Jump to content


Community Status Updates


Photo

yami no chikara → Fallen_Mpougatsa

καλησπερα μαρια τι γινεται ολα καλα?? που πηγες χθες και δεν ηρθες στο meeting?
Dec 18 2011 16:53
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kρεμμυδοιππότης

[QUOTE=Kρεμμυδοιππότης;549018]Όσο παράξενο και να ακούγεται δεν μου αρέσουν κανένα από τα δύο[/QUOTE] [SPOILER][IMG]http://i116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/OhCrap.jpg[/IMG] [/SPOILER] xD Δεν είναι και τόσο περίεργο παρόλα αυτά.
Dec 18 2011 13:25
Photo

Black Kaiser → Fallen_Mpougatsa

Δεν ξέρω αν είναι πραγματικό αλλά το γεγονός ότι του δίνουμε πολλές πιθανότητες να είναι, λέει πολλά! :p
Dec 18 2011 12:10
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Ναι αλλά με πρόλαβες. Όταν δημοσίευσες εγώ έγραφα ή απλώς δεν το πρόσεξα! :P
Dec 18 2011 12:01
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Μα αυτό έκανα!!!!
Dec 18 2011 12:00
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

A, OK. Πάω πάσο!
Dec 18 2011 11:58
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

WhatBlack Kaiser said!
Dec 18 2011 11:56
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Είπα να τελειώσω πρώτα με τα anime και μετά ν'αρχίσω τα manga. Stay tuned!
Dec 18 2011 03:27
Photo

Fallen_Mpougatsa → Botsun

Ναι αυτό είναι μεγάλη αλήθεια! Παρεπιμπτόντως, κανα manga δε βάζεις?
Dec 17 2011 22:28
Photo

Fallen_Mpougatsa → Jorg

Οχο! Δεν το σκέφτηκα έτσι. Ο mist guardian έχει δίκιο.
Dec 17 2011 22:25
Photo

Fallen_Mpougatsa → zoro77

E καλά ναι! Δεν το κάνανε για τους εαυτούς τους σίγουρα! Κι όντως, just as planned! xD
Dec 17 2011 22:23
Photo

Botsun → Fallen_Mpougatsa

Είναι βολικό,γιατί είχα πολλά καλά anime,που ηθελα να δω και τα'χα ξεχάσει τελείως. :/
Dec 17 2011 19:11
Photo

Jorg → Fallen_Mpougatsa

Δεν είμαι το right hand της for nothing. Έχει υποχρέωση να δείξει κάποιο ενδιαφέρον. :hahaha:
Dec 17 2011 15:13
Photo

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

Ειχαν κι αυτοι το λογο τους. Δεν πειραζει! Ειναι πρηξες αλλα τους αγαπαμε χεχε. Δες το κι αλλιως! Περασαμε κι οι δυο πανεπιστημιο xD
Dec 17 2011 14:26
Photo

Fallen_Mpougatsa → zoro77

Έτσι, μας τρομάζανε με τους βαθμούς! Βέβαια εγώ στο λύκειο τους το έκοψα. Αμάν πια!
Dec 17 2011 13:41