Community Status Updates
Vagelio → Theodore :D
Μόλις συνειτποίησα από που είναι εμπνευσμένο το αριστερό κομμάτι της sig σου http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/50/Munch_The_Scream_lithography.png
Oct 04 2012 22:53
-
Theodore :D
Μάλλον, κλασικός πίνακας αυτός.
Oct 05 2012 09:07
Vagelio → Theodore :D
[quote name='Theodore :D' timestamp='1347410980' post='602455'] Θέλω τον κούνελο σε μια γωνία στο δωμάτιο μου. Έλα και από δω κάποια στιγμή, θα σε κεράσω καφέ και κάτι μοναδικό του τόπου! (αναρωτιέμαι τι θα ήταν αυτό βέβαια... πετρέλαιο ίσως;!) Τέλειες δουλειές. [/quote] Μένεις μακριά είχες πει στην μαύρη τρούπα; XD
Sep 13 2012 01:07
-
Vagelio
Μεχ, δεν κάνει quote
Sep 13 2012 01:07
-
Keito
Δεν κοιτάς αρκετά συχνά το προφίλ σου. Ντροπή.
Ναι, με τα πρώτα vms έχει ένα θεματάκι το I.P. Board. Θα φτιαχτεί λογικά κάποια στιγμή.
Sep 08 2012 23:28 -
GhostPrince
kudos για το Liternature girl set <3
Huehehehe....
Sep 18 2012 20:23 -
Theodore :D
Thanks =3
(heuheu)
Sep 18 2012 22:05
SpeedFreak → Theodore :D
Ευχαριστώ για την περιγραφή.Μόλις σήμερα κατάφερα να την διαβάσω.
Sep 01 2012 14:24
-
Theodore :D
Σκοπεύεις να το διαβάσεις;
Sep 01 2012 22:45 -
SpeedFreak
Δεν ξέρω...Αν κάτσω και ασχοληθώ πραγματικά ναι...Αν το αρχίσω θα σε ενημερώσω σίγουρα
Sep 08 2012 11:57
-
Theodore :D
Αλλά έχουν ξεμείνει κάτι παρενθέσεις στο sig <.<
Aug 31 2012 02:20 -
redqueen
fixed
Sep 01 2012 01:23
-
Theodore :D
Διαρκεί 24 ώρες ή μέχρι να φας 5000 θερμίδες. Ε... ο πιο άμεσος τρόπος είναι... να... Ναι.
Aug 28 2012 16:33
specialistas4
→
Theodore :D
Μα για να παρθούν αποφάσεις,κάνουμε τώρα προτάσεις.Για να λυθεί η παρεξήγηση μιας και προθυμοποιήθηκα για gm σε θεματικό,έκανα απλά κάποιες προτάσεις για να αρχίσει συζήτηση για αυτές.Αυτό που κατάλαβα είναι ότι σου φάνηκε λες και αποφασίζω μόνος μου ενώ δεν έχουμε καν συμφωνήσει.Οπότε σου ξεκαθαρίζω ότι δεν κάνω αυτό,απλά κάποιες ιδέες θέτω. :)
Aug 07 2012 01:20
-
Theodore :D
Είναι πολύ νωρίς για να γίνει συζήτηση το θέμα του θεματικού Παλέρμο, και ο Osama το είπε αυτό.
Με βάση αυτό, όταν είδα να παραθέτεις ιδέες για θεματικό, μου φάνηκε, και λογικά, ως προπαγάνδα για θεματικό με αποκλειστικά θέματα της αρεσκείας σου. Κυρίως επειδή θέλεις να κάνεις GM, το είδα έτσι.
Φυσικά εφόσον θα υπήρχαν δύο παράλληλα παιχνίδια δεν θα ήταν πρόβλημα αυτό, αλλά όπως φαίνεται δεν θα έχουμε δύο παράλληλα (πότε είχαμε να έχουμε και τώρα; xD).
