Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Right back at you! *moefist*
Oct 06 2011 13:36
Photo

Fallen_Mpougatsa → HakunaMatata

Κοίτα, δε νομίζω να τη θέλει ιατί έχει μάθει αλλιώς αλλά ότι την χρειάζεται, σίγουρα την χρειάζεται μπας και ηρεμήσει. Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο...Βέβαια έτσι όπως κάνει χρειάζεται και καμιά σφαλιάρα :hahaha:
Oct 06 2011 13:35
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

[CENTER][IMG]http://s3.amazonaws.com/kym-assets/photos/images/newsfeed/000/087/329/1285443923872.jpg?1291972281[/IMG][/CENTER]
Oct 06 2011 13:32
Photo

HakunaMatata → Fallen_Mpougatsa

:kakaka: νόμιζα ότι μιλάμε ακόμα για την κορυφή :P Μην ανησυχείς,θα τον καλμάρω εγώ και δεν θα μου επιτεθεί:blush2:....Μα δεν το νιώθεις ότι θέλει αγκαλίτσα???:blingeye2:
Oct 06 2011 13:32
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

[QUOTE]Ο τύπος δεν υπάρχει,αφού ο κακομοίρης έχει ν'ακούει την κλάψα και τις απορίες του τσου-Tsuna,τι να κάνει ; XD[/QUOTE] You speak the truth.
Oct 06 2011 13:29
Photo

Fallen_Mpougatsa → HakunaMatata

Lol, για τον Xanxus φυσικά. ^^
Oct 06 2011 13:26
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Lol OK! xD
Oct 06 2011 13:25
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

[QUOTE]I can't see the picture! T^T[/QUOTE] Aν μιλάμε γι' αυτό που είπα 'ένα ποστ για μια εικόνα' εννοούσα το link για την εικόνα και απλά δεν το διατύπωσα σωστά.
Oct 06 2011 13:25
Photo

HakunaMatata → Fallen_Mpougatsa

εεεε....για ποιον μιλάμε???:hmmm:
Oct 06 2011 13:21
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

ΧΑχαχαχα!! Είναι από τα αγαπημένα μου,γι'αυτό το χρησιμοποιώ συχνά ! XD
Oct 06 2011 13:06
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

ΟΚ ΟΚ καλέ! Έχω πει πόσο απίστευτα adorable είναι αυτό το venting emoticon? xD
Oct 06 2011 13:04
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

:cry5: Δεν θα το ξανακάνω.Μην μου κρατάτε κακία,αφού μ'αγαπάτε ! Που θα βρείτε καλύτερο botsun ; ε; ε;
Oct 06 2011 13:03
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

[S]Ήμουν περίεργη να δω τι γράφτηκε αφού πήγα για ύπνο[/S]Εμένα δε με ξεφεύγει τίποτα! :hahaha: Εφόσον δε θα το ξανακάνεις όμως...
Oct 06 2011 12:59
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

:hot: Και νόμιζα πως την είχα γλυτώσει,μιας κανένας δεν απάντησε.......... Συγνώμη,left hand δεν θα ξαναγίνει.Δεν θα ξαναπληγώσω τα αισθήματα των άξιων και καταπληκτικών Guardian μου !:blingeye2:
Oct 06 2011 12:56
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

[QUOTE]Το ξέρω man,βασικά,δεν γράφουμε εμείς λίγο,απλώς αυτές γράφουν πολύ...... *brofist*[/QUOTE] Botsun...I saw that...
Oct 06 2011 12:45