Community Status Updates
OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa
Δεν αντιλαμβάνομαι ούτε τη σημασία της αντίδρασης ούτε την αιτία της, μα νταμ. Ξηγηθείτε.
Feb 03 2012 21:54
Fallen_Mpougatsa → Kai
Καλά λοιπόν, δε μπορώ να κρύβομαι-δε μπορώ να ζω μέσα στη σκιά άλλο πια! Πρέπει να ομολογήσω...στην προηγούμενή μου ζωή ήμουν...ένα θύμα δολοφονίας κουταβιών. Απλώς επειδή ήταν τόσο γελοίο είπα να το κρύψω, αλλά σε σένα πρέπει να πω την αλήθεια!
Feb 03 2012 21:07
Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos
M-mooooo, γιατί όλοι χρησιμοποιούν το ίδιο ρήμα σήμερα?
Feb 03 2012 21:05
Kai → Fallen_Mpougatsa
Έλα-έλα τώρα, άσε τις δικαιολογίες. Πες μου τι ήσουν στην προηγούμενη ζωή σου. :tensai:
Feb 03 2012 21:01
Fallen_Mpougatsa → Kai
xD To δικαιολόγησα damn it! Όταν είμαι με τη γιαγιά μου όλο αυτό λέει οπότε όταν τη θυμάμαι αυτό με έρψεται στο μυαλό! :3
Άι λάικ πάπιζ...
Feb 03 2012 20:58
Kenny → Fallen_Mpougatsa
Ε δεν φταίω εγώ, έχει δύο έννοιες η λέξη. :P
Next time θα πω "αθώα η κατηγορουμένη".
Feb 03 2012 20:51
Kai → Fallen_Mpougatsa
> Διαβάζει "Συγχωρεμένη"
> Σκέφτεται θάνατο/κηδείες/γιαγιάδες που μοιρολογούν
> Σκοτώνει OCs με διάφορους τρόπους
> Να μην αναφέρω τα κουταβάκια
[img]http://dendaienglish.wikispaces.com/file/view/44.png/265363162/44.png[/img]
Feb 03 2012 20:50
Fallen_Mpougatsa → Kenny
"Συγχωρεμένη" ξες, σαν αυτό που λένε κάτι γιαγιάδες "ο συγχωρεμένος ο άντρας μου"...ναι είχα πάει στη γιαγιά μου προσφάτως, μη ρωτάς.
Feb 03 2012 20:43
Fallen_Mpougatsa → Kenny
:3 Χαίρομαι! Αν και από άλλη σκοπιά ακούγεται κάπως μακάβριο...
Feb 03 2012 20:38


This status update has reached the maximum number of replies allowed
