Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Αυτό να λέγεται, αλλά εγώ είχα να τους δω κάτι χρόνια οπότε λογικό να τους μπερδέψω. Επίσης, αν και το ρώτησα ήδη μέσα, θα πρέπει ν' αναφέρουμε το box weapon στο καταστατικό;
Οκτ 30 2011 23:11
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Ha ha ha ha ha ha! Έλα ρε συ ντάξει, δεν έμοιαζε τόσο το στυλ του πατέρα του αλλά τουλάχιστον είναι συγγενής πρώτου βαθμού οπότε λογικό να μοιάζουν! xD
Οκτ 30 2011 23:07
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Με την ευκαιρία είδα και την αλλαγή του hairstyle του Ishida. Την πρώτη φορά που τον είδα νόμισα πως ήταν ο πατέρας του.
Οκτ 30 2011 23:01
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Kαλέ εντελώς! Αφού μέχρι κι αυτό το "μάκρυμα" του προσώπου που έχει υιοθετήσει τώρα τελευταία ο Nakamaru-sensei, oh my God!
Οκτ 30 2011 22:58
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

Μα ναι ρε συ, στο προτελευταίο πάνελ, άνετα μπορούσες να περάσεις τον Ichigo για τον Gamma.
Οκτ 30 2011 22:56
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Kai

Όντως ρε συ! Και τώρα που τα βλέπω δίπλα δίπλα...ρε συ, έχει δίκιο ο Napster! Το σχέδιο είναι ίδιο! :oo:
Οκτ 30 2011 22:54
Φωτογραφία

Kai → Fallen_Mpougatsa

[QUOTE=Fallen_Angel_Itachi;540067]Napster. Η ευχή σου τώρα πραγματοποιήθηκε. Μόνη σου το κανες Kai? [SPOILER]Also, is it my idea or does Ishida fit the role of Zenmaru and vice versa? Well that's just sad...[/SPOILER][/QUOTE] Yup, someone had to do this. Το παράξενο ήταν ότι δε χρειάστηκε ιδιαίτερη προσπάθεια. Πήγα στο τελευταίο κεφάλαιο του Bleach πήρα εικόνες και όλα ταίριαξαν μια χαρά. Πώς φαίνεται ότι τα δύο manga έχουν ίδια, υπέροχη ποιότητα.
Οκτ 30 2011 22:49
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Napster

Τελικά δεν ανέπτυξες ακόμα το anti-Gama πρόγραμμα στον υπολογιστή και πρέπει να υποφέρεις τις φοβερές ατάκες του...κρίμα και ήλπιζα να το χες έτοιμο να το στελνες κι εμένα! xD
Οκτ 29 2011 12:32
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ha ha, sorry αλλά ήθελα πολύ να διακωμωδήσω τη σκηνή με τον τοίχο. Αλλιώς φυσικά θα έβαζα εσένα για ξεδιάντροπη αλλά lovable Mary-Sue/Gary-Stu εφόσον είσαι άντρας.
Οκτ 29 2011 11:23
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Δεν κατάλαβα,γιατί ο Yamamoto να είναι ο ορισμός του awesomeness,εμείς τα botsun,στο πηγάδι κατουρήσαμε ; ε; ε; XD
Οκτ 29 2011 11:17
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

ελα μαγειρευα τωρα το ειδα το μηνυμα, νομιζω στις ειδησεις που εβλεπε ο πατερας μου ειδα πριν κανα τεταρτο να λενε οτι στην θεσσαλονικη δεν εγινε η παρελαση, εσυ που ειδες οτι εγινε??
Οκτ 28 2011 20:14
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Εμείς που πήγαμε μέχρι τις 12 δεν είχε αλλά στις ειδήσεις δείχνουν πλάνα που έγινε...wth??? xD
Οκτ 28 2011 19:41
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

γιατι δεν εγινε???
Οκτ 28 2011 19:34
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark

Εγώ πήγα! Αυτή ρωτάς αν έγινε? xD
Οκτ 28 2011 19:16
Φωτογραφία

Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa

ελα ρε καλησπερα, τι εγινε πηγες τελικα στην παρελαση??
Οκτ 28 2011 19:06