Jump to content


Community Status Updates


Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

Forsooth, je ne parle pas Francais:P Ναι του στυλ "JA JAWOHL" και τέτοια. Κυρίως για χαβαλέ με τον πατέρα μου^^ Πςςς καλή επιτυχία! Εγώ Γερμανικά είπαμε C1 και τέλος. Αγγλικά για κάποιον λόγο έχω 2 Proficency:P Αγαπάμε Αγγλικά:)
Aug 09 2010 22:39
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

:hahaha:!!!! "je ne parle pas le francais" Wow! Κάνεις προφορά στα γερμανικά;;;; Εγώ μέχρι το Β1 έχω κάνει και μετά τα σταμάτησα.. αλλά μου έχει μίνει ακόμα το Ich habe keine Ahnung :) Ενώ τα γαλλικά θα τα πάω μέχρι τέλους, του χρόνου με βλεπω για C2 αν αξιωθω να στρωθώ στο διαβασμα :P...
Aug 09 2010 22:33
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

Oh yeah. Αλλά ντάξι καταλάβαιναν Αγγλικά. Αν και είχαν το ύφος το γνωστό το "I'm Fwench and you are an inferior human being for not knowing my language. Psh. I'm being snooty right now.":P Και ναι όντως έχω γαλλική υπηκοότητα και δεν ξέρω Γαλλικά. Πρώτη μέρα έστειλα μήνυμα στον πατέρα μου (τα μιλάει όπως μιλάω εγώ Αγγλικά) να μου στείλει πως είναι το "Δεν μιλάω Γαλλικά", στα Γαλλικα:) Γερμανικά ξέρω. Κάνω και προφορά αν θες xP
Aug 09 2010 21:26
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

Lol!!!! :hihi2: καλ'α πάμε!!! P.S Λολ όντως έχεις γαλλική υπηκοότητα και δεν ξέρεις γαλλικά;;; Αλλά μην ανησυχείς ούτε εγώ ξέρω καλά γερμανικά κιας οι περισσότεροι Ελβετοι μιλάνε γερμανικά :)
Aug 09 2010 21:14
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

Αχου ωραία:) Εγώ όταν είχα πάει ήμασταν στο francophone. Από όλη την εκδρομή (30-40 άτομα+5 συνοδοί) μίλαγε γαλλικά ακριβώς ΕΝΑ παιδί:) Και δεν ήμουν εγώ. Και δεν σου λέω ότι έχω γαλλική υπηκοότητα, γιατί θα γίνω ρεζίλι:P
Aug 09 2010 18:59
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

:hihi2: Στο ιταλικό κομμάτι, λολ δεν έχω καν ακούσει κελτικα (η τουλαχιστον δεν τα αναγνωριζω) και μιλάω την γλώσσα γιατί ο μπαμπάς μου είναι ελβετός και μαζί του μιλάω ιταλικά :) Αλλά γένικα ούτε εμένα με συγκλονίζει η Ελβετία :P
Aug 09 2010 17:30
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

Έλεος. Ακόμα και εκεί ο καιρός... Τί να πω... Χαίρομαι που περνάς καλά^^ Αλήθεια μιλάς την γλώσσα? (βασικά σε ποιό κομμάτι της Ελβετίας είσαι:P) [αν μιλάς τα κέλτικα σε παντρεύομαι:P] {note: joke}
Aug 09 2010 12:36
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

Thanks for the blanket! :) Αλλα σήμερα κάνει ζέστη :heat: ο καιρός είναι ανώμαλος αλλά γενικά και εδώ όλα καλά προςτοπαρών. Τώρα θα πάω στο φεστιβάλ του Locarno να δω κανένα εργο :) Αρχισα και ένα καινούργιο ανιμε :x3: και έχω αρχίσει να κάνω παρέες εδω οπότε κάπως καλύτερα :ureshii:
Aug 08 2010 15:37
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

*gives blanket* Exw paei Elvetia, omologw den enthousiastika:) den htan asxhma omws ntaksi:) Kala pernaw pantws, einai wraia:P Esy kala?
Aug 08 2010 13:18
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

Ηι!!!!! Λολ μην ανησυχεις :ureshii: Thanks γαι τα comments :) Ελπίζω να περνάς καλά!!! Εγώ τώρα είμαι στου μπαμπά μου στην Ελβετία και κάνει ψοφόκρυο :colddd: ...... Τώρα λογικά θα βγώ για καμία βόλτα γιατί αλλιώς με βλέπω να σαπίζω εδώ μέσα :)
Aug 07 2010 14:21
Photo

Serperoth → Lucy Heartfilia

Hello! I'm on holiday, logging via the hotel's Wi-Fi:) that is also the reason I didn't see yout message earlier, and why I'm writing in English, as my phone does not have a Greek keyboard.:) I'm very well, all is good. You? How you doin'?, as Joey Tribiani would say:P I'm sorry for being so brief, but the phone, useful as it might be is not the ideal device for verbose communiques. I'll be more proper come Moon's Day, when I will be back in my beloved Athens^^ (I love the pink colour scheme by the way:) )
Aug 06 2010 13:58
Photo

愛情のある中心 → Lucy Heartfilia

:kakaka:
Jul 28 2010 13:02
Photo

Lucy Heartfilia → 愛情のある中心

:kakaka: Εννοιειται!!!!
Jul 28 2010 10:41
Photo

愛情のある中心 → Lucy Heartfilia

:hihi2::hihi2::hihi2: Νομίζω οτι τους έχεις σε μεγάλη εκτίμηση!!!
Jul 28 2010 10:01
Photo

Lucy Heartfilia → Serperoth

Hi!!! Πως πάει;;;
Jul 28 2010 01:39