Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Fallen_Mpougatsa → Kamen Tantei Zura
O ho ho! You joined the review team! Congrats!
Ιαν 23 2012 22:54
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
η ωριμοτητα ειναι υπερεκτιμημενη απο τους γερους/γριες που εχουν ξεμεινει με αυτην//
Ιαν 23 2012 22:45
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
Nαι μπουπούκι της άνοιξης εσύ μην πάθεις τίποτα. Πφφφ, γέρασα? Ωρίμασα αγαπητέ!
Ιαν 23 2012 22:43
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
ε και τωρα γερασες σαν τον ηρακλη, σε αντιθεση με μενα που ειμαι ακομη μικρουλης...
Ιαν 23 2012 22:22
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
Lol, ναι. Τη θυμάμαι την αγάπη σου με το γάλα. Εγώ αναγκαστικά ένα πιάτο δημητριακών το πρωί κι άιντε λίγο το βράδυ. Πάντως μικρή όταν ήμουν το έπινα πολύ μιλάμε! Ένα μπιμπερό ολόκληρο στην καθησιά μου!
Ιαν 23 2012 22:05
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
εν το μεταξυ περα του οτι δεν διαβασα τιποτα απο τοτε( αν και καταφερα να μπω στον κοπο να πλυνω τα πιατα) ,εχω καταναλωσει 1μιση λιτρο γαλα. πιο πολυ συμφερει οικονομικα να βγαινω για καφε...
Ιαν 23 2012 21:41
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
ολες οι σημειωσεις ειναι ηλεκτρονικες.. i am doomed..
Ιαν 23 2012 20:04
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
Ha ha, γι αυτό -εκτός κι αν διβάζεις με τον υπολογιστή- πρέπει να τον έχεις πάντα κλειστό!
Ιαν 23 2012 19:24
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
το προσπαθω και μεχρι στιγμης αποτυγχανω.. ειμαι αθεραπευτα τεμπελης οποτε με πιανει τι να κανουμε..
Ιαν 23 2012 19:11
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
Ha ha, ναι χαλαρά. Μια χαρά διάβασα και δεν ήταν και πολύ δύσκολο το μάθημα επειδή το παρακολούθησα όλο χωρίς να χάσω ούτε διάλεξη. Και είναι και για τον πόλεμο οπότε τα καταλαβαίνω πιο εύκολα. Εξάλλου μπαίνω αφού τελείωσα, δηλαδή μετά τις 3. ^^
Εσύ τι λέει με το διάβασμα?
Ιαν 23 2012 19:05
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
απλα γιατι μπηκα λιγο και σε βλεπω ονλινε και λεω δεν γραφει αυριο αυτη?? διαβασες καθολου??
Ιαν 23 2012 19:00


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
