Jump to content


Community Status Updates


Photo

Lucy Heartfilia → animestarling

Βασικά οι δυο τους αοτελούν το πιο γνωστό "ζευγάρι" στην κποπ, και υπ΄ρχουν όντως μεγάλες πιθανότητες να τα είχαν όντως ΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ! Να και ένα fanmade βιντεάκι για τους δυο τους, είναι τόσο γλύκες ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ πεθαίνω ;__; [SPOILER][YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=U1k1TnH4ZyY&feature=channel_video_title[/YOUTUBE] και ένα άλλο ουααααααα ταιριάζουν τόσο YunJae is REAL :lovulovu: [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=iA34ryDvoe8[/YOUTUBE][/SPOILER]
Jul 01 2011 16:36
Photo

animestarling → Lucy Heartfilia

:hihi2::hihi2::hihi2:.. εχεις φαση... :terror2: :OMG3::oo:Συγγνωμη αυτοι οι 2 ειναι αληθινο ζευγαρι περα απο το γεγονος οτι ηταν-ειναι στο ιδιο group...;;;;!!!!
Jun 28 2011 21:46
Photo

Lucy Heartfilia → animestarling

Να με ξενερώσει;; Όχι, ρε οι περισσότεροι στην κποπ κάνουν χαλάουα για φωτογραφίσεις και τέτοια! Έχω συνηθίσει τόσο καιρό, μην σου πω πως μου έχει γίνει βίτσιο xD Ναι είναι πολύ ωραία, κυρίως το σχέδιο και τα... :3 ναι κατάλαβες! Ααααα και ααπημένο ζευγάρι στην κποπ: [B]Yunjae[/B] Yunho x Jaejoong (DBSK) :lovulovu: [SPOILER][IMG]http://i1219.photobucket.com/albums/dd426/K-Lucy/tumblr_ljdqgyYfF21qe5zzfo1_400.jpg[/IMG] [IMG]http://i1219.photobucket.com/albums/dd426/K-Lucy/226879_10150183630137902_198031327901_6812661_6442419_n.jpg[/IMG] [IMG]http://i1219.photobucket.com/albums/dd426/K-Lucy/78155_477915287901_198031327901_5633319_490443_o.jpg[/IMG] [IMG]http://i1219.photobucket.com/albums/dd426/K-Lucy/tumblr_lmjhuwBisy1qbw8nfo1_500.jpg[/IMG][/SPOILER] Συγνώμη για το img spam ^_^'
Jun 28 2011 21:22
Photo

animestarling → Lucy Heartfilia

Χαλουα..;; Λιγο ασχετη πληροφορια...Σε τι θα σου χρειαστει παιδι μου να το ξερεις αυτο; Δε σε ξενερωνει λιγο..;; Οντως... Το εψαξα και ειδα οτι εχει να ανεβει κεφαλαιακι κατι αιωνες... Απο αυτα που μου ειπες μονο το Complex εχω διαβασει.. Φοβερο.;; Νομιζω απο τα καλυτερα yaoi απο αποψη σεναριου.. Τα αλλα ειναι τοσο ωραια..;;
Jun 28 2011 21:06
Photo

Lucy Heartfilia → animestarling

Αυτό μας έλειπε, να μην τον μελετούσαμε! Εδώ ξέρω πότε έκανε χαλάουα! :3 *heart attack Νο2* σου αρέσουν τα γιαόι;;;; αααααααααααααααα ;__; ΑΧχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ ~ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Brother x Brother ???????? O_O Ααααα πολύ καλό αλλά περιμένω απντέιτ, τουλάχιστον έναν χρόνο D': Αγαπημένα yaoi: Viewfinder, Under GRand Hotel, Surf Junkie, Complex, 24 Jikan Eigyouchuu, Little Butterfly και πολλάάάάάάά άλλα! :3
Jun 28 2011 20:51
Photo

animestarling → Lucy Heartfilia

:hihi2::hihi2::hihi2::hihi2:... Βλεπω οτι τον εχεις μελετησει απο ολες τις αποψεις... DONE.... Ποιο ειναι το αγαπημενο σου yaoi;; Προχτες τελειωσα το Brother x Brother..(μια συμφορουμιστρια μου το προτεινε εμμεσα-ηταν η υπογραφη της-)
Jun 28 2011 20:35
Photo

