Community Status Updates
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Ha ha ha, οπλή/πατούσα ε? Πφφφφφ, απολίτιστα ζώα! Αν κι εμείς τα ίδια σκ@τά είμαστε το καλό είναι ότι έχω μόνο λίγο πονοκέφαλο και την φωνή νταλικιέρη! :thatsit:
There, there, θα γίνεις καλά αγαπημένο botsun, μην ανησυχείς...και καλό βράδυ, πάω για ύπνο! ^^
Nov 25 2011 01:09
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Ναι,με ματιάξανε κι αρρώστησα!
Άστα,τρέχει η μύτη μου και πονάνε οι αμυγδαλές μου... /drama queen mode
Κι όλα αυτά,επειδή κάποια ζώα Ηλεκτρονικοί βήχουν και φτερνίζονται μέσα στο αμφιθέατρο χωρίς να βάζουν το χέρι/πατούσα/οπλή μπροστά από το στόμα τους.
Πεθαίνω !!!!! /drama queen mode v2
Nov 25 2011 01:05
Fallen_Mpougatsa → Botsun
D'awww, botsun κρύωσες? Ζεστά να πίνεις και να φοράς κι αν ιδρώνεις να αλλάζεις συχνά!
Nov 25 2011 00:54
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Καλά που υπάρχουν και προκομμένα άτομα,με έμπνευση και συνεχίζουν το rp....
Nov 18 2011 15:33
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Τράβα γράψω γιατί το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ψηφιακά ηλεκτρονικά και Gankutsou....
Μην με ξεχάσεις !:blingeye2:
Nov 17 2011 22:55
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Kοίτα εγώ αναφερόμουν στον αγώνα σου κατά της υγειινής ζωής αλλά κι αυτός μέσα. Α, αν δε γράψεις στο group πες με να πάω να γράψω εγώ :3
Nov 17 2011 22:52
Botsun → Fallen_Mpougatsa
Ποιος αγώνες καλέ ;
Ο αγώνας για να γίνω ninja ή αυτός για να γίνω αφέντης των Pokemon ; XD
Nov 17 2011 22:43
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Pfffff, τελικά πολύ "ψιλό" τσιμπησα, δεν έφαγα ούτε καν μια μικρή χούφτα...μιλούσα πολύ xD
Α ναι, θεάρεστος ο αγώνας σου τέκνον μου...
Nov 17 2011 22:41
Botsun → Fallen_Mpougatsa
That's the spirit!
Τι φρουτα και βλακείες,junk food για μια-σύντομη-ζωή.
Nov 17 2011 21:41
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Tελικά φάγαμε μήλα. Και τώρα ψιλοτσιμπάω πατατάκια... :3
Nov 17 2011 21:06
Botsun → Fallen_Mpougatsa
xaxxaxa!!!!!
Μου θύμησε περιστατικό από το Love Hina....
Το σημαντικότερο όμως δεν είπες,οι καλεσμένοι τι θα φάνε ; Ο__Ο
Nov 17 2011 19:23
Fallen_Mpougatsa → Botsun
Ναι, ναι είναι!
Και δε θα πιστέψεις τι έγιννε μόλις τώρα...Πάω να βγάλω όσα φουντούνια έμειναν να τα βάλω σε ένα πιάτο για σνακ που θα ρθει τώρα κόσμος να τα φάμε. Όπως καταλαβαίνεις ήταν ήδη ανοιγμένα αλλά τα χαμε αφήσει στη σακούλα τους.
Ε, τα ρίχνω στο πιάτο και πέφτει...ένα βρακύ! xD xD xD Βλέπεις, όταν τα χε ανοίξει η μάνα μου δίπλωνε τα καθαρά κι αντί να το αφήσει δίπλα της το βαλε μέσα ατο σακουλάκι! Χα χα χα πέθανα στο γέλιο μιλάμε!
...τα φουντούνια που είχαν απομείνει παρόλαυτα πετάχτηκαν αμέσως.
Nov 17 2011 18:57
Fallen_Mpougatsa → Botsun
[QUOTE=Fallen_Angel_Itachi]Oh fabulous tear, oh fabulous character we shall never remember your name!
[B][SPOILER=fabulous hair flip][/B]in three steps.
1st step:[IMG]http://i116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/Capture.png[/IMG]
2nd step:[IMG]http://i116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/Capture2.png[/IMG]
3rd step:[IMG]http://i116.photobucket.com/albums/o10/mydeadlywhispers/Capture3.png[/IMG][/SPOILER][/QUOTE]
Από ένα παλιό VM που είχα ποστέρει στην Kai... :3
Nov 17 2011 18:32


This status update has reached the maximum number of replies allowed
