Jump to content


Community Status Updates


Photo

Theodore :D → Fallen_Mpougatsa

Είμαι παιδί του τσαγιού! What to do =(
Feb 04 2012 18:52
Photo

Fallen_Mpougatsa → Theodore :D

To συγκεκριμένο δε θυμάμαι να το έχω πιει αλλά η αναφορά έγινε επειδή μου φάνηκε too British of you xD Ε, αφού το λένε τόσοι...
Feb 04 2012 18:46
Photo

Theodore :D → Fallen_Mpougatsa

Ε να είδες. Έτυχες σε καλό! Ορκίζομαι ότι δεν έχω φάει ακόμη καλό τζατζίκι εμπορίου. Όσο για το τσάι... έχεις πιει αυτό το συγκεκριμένο; Δεν υπάρχει! Τόσο νόστιμο. Αν δεν το έχεις δοκιμάσει, τράβα στον Μασούτη τώρα! @Kenny, το έχω ακούσει και εγώ αυτό. Ένας φίλος σπουδάζει εκεί και όποτε έρχεται έχει βάλει και ένα κιλό. Μας είπε φταίνε οι πιτογυροι. B|
Feb 04 2012 18:38
Photo

Fallen_Mpougatsa → Theodore :D

[QUOTE=Theodore :D;560984]Βρήκα το καλύτερο τσάι σε φακελάκια. Delicious. [SPOILER][IMG]http://kaczuszka.co.uk/thumb/lipton-pyramid-london-earl-grey__8712566051281.jpg[/IMG][/SPOILER][/QUOTE] Like a sir.
Feb 04 2012 17:48
Photo

Fallen_Mpougatsa → Theodore :D

Xμ, η αλήθεια είναι ότι στην περιοχή που μένω μόνο από ένα σαντουιτσάδικο με άρεσε το τζατζίκι. Κι αυτό επειδή είναι και ρεστοράν(με προφορά γαλλική όχι αστεία) μαζί. Και μετά λίγα κι εκλεκτά κρεοπωλεία.
Feb 04 2012 17:45
Photo

Theodore :D → Fallen_Mpougatsa

-.- έχω φάει του κόσμου τις πίτες στην Θεσσαλονίκη και είναι όσο σκατά είναι και στην Καβάλα. Αν και έχω φάει φοβερόοοο κοτόγυρο από τα Γοριλάκια.
Feb 04 2012 17:41
Photo

Fallen_Mpougatsa → Theodore :D

Θεσσαλονίκη. Μεγάλη πόλη. :canthelp:
Feb 04 2012 17:39
Photo

Theodore :D → Fallen_Mpougatsa

Ναι ίσως να έχετε καλύτερο τζατζίκι. Που είναι το «εδώ» ;_;
Feb 04 2012 17:34
Photo

Fallen_Mpougatsa → Theodore :D

Kαι πάλι με ενοχλεί είναι η αλήθεια! xD Όχι, ίσα ίσα: είναι γευστικότατο-μάλιστα είμαι πολύ περίεργη στις γεύσεις. :3 Απλώς εδώ έχουμε καλύτερο τζατζίκι. :P
Feb 04 2012 17:11
Photo

Theodore :D → Fallen_Mpougatsa

Light 2% for lighter taste! Είναι γούστα. Προφανώς αυτό το μια χαρά που λες εφόσον είναι εμπορίου θα είναι για εμένα χάλια. Κυρίως διότι είναι άγευστο γιαούρτι με μαραμένα αγγούρια.
Feb 04 2012 16:20
Photo

Fallen_Mpougatsa → Theodore :D

Χα χα, ΟΚ. Κοίτα, ανάλογα το τζατζίκι, αυτό που παίρνουμε εμείς είναι μια χαρά. Αλλά την τυροκαυτερή έτσι κι έτσι. Και lol στο 500% σκόρδο. Δεν είναι όλα έτσι. Η μαγιονέζα με έρχεται βαριά πάντως.
Feb 04 2012 15:50
Photo

Theodore :D → Fallen_Mpougatsa

But seriously! Του εμπορίου για την ακρίβεια το τζατζίκι δεν είναι ΚΑΝ τζατζίκι! Θεός φυλάξει. Το σπιτικό αν είναι επιτυχημένο και χωρίς 500% σκόρδο τότε μπορώ να το φάω. Αλλά η τυροκαυτερή είναι απλά θεϊκή @_@ Πρώτα αυτή και μετά η μαγιονέζα/goody's sauce.
Feb 04 2012 15:19
Photo

Fallen_Mpougatsa → Theodore :D

[QUOTE=Theodore :D;560921] 3. Το ακριβώς αντίθετοοοοο. Τώρα μου αρέσει η τυροκαυτερή και απεχθάνομαι το τζατζίκι. [/QUOTE] Blasphemy!
Feb 04 2012 10:52
Photo

Theodore :D → OdyMonaxos

3€? Γερμανία; Άνετα. Εδώ Καβάλα 2,90€ έχει lol. Ναι μεν στην Πάτρα βρήκα με 1,90 και 2€ αλλά εδώ πάνω μας *beep* στις τιμές.
Feb 03 2012 21:04
Photo

OdyMonaxos → Theodore :D

Να δώσω 3 ευρά για την ίδια τη μετριότητα; Μόνο και μόνο η τιμή είναι απαγορευτική. Και έχει ένα στα 50 μέτρα.
Feb 03 2012 21:00