Lucy Heartfilia → animestarling

Ο_Ο σου κάνει σου κάνει!!! Κοίτα τι ωραίο behind :lovulovu: [SPOILER][IMG]http://4.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/TKFaufzXUgI/AAAAAAAAJBs/Oci3auwV9jk/s1600/Yonghwa+cn+blue.jpg[/IMG][/SPOILER] Χαχαχαχαχα ναι πολύ καλό είναι! και δεν στέλνεις! xD
Jun 28 2011 20:09
Photo

animestarling → Lucy Heartfilia

Αμ... Σε προλαβα...:hihi2: Ε τι να σου κανει ενας Jung Yong Hwa αμα πεθαινεις απο τη βαρεμαρα.. Εσυ και εσυ fan του Ouran;!!... τελεια... πιο πολλα κοινα...:knock-knock:(ασχετο, ηθελα να το χρησιμοποιησω καποτε αυτο το smiley) My friend be prepared for... a friend request... {σε απειλω}:hiding_something:
Jun 28 2011 20:02
Photo

Lucy Heartfilia → animestarling

wiiiiiiiiiii ~ Είναι αγάπη <3 χαχαχαχααχα ντάξει και εγώ το είχα ψιλοβαρεθεί σε κάποια φάση αλλά συνέχισα εστιάζοντας το βλέμμα μου στον Yonghwa! Εντομεταξύ μόλις έμαθα Ouran πάω να σπαμάρω στο τόπικ! Ο_Ο
Jun 28 2011 19:50
Photo

animestarling → Lucy Heartfilia

Επιτελους βρηκα τη soulmate μου:joyful:... Τον Jung Yong Hwa τον γνωρισα και εγω μεσα απο You're beautiful μαζι με τον HongKi... Ειναι καταπληκτικος....:nbleed: Πρεπει να πω ομως οτι δεν το τελειωσα το drama γτ... το ομολογω.. το βαρεθηκα...:sadist: Παντως το cast ηταν ολα τα λεφτα.. Ολοι ηταν πολυ ομορφοι... Και ο αλλος ηθοποιος μου αρεσε, ο Jang Geun Suk... Αλλα η αδυναμια μου ηταν ο Jeremy...:moeee: [B][SPOILER][IMG]http://img828.imageshack.us/img828/7625/imagescart08o3.jpg[/IMG][/SPOILER][/B]
Jun 28 2011 16:51
Photo

Lucy Heartfilia → animestarling

*heart attack* LEE HONG KI!!! ewqzvvclru qtewuzvltdcuewztlrutazuxtzwqtlutrzuctlaw Θεος! Αλλά το απόλυτο bias μου είναι ο JUNG YONG HWA :lovulovu: Η Αγαπούλα μου παίζει στο You're Beautiful με τον Hongki :) [SPOILER][IMG]http://i1219.photobucket.com/albums/dd426/K-Lucy/tumblr_lmad5eiDBP1qa5e58o1_500.png[/IMG] [IMG]http://i1219.photobucket.com/albums/dd426/K-Lucy/tumblr_ll8p6l378F1qzybui.gif[/IMG][/SPOILER] ααααα σιγά μην ανθσηχείς για τα μυνήματα xD Ο τοιχούλης μου έχει περάσει χειρότερα :P
Jun 28 2011 00:05
Photo

animestarling → Lucy Heartfilia

Βασικα τυχαια πετυχα ενα τραγουδι των Shinee και κολλησα με την Κ-pop... Εγω νομιζω οτι ειμαι πιο πολυ ειδημων στους ηθοποιους... 3 λεξεις LEE HONG KI... Αμα ειναι σβηστα τα μηνυματα μην σου χαλουν τον τοιχο σου.. και παλι sorry...:sigh2:
Jun 27 2011 23:49
Photo

Lucy Heartfilia → animestarling

waaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh και άλλο kpop fangirl T^T *jumps around happily* χαχαχαχαχαχα μην ανησυχείς!! Καλοί και οι Σάινι! νιιιι τραγουδιστής είναι αλλά χορεύει και θεϊκά Ο_Ο!!! εγώ είμαι καμμενη με κποπ 2-3 χρόνια, άσε! xD
Jun 27 2011 23:45
Photo

animestarling → Lucy Heartfilia

Οχι,οχι δεν τρομαξα.. Btw thanx for the info... Αληθεια δεν τους αρεσουν οι Κορεατες...;;!!! Μα τι γουστα ειναι αυτα...(συγγνωμη κιολας) Εγω τους Κορεατες τους θεωρω τους πιο ωραιους Ασιατες by faaaaaaaaaar... Δηλαδη ειναι τραγουδιστης..Χμ.. Εγω απο την Κ-pop ξερω μονο τουσ SHINee.... Ειμαι ελαφρως ασχετη...
Jun 27 2011 23:16
Photo

animestarling → Lucy Heartfilia

Συγγνωμη αλλα το μηνυμα στο εστειλα 4 φορες.... Πραγματικα συγγνωμη... Διεγραψε τα αμα μπορεις... Ασε..κανω χαζομαρες... Η ωρα θα φταιει..
Jun 27 2011 23:12