Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

mono → Botsun

Πες μου, όχι πες μου! Τι ναρκωτικά παίρνεις?:hahaha:
Ιαν 31 2012 22:16
Φωτογραφία

Botsun → mono

:hahaha: Φαντάζομαι spin-off,την ζωή του Pen-Pen,με αγγελοπουλικά πλάνα,βουκολική μουσική στο βάθος και τον Κωστάλα,για αφηγητή! :frozen:
Ιαν 31 2012 22:15
Φωτογραφία

mono → Botsun

Δεν είναι slice of life η ζωή στο σπίτι της Misato με τον Pen Pen να διαβάζει εφημερίδα στην τουαλέτα? Σε παρακαλώ :P
Ιαν 31 2012 22:11
Φωτογραφία

Botsun → mono

[QUOTE=mono;559699]Το Neon Genesis Evangelion είναι υπεράνω κατηγοριών. Μπορεί να προταθεί παντού. Ακόμα και για slice of life :hahaha:[/QUOTE] Μα και βέβαια,αρκεί να περνάς την ζωή σου,στο Δαφνί! XD
Ιαν 31 2012 22:06
Φωτογραφία

Fallen_Mpougatsa → Botsun

I feel like a lady. Because I'm finishing my exams with surprising success.
Ιαν 31 2012 21:04
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

[SPOILER][CENTER][IMG]http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/006/550/feel-like-a-sir-template.jpg[/IMG][/CENTER][/SPOILER]
Ιαν 31 2012 20:59
Φωτογραφία

specialistas4 → Botsun

Εγώ έριξα μια πρόχειρη ματιά και τώρα περιμένω επίσημη έκδοση από translators.Ελπίζω πως αργεί εξαιτίας των 50 σελιδών και πως θα το αναλάβει κάποιο γκρουπάκι.
Ιαν 31 2012 20:52
Φωτογραφία

Botsun → specialistas4

Great,thanks!! Πιστεύω,πως αύριο θα προσπαθήσω να το διαβάσω κι ίσως να ποστάρω τις εντυπώσεις μου.
Ιαν 31 2012 20:45
Φωτογραφία

specialistas4 → Botsun

[QUOTE]Thanks man,αν έχει hiragana πάνω από τα kanji,ίσως την παλέψω και το διαβάσω.... Ειδάλλως,θα δω τις εικόνες και θα χαίρομαι μόνος μου.[/QUOTE]Αν έχεις σκοπό να το διαβάσεις σε πρώιμη μορφή,υπάρχει απλή μετάφραση στο mangahelpers,απλά δεν την ανέβασα γιατί δεν έχω την άδεια του μεταφραστή.Μπορείς να την βρεις [URL="http://mangahelpers.com/t/cookie-on-fire/releases/33183"]εδώ[/URL].
Ιαν 31 2012 20:43
Φωτογραφία

Botsun → Fallen_Mpougatsa

[QUOTE]2. Περπατούσα στο δρόμο και σταμπάρω όψιμο νεανία για ρομαντικό ορίζοντα. Τον κοιτάω, με κοιτάει, συνεχίζω να τον κοιτάω συνεχίζει να με κοιτάει...όμως δεν πρόσεξα με αποτέλεσμα να πέσω κάτω και να σκοτωθώ εξαιτίας ενός στραβοπατήματος με τα βρωμοτάκουνα. Το παιδί λύθηκε στο γέλιο αλλά τουλάχιστον μου έκλεισε το μάτι.[/QUOTE] Το ζήτημα,είναι αφού [πέσεις να τρέξει,να σε βοηθήσει. Από την στιγμή,που δεν το'κανε,άστα βράστα......
Ιαν 30 2012 19:46
Φωτογραφία

Babba → Botsun

Ευχαριστώ.
Ιαν 30 2012 15:46
Φωτογραφία

Botsun → iristella

Ίσως,να ψειρίζω την μαϊμού,αλλά τεσπά... [QUOTE]Τώρα βέβαια τον σκοπό του thread δεν τον καταλαβαίνω ούτε και εγώ. Τίθενται κάποια ερωτήματα αλλά δεν βλέπω να παίρνουν απάντηση και τα πνεύματα συνεχως ανεβαίνουν.[/QUOTE] Αν τα ερωτήματα,που θέτονται στο thread για την ύπαρξη ή όχι του Θεού,της εξέλιξης και λοιπών υπαρξιακών αναζητήσεων,δεχόντουσαν κατατοπιστικές απαντήσεις,με στέρεα επιχειρήματα σ'ένα anime site,τότε μάλλον θα'χαν ήδη απαντηθεί προ αιώνων....
Ιαν 30 2012 15:17
Φωτογραφία

Botsun → Babba

Sensei,τώρα κατάλαβα τι δείχνει το avatar σου ! XD Επίσης,κατέβασα από τους AWMN,το Mushishi και το Juuousei. Θεωρώ,πως πρέπει να σου/σας δώσω συγχαρητήρια για την ποιότητα,των αρχείων και των υποτίτλων.
Ιαν 30 2012 15:13
Φωτογραφία

Kai → Botsun

Είναι πιο καμμένα από το school rumble. Ακριβώς επειδή είπε τον Happy πρέπει να του δίνεις πιο καμένες σειρές να δει την διαφορά. Btw Botsun, γιατί δεν τις βάζεις στο MAL αφού τις έχεις δει; Καλά θυμόμουν ότι δεν τις είχα δει στα κοινά. Ντροπή σου! Δεν ενημερώνεις σωστά την οικογένεια. Ξέρεις τι είναι να έχεις άτομο που τα έχει δει αυτά δίπλα, να του μιλάς και να μην το ξέρεις;
Ιαν 29 2012 22:48
Φωτογραφία

Botsun → Kai

Γιατί,δεν κατάλαβα τί έχουν ; :P Εδώ,ο άλλος είπε ότι ο Happy,είναι ο καλύτερος κωμικός χαρακτήρας...
Ιαν 29 2012 22:44