Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Καλημέρα~! ^^
Οκτ 20 2011 09:44
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Goodmorning. Υοu got mail.
Οκτ 20 2011 09:37
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Κι εγώ αυτό θα σου'στελνα τώρα! XD Αύριο η συνέχεια,της συζήτησης.
Οκτ 20 2011 01:58
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Btw, πάω για ύπνο τώρα. Καληνύχτα~!
Οκτ 20 2011 01:56
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ευχαριστώ πολύ! ^^ Και καληνύχτα~!
Οκτ 20 2011 01:49
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Πιο σωστά, ήταν το φυσικό επακόλουθο αυτής τη τραγικής κατάστασης σήψης που επικρατούσε ηθικά τόσο στην πολιτική όσο και στην προσωπική μας ζωή, εφόσον στην ουσία η μία καθρέφτιζε την άλλη. Αυτή η αποκαλούμενη οικονομική κρίση που στο μεγαλύτερο μέρος της ήταν επιβεβλημένη κατά τη γνώμη μου λειτούργησε ως αφορμή για την πραγμάτωση των κοινωνικών υποδομών της χώρας, έστω αυτών των λίγων που διέθετε. Οι αποδιοργάνωση στην κοινωνική συνοχή υπήρχε σίγουρα πριν απ'αυτό εφόσον αν δεν υφίστατο οι άνθρωποι δε θα χωρίζονταν τόσο εύκολα...
Οκτ 20 2011 01:49
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

[ url = εδώ το link ] blah [/ url] Χωρίς τα κενά. Το έβαλα έτσι γιατί το [code] δεν έπιανε και θα έβγαινε ως link.
Οκτ 20 2011 01:49
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Άστα βράστα,όλη αυτή η παθογενή κατάσταση,οδηγεί την κοινωνία σε αποδιοργάνωση κι εν τέλει στην διάλυση. Πάντως,είναι φανερό πλέον,πως έχει διαρρηχθεί η κοινωνική συνοχή στην Ελλάδα.Κι αυτό,δεν είναι απόρροια,της τρέχουσας δημοσιονομικής κρίσης,που μαστίζει την χώρα την τελευταία διετία.Αλλά αποτελεί συνέπεια της πολιτιστικής κρίσης των τελευταίων δεκαετιών.
Οκτ 20 2011 01:45
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Nαι!
Οκτ 20 2011 01:43
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

[url=http://www.anime.gr/forums/member.php?u=14686]Αυτό[/url] εννοείς;
Οκτ 20 2011 01:43
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Καληνύχτα! Ε, δεν πειράζει. Ηusbando είναι αυτός, και γούστα είναι αυτά! ;)
Οκτ 20 2011 01:40
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Συμφωνώ στο τελευταίο... Όσον αφορά τη σχολή, αχ τι τα θες? Καταλήψεις...απεργίες...συν το ότι δε σας έχουν αναγνωρίσει ή το πρόβλημα που έχετε...κλάφτα Χαράλαμπε!
Οκτ 20 2011 01:39
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Θα με στοιχειώνει για πάντα...:dazed: Αλήθεια, να σε ρωτήσω: αυτό το cool κολπάκι που κάνεις με τα links και δε συ βγαίνει όλο το μακρυνάρι αλλά αυτό που γράφεις/θέλεις να γράψεις εσύ πώς το κάνεις?
Οκτ 20 2011 01:38
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

λοιπον,, νυσταξα, μολις εβαλα ακομη δυο ξυλαρακια στο τζακι για να κρατησει φωτια το βραδυ και τωρα πεφτω για υπνο , καληνυχτα, θα τα πουμε αυριο (μαλλον), παρεπιπτοντως προτιμουσα το παλιο σου σετακι αυτο το αβαταρ δεν ειναι τοσο ωραιο..
Οκτ 20 2011 01:35
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Μεχ... Τα τρία πρώτα έχω δει μόνο, οπότε δεν μπορώ να πω πολλά. Σχεδόν δεν τα θυμάμαι. Θα τον πληρώνεις μια ζωή τον θάνατο της Λουκριτίας, να το θυμάσαι.
Οκτ 20 2011 01:29