Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Fallen_Mpougatsa → Fandom
A, τη θυμάμαι! Την έχω βάλει στου σελιδοδέκτες για να τη δω μόλις επιστρέψει ξανά ο αδερφός μου απ'τον στρατό. Μας είχε αρέσει και τους δύο η περιγραφή.
Ιαν 23 2012 23:26
Fandom → Fallen_Mpougatsa
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα ... Τς τς τς ούτε να γουγλάρεις δεν μπορείς . [URL="http://www.imdb.com/title/tt1219024/"]Σειρά[/URL] είναι , απλώς ήθελα να δω αν την ξέρεις , αν αξίζει να τη δω .
Ιαν 23 2012 23:12
Fallen_Mpougatsa → Botsun
:hahaha: Of course I did! Καισ της μικρής! Μπουάχαχα είμαι ένα βήμα μπροστά.
Ιαν 23 2012 23:08
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Άντε και στα δικά μας!
Υ.Γ.
Πριν στον τοίχο της Kai,με νιτζιασες! -.-
Ιαν 23 2012 23:07
Fallen_Mpougatsa → Fandom
xD xD xD Με τρολλάρεις αλλά γελάω παναθεμά σε νυχτιάτικα! Να σε πω τα αποτελέσματα με δείχνουν μια καημένη ταινία, δως μου κανα link της προκοπής.
Ιαν 23 2012 23:07
Fallen_Mpougatsa → Fandom
Όχι να πω την αλήθεια. Είναι σειρά? Wait, I'll google it!
Ιαν 23 2012 23:04
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Και κάπως έτσι,αρχίζουμε να αποκτάμε "μέσα",εντός του anime//gr! :kakaka:
Ιαν 23 2012 23:04
Blacker_than dark → Fallen_Mpougatsa
ως συνηθως δεν θα βγαλουμε ακρη. θα αφησω εσενα και τα γηρατεια σου να ξεκουραστειτε για αυριο σας περιμενει μεγαλη μερα. καληνυχτα..
Ιαν 23 2012 22:59
Kai → Fallen_Mpougatsa
Ναι, είμαστε οι νέοι εκλεκτοί που θα ταξιδέψουν στον Ντιτζικόσμο.
Ιαν 23 2012 22:58
Fallen_Mpougatsa → Blacker_than dark
Η ωριμότητα δεν είναι αρκετά εκτιμημένη από τα καημένα μικρά παιδάκια.
Ιαν 23 2012 22:57


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