Αυτά. Και για να επιβεβαιώσω κάτι, θα έκανες GM μόνο για τα θέματα που εσύ πρότεινες; Ή θα δεχόσουν και άλλες προτάσεις;
Aug 07 2012 15:43 -
Ναι το υποπτεύτηκα πως είχες καταλάβει λάθος,γι αυτό το επισήμανα.Σου εξήγησα ποιος ακριβώς ήταν ο σκοπός μου.Καλύτερα που δεν θα έχουμε δύο παράλληλα γιατί ήταν λογικά όσα είπε ο Οσάμα για τα προβλήματα που θα δημιουργούσε αυτό.specialistas4
Όχι σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό.Απαραίτητη προϋπόθεση είναι αυτό που θα αναλάβω να το γνωρίζω καλά ώστε να μπορώ να το διαχειριστώ.Για παράδειγμα θα ήταν ανόητο να αναλάβω game of thrones που δεν έχω ιδέα.Καταλαβαίνεις πως θα έβγαινε αποτυχία.Έτσι πρότεινα ευρέως διαδεδομένα θέματα,τα οποία μπορώ να διαχειριστώ.Ό,τι άλλο βρούμε και το γνωρίζω,φυσικά και θα το αναλάβω.Δεν θα υπήρχε ποιο εγωιστικό πράγμα από το δεχόμουν μόνο θέματα της αρεσκείας μου.
Αυτό.Νομίζω την λύσαμε την παρεξήγηση :)
Aug 08 2012 10:58
Warchief → Theodore :D
α ώστε το πρώτο σου το μπάσκετ το οποίο παίζει ο κρόκο, το οοφούρι που σου έδωσα και λινκ τι έγινε
Aug 05 2012 02:38
-
Theodore :D
Το έχω κατεβάσει όλο και σκοπεύω να το δω όταν τελειώσω το Sayonara Zetsubou Sensei, το έχω ακόμη στο Watching list στο MAL μου φυσικά.
Γιατί δεν το τελείωσα και άρχισα άλλο; Δεν ξέρω. Δεν ένιωθα αρκετή όρεξη για κάτι αθλητικό τότε αλλά μετά το Kuroko, τώρα έχω.
Aug 05 2012 15:14 -
Warchief
λολ οι χαρακτήρες του κρόκο είναι 0 μόνο το μπάσκετ αξίζει, καμία σχέση με οοφούρι ποιοτικά
Aug 05 2012 15:35
redqueen → Theodore :D
Σου χω πει ποσο μα ποσο πολυ λατρευω το κανουριο σου σετ??? Ε στο λεω!!!!! :D
Jul 23 2012 15:41
-
Theodore :D
Thank you :V
Δεν μου αρέσει ιδιαίτερα το signature όμως. Όπως το ήθελα κανονικά δεν θα χωρούσε, οπότε αρκέστηκα σε αυτό :l
Jul 24 2012 01:41 -
redqueen
σε μενα το λες:/.....κι εγω συχνα εχω προβλημα με τς διαστασεις!Αλλα το avatar ειναι πολυ καλο!!!!^_^
Jul 24 2012 11:10
-
Theodore :D
KYAAAA.
Χαχα λατρεύω τις γάτες όσο δεν πάει!
Κάποια βράδυα κάθομαι με τις ώρες και βλέπω τέτοια βίντεο <.>
Jul 22 2012 12:11 -
Lord Leon
http://www.lifo.gr/team/u13557/28953
http://www.lifo.gr/team/u13557/31440
Sep 01 2012 17:08
SpeedFreak → Theodore :D
Θα μπορούσες να μου περιγράψεις την υπόθεση του Salem' s Lot??
Jul 08 2012 16:16
-
Theodore :D
Σε μια επαρχιακή ησυχη κωμόπολη έρχονται και χτίζουν ένα παλιου στυλ αρχοντικο σπιτι καποιοι και ανοιγουν ενα μαγαζι αντικες.
Σιγά σιγά εξαφανίζονται/πεθαίνουν άνθρωποι και κανεις δεν ξέρει τι γίνεται. Επικρατει τρομος αλλα λιγοι αντιλαμβανονται τι συμβαινει.
