Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

zoro77 → Robin-Chwan

Robin-chwan χαρη σε σενα πηρα το πρωτο μου 10 στο rate thy neighboor:respect:
Φεβ 25 2011 23:45
Φωτογραφία

zoro77 → didimakia

εισαι ο πρωτος που μου βαζει 10!!xD
Φεβ 25 2011 23:43
Φωτογραφία

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

ευχαριστω για τις προτασεις, Μολις τελειωσουν οι υποχρεωσεις μου θα τα κοιταξω.
Φεβ 22 2011 22:23
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zoro77

Λοιπόν, να σκεφτώ...Επειδή δεν είμαι πολύ των anime και προτιμώ τα manga (για αυτό με το που ανέφερες OP κατευθείαν αναφέρθηκα στο manga) Ayakashi Samurai Horror Stories (μη μπερδευτείς με το σκέτο Ayakashi xD) και μετά τη συνέχεια μιας από τις ιστορίες του, το Mononoke που είναι πολύ ενδιαφέρον εξίσου. Εννοείται ότι πρέπει να δεις αν δεν έχεις δει το Elfen Lied το οποίο τρελάθηκα όταν το είχα δει -ε, έχει καιρό-. Τώρα κάποιο άλλο...Πες μου τι έχεις ήδη δει να σε πω...
Φεβ 22 2011 21:58
Φωτογραφία

zoro77 → Fallen_Mpougatsa

ευχαριστω! για πες μου ενα καλο ανιμακι αν ξερεις!
Φεβ 22 2011 21:26
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → zoro77

Καλό διάβασμα!
Φεβ 22 2011 18:30
Φωτογραφία

Kaidou → zoro77

thanks και το δικο σου στο προφιλε σου δεν παει καθολου πισω :P
Φεβ 22 2011 00:17
Φωτογραφία

zoro77 → Kaidou

το avatar σου τα σπαει!
Φεβ 21 2011 22:17
Φωτογραφία

Kaidou → zoro77

γεια σου κι εσενα φιλε μου... ;)
Φεβ 21 2011 22:09
Φωτογραφία

zoro77 → Kaidou

one piece!! γεια σου φιλε χαρηκα!:)
Φεβ 21 2011 21:43
Φωτογραφία

zoro77 → dimitris_hamhugias

φιλε ρωτα εδω![url]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=4267[/url]
Φεβ 20 2011 02:06
Φωτογραφία

Lord Leon → zoro77

arigato!
Φεβ 18 2011 01:25
Φωτογραφία
Φωτογραφία

Lord Leon → zoro77

Κι εγω ηθελα να ηραμησουν τα πνευματα, αλλα ρε συ αυτο που κανεις και συ και κανα δυο αλλοι, ειναι λιγο αδικο για οσους προσπαθουν για ενα αξιοπρεπες RP. Ασε που μου εχεις μαμησει τον first mate και ξυπναει ο OΡtard μεσα μου! :P κανε λίγο προσπαθεια ρε συ, σφαξε κανα marine, πιες κανα κρασι, βρισε την ναμι που σε κλεβει το ζυγι σηκωσε κανα βαρακι κανε κατι τελοσπαντων! Θα παθεις τιποτα! Στο τελος θα πεθανεις απο τις κραμπες XD
Φεβ 18 2011 01:22
Φωτογραφία

zoro77 → Lord Leon

[SPOILER][QUOTE=Lord Leon;472929][I][COLOR=Plum]Eσύ ζορο πουλί μου θα πάθεις καμιά κατάκλυση από τον πολυ ύπνο και θα σε τρεχουμε με τις αλοιφες και τα ταλκ. Αμα αρχισεις και τις μπυρες στο τελος απο zoro θα γινεις ο μιστερ ζονκ. Μηπως να κανουμε και κανα παλερμο χωρις RP; Πρόταση κάνω. Πρωτο και τελευταιο οφτοπικ. στην προσκοπικη μου τιμη[/COLOR][/I][/QUOTE][/SPOILER] αλλο να τον βλεπεις σε ενα επεισοδιο και αλλο στην καθημερινοτητα του.:tensai: anyway επιτηδες το γραψα για να ηρεμησουν τα πνευματα.
Φεβ 18 2011 01:14