Jump to content


Community Status Updates


Photo

WillOfTheD → Wild Monkey

ρε παλιοπιθηκαριο μου χαλασες το wall μου βαλ'το σε spoiler τουλαχιστον εσυ μπορει να μη νιωθεις γιατι συναναστρεφεσαι μαζι τους αλλα εμεις που ειμαστε η εξελιξη σας γιατι πρεπει να στοιχειωνομαστε απο τετοιες εικονες??προσεχε καλα θα γινει διπλωματικο επεισοδιο xD
May 13 2011 22:47
Photo

Wild Monkey → WillOfTheD

[IMG]http://pixdaus.com/pics/1247580093x4MeQ4d.jpg[/IMG]
May 13 2011 22:39
Photo

WillOfTheD → Wild Monkey

[QUOTE]I am a proud [COLOR=Black][B]monkey[/B][/COLOR]!!! [/QUOTE] [QUOTE][COLOR=Black][B]WIld Monkey[/B][/COLOR][/QUOTE] dude,you're a monkey at least be honest about it!!!! oh and monkey [SPOILER][IMG]http://www.wired.com/images_blogs/photos/uncategorized/2008/01/14/monkey300.jpg[/IMG][/SPOILER] ape [SPOILER][IMG]http://chris1138.files.wordpress.com/2011/04/ape.jpg[/IMG][/SPOILER] i'd definitely go by the first one... [SPOILER]for fuck's sake u mad already???:ballumad:[/SPOILER]
May 13 2011 22:21
Photo

Wild Monkey → WillOfTheD

[IMG]http://img687.imageshack.us/img687/7503/aizentemplate.png[/IMG] ....I wasn't an ape??
May 13 2011 22:13
Photo

WillOfTheD → Wild Monkey

shit,i thought u were an ape!!!!!:Crying2::run: τζαμπα friend request :sigh2: [SPOILER][IMG]http://www.majhost.com/gallery/LordRyu/random/u-mad-bro.jpg[/IMG][/SPOILER]
May 13 2011 22:04
Photo

Wild Monkey → WillOfTheD

I am no man! [IMG]http://www.tuckborough.net/images/eowyn-wiki.jpg[/IMG] I am a proud monkey!!!
May 13 2011 21:56
Photo

WillOfTheD → Wild Monkey

come on man i'm just making lame excuses,thought u liked me!!!:unlucky:
May 13 2011 21:50
Photo

Wild Monkey → WillOfTheD

OMG, how??!
May 13 2011 21:46
Photo

WillOfTheD → Wild Monkey

nope,προσπαθω να σ'εκνευρισω....:P
May 13 2011 21:44
Photo

Wild Monkey → WillOfTheD

Y u want 2 b mai friend? U liek me?
May 13 2011 21:41
Photo

WillOfTheD → Wild Monkey

χαχαχαχαχαχαχαχα οχι ρε αγρια μαϊμου και μονο που βλεπω το avatar σου κατουριεμαι,μιση ωρα εκανα μεχρι να πατησω το τιμημενο το post quick reply!xP
May 12 2011 22:30
Photo

Wild Monkey → WillOfTheD

Ο εκνευρισμός είναι δυνατό συναίσθημα. Δε θα έλεγα ότι με διακατέχει αυτή τη στιγμή εξ' αιτίας του ποστ σου. Αν ήθελες να με εκνευρίσεις θέλει περισσότερη προσπάθεια. Δεν το θέλεις όμως, έτσι δεν είναι?:hiding_something:
May 12 2011 17:11
Photo

zoro77 → WillOfTheD

[URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=9274[/URL] δες κι εδώ για εικόνες8)
Jan 31 2011 19:36
Photo

WillOfTheD → zoro77

ξερω ξερω απλα θελει καποιο ψαξιμο για να βρεις αξιολογα πραγματα....
Jan 30 2011 16:02
Photo

zoro77 → WillOfTheD

thanks. Τη συγκεκριμένη την βρήκα στο thread ''Funny or cool one piece pics!'' και της τροποποίησα λίγο το μέγεθος. Πάντως στο google βρίσκεις.. π.χ πάτα new one piece..
Jan 30 2011 15:02