορά παίζαμε τόσα συγκροτήματα μαζί. Πάντως ανέβηκα level έτσι :P
Oct 02 2011 12:19
Photo

metalmusicmaniac → Fallen_Mpougatsa

Μόλις γύρισα από την πρόβα και σε 10 λεπτά φεύγω για soundcheck. Λοιπόν, το τέταρτο και τελευταίο τραγούδι που θα παίξουμε (μετά από πολλούς καυγάδες και διαβουλεύσεις μιας που ο χρόνος μας πάνω στη σκηνή είναι περιορισμένος) φέρει τον τίτλο [B]MY FALLEN ANGEL. [/B]Οπότε be ready γιατί μέσα στα 5 άτομα (:P) που θα το αφιερώσω μπορεί να'σαι και εσύ :D
Oct 01 2011 14:59
Photo

Maffy → Fallen_Mpougatsa

Xaxaxaa xD Δεν ξέρω xD Εμένα προσωπικά με τρομάζουν γιατί χμμμμ δεν ξέρω γιατί xD Απλώς δε μου ταιριάζουν καθόλου /ο/ Κι ο Squalo μ'ανατριχιάζει γιατί αλλιώς τον φαντάζομαι μιας που είναι κι αγαπημένος χαρακτήρας xD
Oct 01 2011 14:48
Photo

Fallen_Mpougatsa → Maffy

Βρε συ, γιατί συνεχίζουν να σε τρομάζουν τα desktop μου? Έχω αρχίσει να πιστεύω πως κάτι δεν πάει καλά με μένα που τα βάζω και μ'αρέσουν! xD
Oct 01 2011 11:36
Photo

Fallen_Mpougatsa → Putin

Οου σναπ! Γιου αρ ράιτ!
Oct 01 2011 01:15
Photo

Putin → Fallen_Mpougatsa

Λάηκ ε μποσς*
Oct 01 2011 01:14
Photo

Fallen_Mpougatsa → Putin

Like a boss που λέει και η γάτα πιο κάτω!
Oct 01 2011 01:08
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

xaxaxaxaxaxa!!!! Τώρα θα την καμαρώνεις και στο profil μου! XD
Oct 01 2011 01:06
Photo

Putin → Fallen_Mpougatsa

Ανέκαθεν
Oct 01 2011 01:05
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

For the sake of all that is holy to anyone, no one should post more VMs on my profile because that cat is way too awesome. xD
Oct 01 2011 01:04
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Στο [URL="http://knowyourmeme.com/memes/like-a-boss--2"]Know your meme.[/URL]Θα την βάλω,σε λίγο. Stay tuned.
Oct 01 2011 00:58
Photo

Fallen_Mpougatsa → Putin

[QUOTE]Και συνήθως προτιμώ τις [B]ανιμέητιντ βερσιόνς.[/B][/QUOTE] Γιου τελ δεμ μπρο! Άι λοβ Ινγκρικ! :3
Oct 01 2011 00:56
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ποιο απίθανη φωτογραφία απ'αυτήν δεν υπάρχει, έτσι? Έτσι? Πρέπει να τη βάλεις στην εικόνα προφίλ σου, παίζει να είναι το ότι πιο αξιαγάπητο αλλά και ψωνισμένο γατί που έχω δει ποτέ! xD Καλά το πρέπει τρόπος του λέγειν, αλλά καταλαβαίνεις τι εννοώ. Πού τη βρήκες ρε θηρίο?
Oct 01 2011 00:48
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

[CENTER][IMG]http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/original/000/119/900/king-cat-boss.png?1304460176[/IMG][/CENTER]
Oct 01 2011 00:44
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ha ha ha, μην ανησυχείς τα Barilla είναι γνωστά...αλλά είδες> Μας βγάλανε επιτέλους και στο γυαλί. Ήξερα ότι θα κάναμε φοβερή επιτυχία από πάντα.:mafia:
Oct 01 2011 00:38