Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Ody, σ'αρέσει το CSI περισσότερο από το Death Note? Α πα πα πα πα...
Ιαν 21 2012 12:41
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Xμ, ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Δεν το ξερα όπως κατάλαβες. Κι εντάξει, εγώ τα βλέπω χωρίς υπότιτλους και κάνω κι εξάσκηση τα αγγλικά μου!
Ιαν 21 2012 12:21
Φωτογραφία

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Ε Έλληνας είμαι , όσο να ναι τα ελληνικά τα καταλαβαίνω καλύτερα . Ξεχωριστούς .
Ιαν 21 2012 12:10
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Α, κατεβάζεις και υπότιτλους? Σε άλλα αρχείο ή μέσα τους έχουν ενσωματομένους?
Ιαν 21 2012 11:41
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Aχιλλέας GearSecond

[url=http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=542728&postcount=13]Ορίστε[/url] και [url=http://www.anime.gr/forums/showpost.php?p=542744&postcount=14]ορίστε[/url]. Για να μην ψάχνεσαι. ^^
Ιαν 21 2012 11:40
Φωτογραφία

Fandom → Fallen_Mpougatsa

Το ξέρω το κατέβασα και γω αλλά δεν είχαν βγάλει ακόμα υπότιτλους .
Ιαν 21 2012 11:38
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

. . .SpaghettiallaPuttanesca. Έχει ρίζες στα ιδιωτικά μας club αν καταλαβαίνεις τι εννοώ...ξες, πολλοί ποδοσφαιριστές είναι πελάτες μας και πριν το καταλάβουν, όλοι δέχτηκαν. Φταίει και το τζάμπα "φαΐ" που τους υποσχεθήκαμε βεβαίως...
Ιαν 21 2012 11:29
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Όχι και ομαδούλα η Αρμάνι ρε. Με προπονητή τη Σκαριόλα. Με άσσο τον μάγειρα τον Κουκ, με δυάρι τον μικρό Νικόλας, με τριάρι το Μαλάκ Χαίρστον, με τεσσάρι το Μπάτμαν και με σέντερ τον Καρδίτσιαν Τζάιαντ. Πως λέγεται η ανταγωνιστική συμμορία; Spaghettiallabolognese;
Ιαν 21 2012 11:23
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

A...εγώ δεν ξέρω τίποτα. Εγώ έχω άλλες ασχολίες, πιο σημαντικές. Αν δεις και τα καθήκοντά μου στο μανιφέστο μας δεν κάθομαι να ασχολούμαι με ομαδίτσες...λέμε τώρα. Επίσης, μην κοροϊδεύεις το όνομά μας. Ο αρχηγός μας κατέληξε μετά από πολλές διαβουλεύσεις και προτάσεις στο κρείττον των αποτελεσμάτων. (Μην ανησυχείς όλοι το κάνουμε.)
Ιαν 21 2012 11:18
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Stalker, εγώ; Μα εγώ; Τι είδους μαφιόζοι είστε; Σάλτσα. Εξήγα τι έχουν πάθει οι παίκτες της και χάνουν από τον Παναθηναϊκό μέχρι και τον Μπετσίροβιτς. Τους προμηθεύσατε χαλασμένο πέστο βρωμερό κύκλωμα; (Πάλι τα γράφω στον εαυτό μου ο μακάκας...)
Ιαν 21 2012 11:13
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

Pfffff, stalkers gonna stalk! Όχι, δε συνωμοτούμε εναντίων των οίκων μόδας, αν είναι δυνατόν...κι αν το κάναμε θα σας το λέγαμε? Τι είδους μαφιόζοι ελιμαστε? Για την Armani Jeans δεν φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη. Δικό τους τεράστιο πρόβλημα.
Ιαν 21 2012 10:59
Φωτογραφία

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Συνομωτείτε κατά των οίκων μόδας; Γι' αυτό παίζει τόσο χάλια η Αρμάνι Τζήνς;
Ιαν 21 2012 10:35
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Fandom

Τελικά βγήκε. Και η εμηρομηνία λέει εχθές...εγώ δεν το χα δει πάντως. Τι να πεις?
Ιαν 21 2012 09:40
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Theodore :D

Πολύ σίγουρα. Εξάλλου οι ασχολίες μας είναι πολύ πιο βρώμικες απ'αυτήν.
Ιαν 21 2012 09:39
Φωτογραφία

Theodore :D → Fallen_Mpougatsa

Σίγουρα δεν συνομωτείτε εναντίον των οίκων μόδας;
Ιαν 21 2012 01:03