Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → iristella

:nanana: Waaaaa!!!!!μόλις τελείωσα το Toki wo Kakeru Shoujo (the girl who leapt through time) τι ανωμαλία ήταν αυτηηη;;;;; :Crying2: Ακόμα κλαίω!!!!!!!!!! :nanteee: Πάντως πολύ ωραίο! :zetsubou:
Φεβ 20 2011 03:14
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Erisadesu

:hahaha: [URL="http://myanimelist.net/anime/1604/Katekyo_Hitman_Reborn!"]Katekyo Hitman Reborn[/URL] Το άνιμε είναι κομ'πλίτεντ αλλα τα μαγκα συνεχίζει και όλο και καλυτερεύει!!! :thumbup:
Φεβ 19 2011 19:09
Φωτογραφία

Erisadesu → Lucy Heartfilia

ρε κατεστραμένη απο ποιο anime είναι αυτή η απίστευτα χαριτωμένη αγελαδίτσα;
Φεβ 19 2011 18:59
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Erisadesu

:hihi2: Όντως είναι σπαστικά τα ονγκόινγκ καθώς σου βγάζουν την πίστη ανάποδα, αλλά υπάρχουν και πολύ καλά! :)
Φεβ 18 2011 17:16
Φωτογραφία

Erisadesu → Lucy Heartfilia

πλάκα πλάκα χθες διάβασα ένα one shot της Minase Masara Πάω να διαβάσω τα υπόλοιπα τώρα αλλά να μου τη σπάνε μερικά που είναι ongoing.
Φεβ 16 2011 21:32
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Erisadesu

:hihi2: αλληλοκαταστρεφόματε! xD hahaha for sure! :) Από boys love tαινίες έχω δει 2-3 πολύ καλές! :P Oh! αν δεν τις ξέρεις σου προτείνω και [URL="http://myanimelist.net/people/2534/Masara_Minase"]Minase Masara[/URL] & [URL="http://myanimelist.net/people/3272/Mei_Sakuraga"]Sakuraga Mei[/URL] :thumbup:
Φεβ 16 2011 12:40
Φωτογραφία

Erisadesu → Lucy Heartfilia

Εγώ σε καταστρέφω με τα dorama εσύ με τα yaoi πρέπει να συναντηθούμε κάπου στη μέση και να δούμε μαζί boys love ταινίες...:P:P πολυ καλή η Ebihara Yuri πάρα πολύ καλή
Φεβ 15 2011 23:18
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → DarkElf

*0* Ευχαριστώωωωωωωω!!!!!! :D :D :D :D
Φεβ 15 2011 13:13
Φωτογραφία

DarkElf → Lucy Heartfilia

:hbd: Χρόνια πολλάάά!!!!Να τα εκατοστήσεις!!!Ό,τι επιθυμείς!!!!:moeee:
Φεβ 15 2011 10:03
Φωτογραφία

Robin-Chwan → Lucy Heartfilia

Δε σε αδικω! XD
Φεβ 14 2011 02:34
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Robin-Chwan

hahaha i know αλλά μου αρέσει xD
Φεβ 14 2011 02:27
Φωτογραφία

Robin-Chwan → Lucy Heartfilia

Βασικα το Octopus Head νομιζω ειναι του Ryohei (TO THE EXTREME!)
Φεβ 14 2011 02:17
Φωτογραφία

Lucy Heartfilia → Robin-Chwan

hahahaha Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Και περαστικά!!! :D 〜Aho Dera! Octopus Head! 〜 :)
Φεβ 14 2011 01:48
Φωτογραφία

Robin-Chwan → Lucy Heartfilia

[QUOTE=Lucy Heartfilia;471900]κακό1: είμαι κρυωμένη κακό2: τα μάτια μου, ο λαιμός μου και η φωνή μου έχουν γίνει κώλος κακό3: η μύτη μου έχει γίνει κάτι χειρότερο από κώλο/ κακό4: έχω ανεβάσει πυρετό κακό5: αγαπημένη μανούλα μου (not) μου απαγορεύει να μην πάω σχολείο αύριο, το πολύ πολύ να χάσω το δύωρο γαλλικών το πρωί. καλό: θα χάσω γαλλικά....[/QUOTE] Χαχα, μαλλον εχει πεσει επιδιμια στην Οικογενεια! Σαν κι εσενα κι εγω Τ_Τ. Συμβουλη: Παρε ενα μπουκαλακι νερο και χαπια μαζι σου στο σχολειο. Οποτε νιωθεις τον πυρετο να ανεβαινει λιγο, παρε ενα. Το χω κανει. Θα νιωσεις πολυ καλυτερα (αλλα α ιδρωνεις σαν γουρουνι! ~Stupid Cow~ ;)
Φεβ 14 2011 01:26
Φωτογραφία

zoro77 → Lucy Heartfilia

[SPOILER][QUOTE=Lucy Heartfilia;471778][IMG]http://uploads.asimg.net/galeria/thumbs/222824,171020100145.jpg[/IMG][/QUOTE][/SPOILER] καλα αυτο το εικονιδιο που εβαλες ηταν ολα τα λεφτα:kakaka:
Φεβ 13 2011 18:09