Community Status Updates
WillOfTheD → Wild Monkey
ρε παλιοπιθηκαριο μου χαλασες το wall μου βαλ'το σε spoiler τουλαχιστον εσυ μπορει να μη νιωθεις γιατι συναναστρεφεσαι μαζι τους αλλα εμεις που ειμαστε η εξελιξη σας γιατι πρεπει να στοιχειωνομαστε απο τετοιες εικονες??προσεχε καλα θα γινει διπλωματικο επεισοδιο xD
May 13 2011 22:47
WillOfTheD → Wild Monkey
[QUOTE]I am a proud [COLOR=Black][B]monkey[/B][/COLOR]!!! [/QUOTE]
[QUOTE][COLOR=Black][B]WIld Monkey[/B][/COLOR][/QUOTE]
dude,you're a monkey at least be honest about it!!!!
oh and monkey [SPOILER][IMG]http://www.wired.com/images_blogs/photos/uncategorized/2008/01/14/monkey300.jpg[/IMG][/SPOILER]
ape [SPOILER][IMG]http://chris1138.files.wordpress.com/2011/04/ape.jpg[/IMG][/SPOILER]
i'd definitely go by the first one...
[SPOILER]for fuck's sake u mad already???:ballumad:[/SPOILER]
May 13 2011 22:21
Wild Monkey → WillOfTheD
[IMG]http://img687.imageshack.us/img687/7503/aizentemplate.png[/IMG]
....I wasn't an ape??
May 13 2011 22:13
WillOfTheD → Wild Monkey
shit,i thought u were an ape!!!!!:Crying2::run:
τζαμπα friend request :sigh2:
[SPOILER][IMG]http://www.majhost.com/gallery/LordRyu/random/u-mad-bro.jpg[/IMG][/SPOILER]
May 13 2011 22:04
Wild Monkey → WillOfTheD
I am no man!
[IMG]http://www.tuckborough.net/images/eowyn-wiki.jpg[/IMG]
I am a proud monkey!!!
May 13 2011 21:56
WillOfTheD → Wild Monkey
come on man i'm just making lame excuses,thought u liked me!!!:unlucky:
May 13 2011 21:50
WillOfTheD → Wild Monkey
χαχαχαχαχαχαχαχα οχι ρε αγρια μαϊμου και μονο που βλεπω το avatar σου κατουριεμαι,μιση ωρα εκανα μεχρι να πατησω το τιμημενο το post quick reply!xP
May 12 2011 22:30
Wild Monkey → WillOfTheD
Ο εκνευρισμός είναι δυνατό συναίσθημα. Δε θα έλεγα ότι με διακατέχει αυτή τη στιγμή εξ' αιτίας του ποστ σου. Αν ήθελες να με εκνευρίσεις θέλει περισσότερη προσπάθεια. Δεν το θέλεις όμως, έτσι δεν είναι?:hiding_something:
May 12 2011 17:11
zoro77 → WillOfTheD
[URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=9274[/URL]
δες κι εδώ για εικόνες8)
Jan 31 2011 19:36
WillOfTheD → zoro77
ξερω ξερω απλα θελει καποιο ψαξιμο για να βρεις αξιολογα πραγματα....
Jan 30 2011 16:02
zoro77 → WillOfTheD
thanks. Τη συγκεκριμένη την βρήκα στο thread ''Funny or cool one piece pics!'' και της τροποποίησα λίγο το μέγεθος.
Πάντως στο google βρίσκεις.. π.χ πάτα new one piece..
Jan 30 2011 15:02


This status update has reached the maximum number of replies allowed
