Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

By the way, the cat is now gone...Sniff sniff...
Oct 02 2011 23:29
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Oho, I see you are hardcore gamers...εφόσον είναι γνωστό της πάση ότι κάθε gamer που σέβεται τον εαυτό του έχει κάνε τα παρακάτω τουλάχιστον μια φορά σε κάθε παιχνίδι. Ειδικά αν είναι του υπολογιστή αλλά κι αυτό πιάνεται. Παιχνιδι να ναι κι ότι να ναι!
Oct 02 2011 23:28
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Χαχαχαχαχ!!! Που να δεις,και την παρέα με την οποία παίζω....Κάνουμε σαν 7 χρονα,μόλις αρχίσει κάποιος και χάνει,θα μπει αυτομάτως και σε tsun mode,το οποίο συνοδεύεται από μουγκαμάρα και σε πιο advanced level και μπινελίκια. Ανεκτίμητο !!:hahaha:
Oct 02 2011 23:26
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Άντε, δίνεις και για πτυχίο? Ωραία! ^^ Χα χα, έτσι, από μικροί στο κουρμπέτι. Τι κάνεις? Κατακτάω τον κόσμο bitches!
Oct 02 2011 23:05
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Στην παρέα μου,λιώνουμε με τις ώρες στο Risk.Εξ'ου και η μεγαλομανία ! :P Μου το'χουν πει κι άλλοι για ν'ανέβω,αλλά δεν με παίρνει ο χρόνος,δίνω και το πτυχίο στα Ιαπωνικά,οπότε είμαι super πιεσμένος.
Oct 02 2011 23:01
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Aχ αχ αχ αχ αχ, γι αυτό πρέπει να χεις φίλους που να το παίζουν το παιχνίδι γιατί εγώ και τις δυο φορές με φίλους το παιζα. Και λέειιιιιιιι...μαζευόμαστε τα καμμένα και παίζουμε! Πρέπει ρε συ, πρέπει να ανέβεις κάποια στιγμή! XD
Oct 02 2011 22:55
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Πρώτα όμως,πρέπει να 'ανοίξει η σχολή,γιατί τα παιχνίδια γίνονται σε κάτι ξεχασμένα από τον θεό εργαστήρια.... Κατα δεύτερον,ενδέχεται να πήρε πτυχίο-μετά από μία δεκαετία- το παλικάρι,που είχε τα "σύνεργα".:sadist:
Oct 02 2011 22:52
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ho ho ho, πρέπει κάποια στιγμή να πας να παίξεις λέει τρελά! Κι αν έχεις και φαντασία στο να κάνεις χαρακτήρες και σ'αρέσει το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Oct 02 2011 22:47
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Όχι,αν κι έχουμε ομάδα DnD,στο τμήμα μου.....(Yes,we're geeks) Βασικά,μ'είχαν καλέσει να παίξω,αλλά έδινα εργαστήριο την επόμενη μέρα και δεν πήγα.Stupid me.
Oct 02 2011 22:31
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

:hahaha: πρέπει πρέπει! Παρεπιμπτόντως τώρα γύρισα σπίτι! xD Γι αυτό και η μακρά απουσία...χοχοχο, παίζουμε DnD έχεις παίξει ποτέ?
Oct 02 2011 22:29
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Κάτι τέτοια διαβάζω κι από attention whore,θα γίνω τσατσά ! XD
Oct 02 2011 22:25
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

By the way...the boss deserves all the attention he can get!
Oct 02 2011 22:19
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

:hmmm: there is something different with this page...but my internet is stupid οπότε δε μπορώ να την δω! xD
Oct 02 2011 22:17
Photo

Fallen_Mpougatsa → metalmusicmaniac

Mια χαρά ήταν, διασκεδαστική! Γιατί ανέβηκες level?
Oct 02 2011 22:15
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Τσέκαρε το προφίλ μου,θέλω εντυπώσεις για την πρώτη μου προσπάθεια,να το κάνω πιο τσαμάτο.... Και ναι,είμαι attention whore. XD
Oct 02 2011 19:19