Jump to content


Community Status Updates


Photo

ma_foteini → LuluChan92

ευχαριστώ για το λινκ! yaoi ε; χμ...μπορεί να το τιμήσω...
Aug 04 2011 16:44
Photo

LuluChan92 → ma_foteini

[url]http://fc04.deviantart.net/fs44/f/2009/081/d/9/Liu_FeiLong___ViewFinder_by_yOnEkurA91.jpg[/url] Liu Feilong από Viewfinder (yaoi manga σε περίπτωση που δεν το ξέρεις).
Aug 04 2011 00:57
Photo

ma_foteini → LuluChan92

kyaaaaaahhh!!! τι wallpaper είναι αυτό και ποιος είναι αυτός ο Feilong;! please, share the pic!
Aug 01 2011 16:41
Photo

specialistas4 → LuluChan92

Να το δεις οπωσδήποτε,αφού σου άρεσε το ergo proxy με το noein σίγουρα θα ενθουσιαστείς.Έχουν κοινά πέρα από το ότι είναι και τα 2 sci-fi αλλά δυστυχώς και εκεί έχει κακό τέλος και plot holes.
Jul 27 2011 21:06
Photo

LuluChan92 → specialistas4

Ε, καλά, κανείς δεν είναι τέλειος, αλλά δεν προβληματίστηκα ιδιαίτερα από αυτά τα inconsistencies~ Όχι, δεν έχω δει Toein ακόμα, μάλλον πρέπει να το βάλω στη λίστα!
Jul 27 2011 16:58
Photo

specialistas4 → LuluChan92

Ναι ήταν πολύ καλό αλλά θα μπορούσε να είχε φτάσει ακόμη πιο ψηλά αν δεν είχαν μείνει ανοιχτά κενά στο τέλος της ιστορίας,το οποίο ήταν και πολύ απότομο.Επίσης στιγμές γινόταν δύσκολο να ξεχωρίσεις την πραγματικότητα από το όνειρο και άλλαζε χρονικά επίπεδα και τόπο ξαφνικά.Κατά τα άλλα υπέροχο.Noein έχεις δει?
Jul 26 2011 23:52
Photo

LuluChan92 → amaya3

Έκανα edit στο προηγούμενο post μου και το δημοσίευσα.[SPOILER][IMG]http://25.media.tumblr.com/tumblr_loxznlyhsC1qhbt4ho1_r1_500.png[/IMG][/SPOILER]
Jul 26 2011 15:32
Photo

amaya3 → LuluChan92

Yay, thankies! :*
Jul 26 2011 13:31
Photo

LuluChan92 → amaya3

OK, θα φροντίσω κάποια στιγμή σήμερα να το 'χω σκανάρει...
Jul 26 2011 13:26
Photo

amaya3 → LuluChan92

|D Whichever is fine~ Αλλά καλύτερα να το δημοσίευες και στο thread για να το δει κι άλλος κόσμος;)
Jul 26 2011 13:22
Photo

LuluChan92 → amaya3

Να το σκανάρω εννοείς για να το δημοσιεύσω στο thread??? Ή απλά να στο στείλω??? Ή μήπως και τα δύο? XD
Jul 26 2011 13:07
Photo

LuluChan92 → specialistas4

Χαίρομαι που συμφωνείς! Το συγκεκριμένο anime πιστεύω αξίζει πολύ περισσότερο praise απ'αυτό που ήδη λαμβάνει!
Jul 26 2011 13:05
Photo

amaya3 → LuluChan92

Μπορείς να σκανάρεις το Τηλέραμα; Or is it too much to ask? /does teh puppy eyes
Jul 26 2011 00:55
Photo

specialistas4 → LuluChan92

[QUOTE]Πραγματικά one of my all-time favorites!!! Τι να πρωτοσχολιάσω... Το character development (που ειδικά στα autoreivs Pino-Iggy δεν το περίμενα ότι θ'ασχοληθουν)??? Το τρομερό character design (λάτρεψα το σχέδιο της Re-L)??? Η ατμοσφαιρική σκηνοθεσία και μουσική επένδυση??? Τα φιλοσοφικά ερωτήματα και περιβαλλοντικά μηνύματα που εμφανίζονται παντού??? Ως παραγωγή και γενικότερα ως "έργο" με την αυστηρή έννοια, βρήκα το Ergo Proxy εξαιρετικά προσεγμένο. Ακόμα και explanation για την ονοματολογία στο τέλος του επεισοδίου είχε, το οποίο βρήκα σαφέστατο και φυσικά μου έλυσε πολλές απορίες. Ναι μεν η ροή της πλοκής είναι αργή, αλλά αν ήταν διαφορετικά τότε θα άφηναν υπερβολικά πολλά plot holes. Κάθε φορά που αποφασίζω να το ξαναδώ μ'ενθουσιάζει απλά. MUST WATCH, simple as that.[/QUOTE]Συμφωνώ και επαυξάνω!:chigau:
Jul 25 2011 22:53
Photo

LuluChan92 → mono

Που να δεις εγώ τι έπαθα όταν το πρωτοείδα... ;D
Jul 23 2011 11:17