Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

zoro77 → SpeedFreak

καλη συνεχεια διακοπων!:)
Αύγ 22 2011 15:52
Φωτογραφία

SpeedFreak → zoro77

[COLOR="DarkGreen"]ευχαριστώ για την ευχές (αν και αργοπορημένα)!Μόλις γύρισα από διακοπές...(θα ξαναφύγω βέβαια αύριο)[/COLOR]
Αύγ 22 2011 06:42
Φωτογραφία

zoro77 → Kaidou

ευχαριστω! Καλα και το ζορο σετακι σου τα σπαει!
Αύγ 21 2011 16:19
Φωτογραφία

Kaidou → zoro77

Παναθεμα σε,βαζεις υψηλα τον πηχη στα set!!
Αύγ 21 2011 14:25
Φωτογραφία

zoro77 → didimakia

ευχαριστω πολυ φιλαρακι:D
Αύγ 18 2011 02:20
Φωτογραφία

didimakia → zoro77

i love your set!
Αύγ 18 2011 00:27
Φωτογραφία

zoro77 → Kenobi-sensei

ετσι ακριβως!8)
Αύγ 17 2011 00:50
Φωτογραφία

Kenobi-sensei → zoro77

η φανέλα της Liverpool είναι σαν τα katana του Zoro τι να λέμε τώρα.....
Αύγ 17 2011 00:45
Φωτογραφία

zoro77 → Kenobi-sensei

Ναι η Τοτεναμ ειναι ομαδαρα αλλα πιστευω αλλο το βαρος της Λιβερπουλ. Τεσπα οντως ο Hazard μεγαλη παιχτουρα.
Αύγ 17 2011 00:42
Φωτογραφία

Kenobi-sensei → zoro77

ποιον Lennon (δεν έρχεται γιατί είναι σε καλύτερη ομάδα κακα τα ψέματα) Φερτε Hazard να πέσουν τα τσιμέντα !!!
Αύγ 17 2011 00:36
Φωτογραφία

zoro77 → Kenobi-sensei

χαχα τον babel δες τον ως λεπτομερεια xD Φετος εχουμε καλη ψυχολογια. Τα οικονομικα (ετσι θελω να πιστευω) παιρνουν τον δρομο τους και γενικα επικρατει ηρεμια. Δεν θα περασει κανεις απο το Anfild φετος. :hero: Αν ολα πανε καλα χτυπαμε και τριαδα μιας και δεν εχουμε Ευρωπη φετος. Θα θελα πολυ παντως τον Lennon .Ειχε ακουστει πριν καιρο.
Αύγ 17 2011 00:31
Φωτογραφία

Kenobi-sensei → zoro77

ρε μαν μη μου δείχνεις Babel ....ακόμα προσπαθώ να το ξεχάσω και ο Keane τσάμπα λεφτά Torres έφυγες :if: αλλά έχουμε την παιχτυρα τον Suarez :8):(παικτάρα!!!!) θα τρίβουμε τα μάτια μας με τον Henderson μια μεγάλη μεταγραφή και έναν αμυντικό και είμαστε ok ...θα επιστέψεις και ο αρχηγός ...τον Meireles και τα μάτια σας!!!! Arsenal τίποτα το ιδιαίτερο όπως και η City και ας φέρει και την μεικτή κόσμου...πάμε για 4αδα οι καλύτερες μέρες έρχονται YNWA:hero:
Αύγ 17 2011 00:15
Φωτογραφία

zoro77 → Kenobi-sensei

δες εδω για να πορωθεις! [url]http://videa.hu/videok/sport/liverpool-fc.never-give-up-2009-alonso-angol-seHjFlAxGxySUISt[/url]
Αύγ 16 2011 23:38
Φωτογραφία

zoro77 → SpeedFreak

χρονια πολλα φιλος! οτι επιθυμεις!
Αύγ 09 2011 13:31
Φωτογραφία

zoro77 → Lord Leon

OK και συμφωνω. Aπλα ηθελα να μαθω αν ησουν κατα των πολλων ποστ απο την πλευρα ενος μελους σε αυτο το thread. Εγω δεν το θεωρω λαθος αν κυμαινεται στα σωστα πλαισια.
Ιούλ 09 2011 18:44