Jump to content


Community Status Updates


Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

:hihi2: άπεχτος!! αλλά εχεις κυκλοφορίσει έξω από την πολυκατοικία με ροζ περούκα, αυτιά γάτας και σ άλλη φάση με στολή shinigami για τα γυρίσματα μιας ταινίας και να σε κοιτάνε όσοι περνάνε;;; (πάλι καλά ήταν στην Ami και οχι σπίτι μου) *fiouf*
Jun 27 2010 23:06
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

Σίγουρη? Χτες, στην θάλασσα, είχαμε πάει νωρίτερα. Μέσα στο νερό έπεσε αυτοσχέδιο trivia contest με τον kakashi sensei.
Jun 27 2010 22:48
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

:hahaha: I'll agree with you..!!! But I don't think you are worse than I am, honestly!
Jun 27 2010 22:33
Photo

Lucy Heartfilia → FallenSpiritGR

Δεν χρησιμοποιώ linux αλλά έχω μάθει από φίλους πως έχει πολύ ισχυρό, αξιόπιστο και σταθερό λειτουργικό σύστημα αλλα είναι αρκετά πιο δύσκολο στη χρήση κυρίως αν δεν είσαι αρκετά εξιδεικευμένος computerας και έχεις μάθει να δουλεύεις λίγο σε κάποιο άλλο λογισμικό... Αλλά βασικά το κύριο πρόβλημα(τουλάχιστον για μένα) είναι το επαρκές εμπορικό λογισμικό... Αλλά όλα αυτά εξαρτόνται για το τι θες να τον χρησημοποιήσεις... I hope I helped a bit, if there is anything else I could help youwith just tell me :)
Jun 27 2010 22:30
Photo

Lucy Heartfilia → nikki2010

πλάκα δεν λες τίποτα! Ψοφούσαμε στα γέλια όλη την ώρα!!! Δεν κάναμ επ. μια ταινία κάναμε 45 λεπτων :P
Jun 27 2010 22:15
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

Λίγο το έχεις χάσει λίγο. Απλά, ευχή και κατάρα, μην γίνεις σαν εμένα. Βασικά, άκυρο. Κάνε ότι σε ευχαριστεί. Μπορεί να ξέρω περισσότερα trivia από Νεοελληνική ιστορία, αλλά ξέρεις κάτι? Μου αρέσει αυτό και δεν θα το άλλαζα. Geek pride!
Jun 27 2010 22:14
Photo

FallenSpiritGR → Lucy Heartfilia

εν μου λες τα linux σε βολεβουν?? σκευτομε να τα βαλω αλλα δεν ξερω κατα ποσω εχουν διαφορα προγραματα και ετσι .....
Jun 27 2010 21:02
Photo

nikki2010 → Lucy Heartfilia

ουαου!πολλαπλοι ρολοι!πρεπει να ειχε πολλη πλακα!!ποσα επεισοδια γυρισατε??:P
Jun 27 2010 20:32
Photo

meidei → Lucy Heartfilia

Το βάζω στα "to watch" επειδή φαίνεται ότι έχει να κάνει με την ιαπωνική διαδικτυακή κουλτούρα (twitter εν προκειμένω).
Jun 27 2010 19:14
Photo

Lucy Heartfilia → nikki2010

Όντως και εγώ "φιλοσοφούσα" περί του θέματος *γκουχ γκουχ* Και ναι επαιζα τον Yagami Light + Matsuda, η φίλη μου Misa+Ryuk+Chief Yagami, οο αδελφός της L+Ryuk No2, η μητέρα της Rem+Wendy, και ο πατέρας της Matsuda No2+Chief Yagami No2 Αποτέλεσμα= ήταν "λίγο" γελείο αλλά έχει πολύ φάση γιατί γίνεται ότι μπούρδα μπορεί κανείς να φανταστεί *embarrassed*
Jun 27 2010 18:57
Photo

Lucy Heartfilia → meidei

Lol δεν κάνει τίποτα αλλά παίζει και σε ένα ιαπωνικό drama - Sunao ni Narenakute (ο πιο δεξιά τύπος) [SPOILER][IMG]http://www.phantom-theater.com/vb/imagehosting/3124bb7ffe1962cd.jpg[/IMG][/SPOILER]
Jun 27 2010 18:49
Photo

nikki2010 → Lucy Heartfilia

και εγω το βρηκα πολυ καλο,αν και το θεμα ηταν λεπτο,οντως πολυ πορωτικο!!με εβαλε σε σκεψεις σε καποια σημεια!!κανατε ταινια??τελεια!!ποιο ρολο επαιζες?
Jun 27 2010 18:48
Photo

meidei → Lucy Heartfilia

Κορεάτης; Κάπως απογοητεύτηκα. Thanks for the answer anyway.
Jun 27 2010 18:42
Photo

Lucy Heartfilia → nikki2010

:hihi2: Τελειο! (είναι κάτι πολύ πορωτικές φάσεις) μέχρι που εγώ και η κολλητή μου φτιάξαμε ταινία Death Note (λίγο γελεία αλλà LOL)
Jun 27 2010 18:35
Photo

Jorg → Lucy Heartfilia

Of course 8)!
Jun 27 2010 18:35