Community Status Updates
Lucy Heartfilia → Erisadesu
*puppy eyes* oeeeee τι έκανα;;;;
ορίστε ένα βιντεάκι για να επανορθώσω! (Warning: nosebleed may occur!!)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Z08p2OrzN-w&feature=related[/youtube]
Mar 01 2011 00:25
Erisadesu → Lucy Heartfilia
έτσι ε; αλλού τρως και πίνεις και αλλού πας και τον δίνεις ε καλά!!!
καλά ΔΕΝ ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ.
Feb 28 2011 22:59
Lucy Heartfilia → Kamen Tantei Zura
o.o !!! Lol Thanks!!!! (τα ελληνικά μου είναι χάλια οπότε ναι...) θανξ!
Feb 28 2011 22:23
Kamen Tantei Zura → Lucy Heartfilia
Σόρρυ για το άσχετο ποστ, αλλά πάει το ζωώδες, και όχι το ζωίσιο.
Για να μην σε πούνε τίποτα, όχι τίποτα άλλο. :)
Feb 28 2011 21:42
Lucy Heartfilia → Erisadesu
Εγώ τρομαχτικό ανήλικο;;; :blingeye2:
Doujinshi: [QUOTE]A fan-produced manga, anime, or video game[/QUOTE]
Δηλαδή είναι μερικοί που πέρνουν χαρακτήρες από οριτζιναλ μανγκα και ανιμε και με αυτούς κάνουν διάφορες ιστοριουλες, και μερικά yaoi Doujin είναι ΠΟΛΥ καλά! :riiight:
Ο! μπάι δε ουέι χθες το βράδυ διάβασα μερικά yaoi της[URL="http://myanimelist.net/people/3142/Reibun_Ike"] Reibun Ike, [/URL] και τα βρήκα ακρετα καλα και kinky κιας μερικά είναι λίγο περίεργα και έχει και μερικά (2-3) super natural...
Feb 23 2011 12:35
Lucy Heartfilia → Erisadesu
:hihi2: Το έχω αλλάξει το δωμάτιο τώρα και δεν μπορώ να πω αν είναι και σε καλή κατάσταση xD
Ααα και για το Yaoi είναι απλώς ένα Doujin ZoroxSanji! :)
Αν θες να διαβάσεις doujin μπορώ να ξετρυπώσω κάτι links αν θες! :)
Feb 22 2011 23:13
didimakia → Lucy Heartfilia
[QUOTE=Lucy Heartfilia;473707]Καλό: από σήμερα αρχίζω 5 μέρες αποτοξίνωσης, 3 μέρες μόνο φρούτα και 2 μέρες μόνο ρύζι.!
Κακό: δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω αλλά Fightinggggggg!
[/QUOTE]
ΝΕVER GIVE UP ΡΕ! τοσο καιρο τι μας μαθαινουν τα shonen? :hahaha:
Feb 21 2011 15:31
Lucy Heartfilia → Fallen_Mpougatsa
ξέχασες να ψηφίσεις, κάντο πριν σε μαστιγώσουν! :D jk :P
Feb 20 2011 16:07
Lucy Heartfilia → iristella
χαχαχα όχι σεξουαλικά ανώμαλη αλλά ψυχολογικά ανώμαλη!!!
Γιατι ο Chiaki έπρεπε να ξαναγυρίσει στο era του;;; :nanana:
Ανώμαλοι αυτοί που το φτιάξανε!!! :Crying2:
Chiakiiiiii! :nanteee:
Feb 20 2011 03:26
iristella → Lucy Heartfilia
Ανωμαλία; Nα και κάτι που δεν έχω ξανακούσει γι αυτήν την ταινία. Γιατί καλέ; xD
Χαίρομαι που σου άρεσε. ^_^
Feb 20 2011 03:18


This status update has reached the maximum number of replies allowed
