Jump to content


Community Status Updates


Photo

Giorgosdbz → specialistas4

τιποτα! εγώ thanks για το accept!
Sep 07 2010 15:21
Photo

specialistas4 → Giorgosdbz

thanks για το request:D
Sep 07 2010 15:15
Photo

bifteki → Giorgosdbz

agapite file giorgo ipes ti anime elfen lied HOTD geno cyber αμα θες unique plot κατή το difrent des to spreedgrapher yugo the negotiator sands of destruction < ama thes gelio des to dokuro chan excel saga kabamaru golden boy
Sep 07 2010 14:55
Photo

Giorgosdbz → didimakia

Χαχαχα πολλοί μου το έχουν πει αυτό...Βασικά μου αρέσει ο ΠΑΟΚ γενικώς...Σαν ομάδα είναι δεμένη...Αγαπάμε την ομάδα εμείς οι οπαδοί του ΠΑΟΚ....Βέβαια έπαιξε ρόλο και ότι μικρός είχα πάει με τον αδερφό μου στην Τούμπα σε ένα φιλικό...Και όσο να ναι...Πωρώθηκα/ Πιστεύω όμως ότι δεν είναι απαραίτητο να είσαι από Θεσσαλονίκη για να είσαι ΠΑΟΚ....'Η Αρούλης (φτου τα σκουλίκια) κλπ
Sep 07 2010 13:21
Photo

didimakia → Giorgosdbz

Παοκ ενω δεν εισαι Σαλλονικιος? τι παραξενα πραγματα ειναι αυτα? Ο.ο Πρωτη φορα μου τυχαινει... τι σε τραβηξε να γινεις ΜΠΑΟΚ? Υ.Γ. πατα view conversation και γραψε εκει για να μου ερθει notification...
Sep 07 2010 03:16