Jump to content


Community Status Updates


Photo

Fwtis animelover → Theodore :D

χαχαχαχ α αυτό εννοείς ε λοιπόν έιμαι 15 χρονόν εσυ :)
Aug 25 2011 01:41
Photo

Theodore :D → Fwtis animelover

Ναι, τι ηλικία δηλώνεις; Ποιά είναι η ηλικία σου; Πόσο χρονών είσαι; [I]How old are you? [/I] -> Αναγνωρίζεις κάποια από αυτές τις απλές καθημερινές ερωτήσεις;
Aug 25 2011 01:39
Photo

Fwtis animelover → Theodore :D

συγνώμη δν το έπιασα?? τη ηλικία να δηλώσω?
Aug 25 2011 01:30
Photo

Theodore :D → Fwtis animelover

Χαχα ναι ναι, κάπως έτσι. Τι ηλικία δηλώνεις;
Aug 25 2011 01:26
Photo

Fwtis animelover → Theodore :D

συμφωνώ με αυτό που έιπες και οχι μονο ο συνδυασμός προς την επιτυχία αλλα και το κλειδη για μια καλυτερη ζωη πιστευω(λεω εγω)
Aug 25 2011 01:25
Photo

Theodore :D → Fwtis animelover

Το avatar μου εννοείς; Σίγουρα μου αρέσουν τα romance, το αγαπημένο μου ανιμέ είναι το Clannad, που είναι romance. Δράματα, slice of life, κοινωνικά και romance είναι ο συνδυασμός προς την επιτυχία (για μένα).
Aug 25 2011 00:47
Photo

Fwtis animelover → Theodore :D

υποθέτω ότι απο την φωτογραφία που εχεις σου αρέσουνε τα romance σωστα??
Aug 25 2011 00:40
Photo

Theodore :D → Fwtis animelover

2 χρόνων εμπειρία = μηδενικής σημασίας, δυστυχώς. Έχω δει 36 σειρές μόνο. Υπάρχουν άτομα εδώ μέσα που βλέπουν από την [I]αρχή του κοσμού[/I] και έχουν στο ιστορικό τους πάνω από 500 σειρές. Οπότε... ^_^ Αλλά ξέρω πώς ό,τι έχω δει ήταν καλό, αλλιώς δεν θα το έβλεπα μέχρι το τέλος. Μου αρέσουν πολύ λίγα, έχω δύσκολο γούστο, για αυτό.
Aug 25 2011 00:27
Photo

Fwtis animelover → Theodore :D

συγνώμη έπρεπε να συστυθώ την πρώτη φορά :( δηλαδή βλέπεις ανιμέ από το 2009?? πρέπει να έχεις πολύ εμπειρία :)
Aug 25 2011 00:22
Photo

Theodore :D → Fwtis animelover

Χαίρομαι που συστήνεσαι την [I]δεύτερη[/I] φορά που μου στέλνεις μήνυμα, lol. Hello Φώτη από την Θεσσαλονίκη, είμαι ο Θόδωρος από Καβάλα και βλέπω ανιμέ από το 2009.
Aug 25 2011 00:16
Photo

Fwtis animelover → Theodore :D

hi!! έιμαι ο φώτης από θεσσαλονίκη νεος στο anime :)
Aug 25 2011 00:10
Photo

Theodore :D → Fwtis animelover

Of course it does.
Aug 25 2011 00:05
Photo

Fwtis animelover → Theodore :D

Δεν το έχω τελειώσει ακόμη αλλά μέχρι στιγμής τα σπάει
Aug 24 2011 23:11
Photo

Theodore :D → Fwtis animelover

Ου ου. Είδα πως βλέπεις το Clannad. Ελπίζω να σου αρέσει =]
Aug 24 2011 22:39
Photo

Theodore :D → specialistas4

Ναι γενικά για κάποιο περίεργο λόγο χώρες του Ανατολικού Μπλοκ έχουν μεγάλες ταχύτητες, and I fail to see why. Αλλά στο όλο πακέτο, είναι πίσω, οπότε [I]δώρον άδωρον![/I]
Aug 24 2011 21:43