Ο πρωταγωνιστης και καποιοι καταλαβαινουν πανω κατω τι συμβαινει και αρχιζουν να σκοτωνουν στον υπνο τους οσους γιναν βαμπιρ κλπ. Αν έχεις δει το anime Shiki... To Shiki ειναι ουσιαστική μια αντιγραφή του Salem's Lot.
Jul 09 2012 16:08 -
Theodore :D
ουσιαστικά*
Γρήγορα τα κεφάλια των βαμπίρ τους παιρνουν χαμπάρι τι κάνουν και σαν οι πιο δυνατοι αρχιζουν να δρουν... Γινεται πολυ σκοτεινο απο κει και πέρα.
Jul 09 2012 16:10
Theodore :D → Kalamaris
Καλαμάριιιιιι, μόλις είδα την φώτο που έκανες post στο Post Your Pics, are you REALLY 15? O.O
Jun 25 2012 08:05
-
Kalamaris
16 now to be exact xD.Αληθεια για ποσο με κοβεις απο την πικ?Οντως μεγαλοδειχνω?Και να σκεφτεις οτι μια φιλη μου που μου το λεγε την δουλευα ολη την ωρα.If she sees this i'm screwed >_____>
Jun 25 2012 18:06 -
Theodore :D
LOL τώρα είδα το comment. Λιγο άκυρο να απαντήσω τώρα αλλά αγένεια να το αφήσω τώρα που το είδα...
Δεν μπορώ να σου πω ακριβώς μια ηλικία αλλά γύρω στα 22-23 ας πούμε <.<
Αν είσαι και ψηλός κάηκες!
Jul 08 2012 04:38 -
Kalamaris
Χμμ νομιζω πλησιαζω το 1:80 αν και δεν ειμαι σιγουρος.Οχι ρε 22-23 0___0.Για αυτο ποτε δεν με ενοχλουν στα θριλερ και τα μπαρ XD
Jul 09 2012 23:02
-
Theodore :D
Ναι όντως μπερδεύτηκα αλλά όχι από αυτό. Έχει και έναν γιο που τον λένε Bran, εκεί έγινε το μπέρδεμα.
Jun 02 2012 03:04
zennith666 → Theodore :D
Τεό... σε παραθέτω εδώ (http://www.adslgr.com/forum/threads/614281-%CE%93%CE%BF%CE%BB%CE%B3%CE%BF%CE%B8%CE%AC%CF%82-%CE%BC%CE%B5-Cyta)και λέω: ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΤΗΝ CYTA και τρέχεις και δεν φτάνεις.
May 19 2012 01:22
-
Theodore :D
ΩΩΩ.
Μιλούσα χθες με το κέντρο υπηρεσιών στο τηλέφωνο για να ενημερωθώ έξτρα κλπ. και μου είπαν να ρωτήσω συνδρομητές να μου πούνε για την Cyta γνώμες... Μου φαίνεται θα τους πάρω την Δευτέρα πάλι να τους αναφέρω πώς ρώτησα και δεν πήρα καμία καλή γνώμη, και θα τους αραδιάσω όλα αυτά D:
Thanks. Για να δούμε.
May 19 2012 17:16 -
zennith666
Για μένα OTE και πάλι ΟΤΕ.Τουλάχιστον δουλεύει τοη εξυπηρέτηση πελατών και δεν έτρωγα DC κάθε λίγο όταν φοτώνεται το δίκτυο.Έχω HOL αλλά το δίκτυό της δεν είναι καλό.Έχω μικρότερη ταχύτητα,μεγαλύτερα ping και πιο ασταθές συνχρονισμό.Ευτυχώς δεν είναι σε μεγάλα επίπεδα και απολαυμβάνω σχετικά κανονικά το ίντερνετ.
May 20 2012 21:29 -
zennith666
Είχα πριν την HOL OTE με το ίδιο πακέτο*
May 20 2012 21:30
-
Xperia neo V!Αναβάθμισα εχτές και είναι ικανοποιητικότατη η νέα έκδοση!Το ρούταρα κιόλας και σκέφτομαι μελλοντικά να βάλω custom rom αν βαρεθώ.Άντε με το καλό να έρθει και η σειρά σου!specialistas4
Apr 24 2012 20:41


This status update has reached the maximum number of replies allowed
