Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

SpeedFreak → Kamui

Από ποιό άνιμε είναιο ξανθος??
Σεπ 22 2015 20:22
  • Kamui
    Eγώ δε τα πολυθέλω αυτά τα καρτούν.
    Σεπ 22 2015 20:26
  • 1451
    Δεν βλέπονται anime στο anime.gr Πολλή αβλεψία
    Οκτ 22 2015 13:09
  • SpeedFreak
    ελα????
    Οκτ 22 2015 23:50
Φωτογραφία

SpeedFreak → Kamui

ντχμμμμ Κι εσυ και ο Λίδαλ έχετε αρχίσει να έχετε χημεία απότι βλέπω.. Για να ξέρει ότι σε τρώει ο κώλος σου ή θα του τοχεις πει σε κάποια από τις αποκρυφιστικές σας συζητήσεις, ή θα το έχει διαπιστώσει μόνος του. :)
Σεπ 21 2015 22:10
  • Kamui
    Busted. Tι θα πω στον Demonic τώρα...
    Σεπ 21 2015 22:18
  • SpeedFreak
    ότι καραδωκούν γεροί ανίζηλοι
    Σεπ 22 2015 19:51
  • Kamui
    Στην αρχή διάβασα "γέροι", και οκ, μόλις πριν σκεφτόμουν έναν αγαπημένο.
    Σεπ 22 2015 20:21
Φωτογραφία

SpeedFreak → Kamui

Γεια σου χολιγουντιανε μοντερνιστη... Τι υπονοείς με το σχολιο σου ότι ταιριαζω με τον Letahl Mike?
Σεπ 20 2015 20:34
  • Kamui
    Εμένα ρωτάς;
    Κοίτα τα μυνήματά του στο black hole, είναι τρελός για σένα, δε βλέπεις;
    Σεπ 20 2015 23:25
  • SpeedFreak
    τί εννοεις καλε?? ποια μηνυματα του??τρεχω τωρα να κιοιταξω
    Σεπ 21 2015 11:58
  • LethalMike
    υπαρχει μια χημεια, απλα ειναι μακρια ο βολος
    Σεπ 21 2015 18:35
Φωτογραφία

SpeedFreak → LethalMike

Mα το μαλλακι σου ειναι τοσο ουαου..Πες μου κατι..Ποιός ειναι ο Γιαπωνεζος στη φοτο??
Σεπ 11 2015 14:19
  • LethalMike
    Ιαπωνας... Duhhh
    Σεπ 11 2015 14:20
  • SpeedFreak
    Ναι ο Ιαπωνας λοιπον..μην με κρατας αλλο σε αναμονη
    Σεπ 11 2015 14:21
Φωτογραφία

SpeedFreak → LethalMike

Lethal Mike θα σου κανω εγω καποια μερα ενα κουρεματακι μουρλια... ασε τα αλλα κομμωτηρια.
Σεπ 10 2015 21:10
  • SpeedFreak
    Εισαι μεγαλο ζηζανιο
    Σεπ 10 2015 21:10
  • LethalMike
    Ευχαριστω για τη προσφορα, μιας και ειμαι λοιπον μεγαλο ζηζανιο πρεπει να με κουρεψεις..
    Σεπ 11 2015 14:18
Φωτογραφία

SpeedFreak → LethalMike

Εχμ... με έπιασαν τα ψυχολογικά αβυσσαλέα κακά μου γιαυτο δεν έτρωγα.. Δεν αγγ΄ζω φαγητο στις εξης περιπτωσεις: οταν ειμαι στενοχωρημένη,θλιμμένη,απογοητευμενη,αγχωμενη,κουρασμενη και ξεχναω να φαω οταν ειμαι ευτυχισμενη
Σεπ 05 2015 14:23
  • SpeedFreak
    αχαχαχαχαχαχα νομίζω ότι σε καλέι... και αυτό δεν είναι σίγουρα κάλεσμα για μάχη.. αχαχαχ χιχχιχιχιχ
    Σεπ 21 2015 22:10
  • Kamui
    Όλα για να ζηλέψω εγώ σου τα λέει, να ξέρεις.
    Σεπ 21 2015 22:17
  • LethalMike
    speedfreak μαναρι μου μην τον ακους, ζηλευει... επειδη περναμε καλα
    Σεπ 22 2015 01:16
Φωτογραφία

SpeedFreak

'Aρχισα να μην τρώω ξανά....
Φεβ 23 2015 15:16
  • LethalMike
    δηλαδη;
    Σεπ 05 2015 13:37
Φωτογραφία

SpeedFreak → pc_magas

Γεια σου πσ μάνγκα... Μέσα από το μπλογκ σου έμαθα κυρίως την αγάπη σου για το λίνουξ και τα πσ.... Διάβασα τις ιστορίες σου...Μόνο δύο έχεις.?
Φεβ 23 2015 15:00
  • SpeedFreak
    Επίσης, μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι είσαι αρκετά ρομαντικός και... αυτοβιογραφικός???
    Η ιστορία με την γιαπωνεζούλα αληθεύει ή είναι πραγμτική κατά ένα μέρος και απλώς εσύ πρόσθεσες στοιχεία?.

    Στην ουσία διάβαζα ιστορίες ρομάντζου.
    Φεβ 23 2015 15:02
  • pc_magas
    Όχι απλά τις σκέφτηκα από το νου μου. Έχω καιρό να γράψω.
    Φεβ 24 2015 23:04