Jump to content


Community Status Updates


Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Δεν αντιλαμβάνομαι ούτε τη σημασία της αντίδρασης ούτε την αιτία της, μα νταμ. Ξηγηθείτε.
Feb 03 2012 21:54
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

:oo: No. Just, no.
Feb 03 2012 21:52
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Βρήκα και τον όρο. Gangspank :P
Feb 03 2012 21:40
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Cause everyone gonna spank you.
Feb 03 2012 21:31
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

Καλά λοιπόν, δε μπορώ να κρύβομαι-δε μπορώ να ζω μέσα στη σκιά άλλο πια! Πρέπει να ομολογήσω...στην προηγούμενή μου ζωή ήμουν...ένα θύμα δολοφονίας κουταβιών. Απλώς επειδή ήταν τόσο γελοίο είπα να το κρύψω, αλλά σε σένα πρέπει να πω την αλήθεια!
Feb 03 2012 21:07
Photo

Fallen_Mpougatsa → OdyMonaxos

M-mooooo, γιατί όλοι χρησιμοποιούν το ίδιο ρήμα σήμερα?
Feb 03 2012 21:05
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

Έλα-έλα τώρα, άσε τις δικαιολογίες. Πες μου τι ήσουν στην προηγούμενη ζωή σου. :tensai:
Feb 03 2012 21:01
Photo

OdyMonaxos → Fallen_Mpougatsa

Ακούς εκεί, δεν είμαι διακριτικός. I 'll spank you.
Feb 03 2012 20:58
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kai

xD To δικαιολόγησα damn it! Όταν είμαι με τη γιαγιά μου όλο αυτό λέει οπότε όταν τη θυμάμαι αυτό με έρψεται στο μυαλό! :3 Άι λάικ πάπιζ...
Feb 03 2012 20:58
Photo

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Ε δεν φταίω εγώ, έχει δύο έννοιες η λέξη. :P Next time θα πω "αθώα η κατηγορουμένη".
Feb 03 2012 20:51
Photo

Kai → Fallen_Mpougatsa

> Διαβάζει "Συγχωρεμένη" > Σκέφτεται θάνατο/κηδείες/γιαγιάδες που μοιρολογούν > Σκοτώνει OCs με διάφορους τρόπους > Να μην αναφέρω τα κουταβάκια [img]http://dendaienglish.wikispaces.com/file/view/44.png/265363162/44.png[/img]
Feb 03 2012 20:50
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kenny

"Συγχωρεμένη" ξες, σαν αυτό που λένε κάτι γιαγιάδες "ο συγχωρεμένος ο άντρας μου"...ναι είχα πάει στη γιαγιά μου προσφάτως, μη ρωτάς.
Feb 03 2012 20:43
Photo

Fallen_Mpougatsa → Theodore :D

Μπα. Φρούδες ελπίδες, και των δυο μας.
Feb 03 2012 20:41
Photo

Kenny → Fallen_Mpougatsa

Ποιο πράγμα ακούγεται μακάβριο; :terror2:
Feb 03 2012 20:41
Photo

Fallen_Mpougatsa → Kenny

:3 Χαίρομαι! Αν και από άλλη σκοπιά ακούγεται κάπως μακάβριο...
Feb 03 2012 20:38