Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Πφφφφφφφφφφφφφφφφφφ, θα θελες! Αλήθεια τον πας καθόλου τον Albert? Και ποιος είναι ο αγαπημένος σου? Παρακαλώ! ^^
Nov 17 2011 18:07
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Να υποθέσω πως ήθελες να μου πεις πως ο Albert, είναι γιος του Κόμη και πως ο δεύτερος θα το μάθει την ώρα που θα τον πλακώνει στο ξύλο,από την Mercedes. :P Σας ευχαριστώ δεσποινίς μου.
Nov 17 2011 18:00
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Tότε αυτό δεν είναι spoiler...νομίζω. Κάτσε. Oυπς σόρρυ τελικά παρολίγο να σου δώσω ένα. Λοιπόν το μόνο που λέω είναι...Τ^Τ είναι φοβεροοοοοοοοό! Ω, fan του Κομη του Μοντε Κρίστο? Μπράβο παιδί μου!
Nov 17 2011 17:56
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Στο 17ο,λέω να το τελειώσω σήμερα.Καιρό είχα να δω ένα τόσο καλό anime. Άσε,που βασίζεται-αμυδρά-και σ'ένα απο τα αγαπημένα μου μυθιστορήματα.
Nov 17 2011 17:48
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

T^T Gankutsuou, τι ωραίες εποχές...σε ποιο επισόδειο είσαι? Χα χα πέθανα όταν τα διάβασα!
Nov 17 2011 17:42
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Κοντεύω να κλάψω από την επικότητα του Gankutsou..... Θεά η Kai,όπως πάντα !
Nov 17 2011 17:33
Photo

Fallen_Mpougatsa → Tea-chan

[QUOTE=Tea-chan;524533] [SPOILER=This show is MANLY][IMG]http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2011/242/3/7/37fd426c4b613b1e46f7bfd0ca8e5a24-d48e9np.jpg[/IMG][/SPOILER] [/QUOTE] You watch her, too? E he he, τρελαίνομαι για το κόμικ της!
Nov 17 2011 17:15
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ninja'd by Kai my friend, αλλά πάνε διάβασε το...επικό!
Nov 17 2011 16:42
Photo

Fallen_Mpougatsa → Napster

Καλά ότι έχουμε ακόμα να δούμε αρκετά τέτοια δεν αμφιβάλλω αλλά τουλάχιστον δε θα χρησιμοποιήσει username άλλου από δω μέσα. Καημένη Kai took one for the team. All hail Kai. :3
Nov 17 2011 15:52
Photo

Napster → Fallen_Mpougatsa

Δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό. He's Gama, you know, the awesome protagonist of Gamaran που το είπε. xD Και που 'σαι ακόμα...Έχουμε να δούμε πολλά τέτοια απο το Gamaran...Oh can't wait.
Nov 17 2011 15:50
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Yeap! ^^
Nov 17 2011 15:49
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Βασικά μέχρι τώρα έχω γράψει μια καμένη στιχομυθία μεταξύ του Ambrosio και της Maria,αλλά μέχρι εκεί..... Να σου την στείλω ;
Nov 17 2011 15:43
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Mμμμμ...καλή ερώτηση. Κι εγώ έχω βρει ψιλοαδιέξοδο. Θες να κάνεις fast forward τη σκηνή (με ατάκα στυλ κι αφού οι 101 σκυλιά της Δαλματίας, εεεε, δηλαδή προσπάθειες του νεαρού δολοφόνου να σκοτώσει τον Ambrosio απέτυχαν) και να πας κατευθείαν στο κέντρο του νησιού όπου βρίσκεται-...ε, εσύ θα μας πεις! ;)
Nov 17 2011 15:41
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Καλά ε,δεν μπορώ να γράψω τίποτα....... (Τ___Τ) Καμιά συμβουλή ;
Nov 17 2011 15:35
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Άντε καλά ύψιστε...
Nov 17 2011 14:27