Community Status Updates
LuluChan92 → Lucy Heartfilia
Αχ, Lucy, είσαι γούρικη! Μόλις τώρα το PayPal δέχτηκε την κάρτα μου (ΑΝΑΣΤΑΣΗ)!!! :hihi2:
Jul 15 2011 23:37
Lucy Heartfilia → animestarling
χαχαχαχαχαχα! xD ότι θελήσεις και για ημίγυμνες η και γυμνές *γκουχου* *γκουχου* Ιαπώνων εδώ είμαι ^^
Jul 10 2011 14:39
animestarling → Lucy Heartfilia
Πραγματικα δεν ηξερα κανενα-μην παθεις εγκεφαλικο!!!- και μαλλον δεν ηξερα τι εχανα.. Θα τις περιεργαστω τις φωτογραφιες και θα σου πω το Νο1 (ασε ο Haruma ειναι δεδομενος)...
Περιμενε για εντυπωσεις xD
[SIZE=1]P.S.: Αρκετο εσωτερικο κοσμο του Hiroki Narimiya ειδα..thanx..:hot:[/SIZE]
[SIZE=1]Δεν με λυπασαι, εχω την καρδια μου..:blingeye2:[/SIZE]
[SIZE=1]Ας αφησουμε τις kinky προτασεις για αργοτερα... you are killing me...[/SIZE]
[SIZE=2]Πλακα.... αφεσου ελευθερη....;)[/SIZE]
Jul 10 2011 11:02
Lucy Heartfilia → animestarling
Ουάτ;;; Από τους ελάχιστους;;;;; Πάρε εδώ να χαρεί η ψυχή σου! (εκτός και από Μιουρα Χαρουμα που για μένα είναι Νο1)
Είναι και άλλοι πολλοί (εκτός από αυτα τα ΠΑΙΔΙΑ από κάτω) αν θες σου στέλνω μόλις αποφασίσει το ιντερνετ μου να με πετάει όλη την ώρα... :P
Ikuta Toma [SPOILER][IMG]http://3.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/S-w_gVgjrfI/AAAAAAAAEEk/6qJfQncRuQk/s1600/022.jpg[/IMG]
[IMG]http://4.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/S-w_QKbldHI/AAAAAAAAEEM/uPqaG1wzm5I/s1600/019.jpg[/IMG][/SPOILER]
Hiroki Narimiya (έχω και με ολόκληρο το κωλαράκι εαν ενδιαφέρεσαι! :3 [SPOILER][IMG]http://4.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/S2J_8NX3EuI/AAAAAAAABZ0/7UxXJjdkT54/s1600-h/Hiroki+Narimiya3.jpg[/IMG]
[IMG]http://2.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/S2J_xkFLviI/AAAAAAAABZs/AbsZC8ut0dM/s1600-h/Hiroki+Narimiya2.jpg[/IMG][/SPOILER]
Yuya Matsushita
[SPOILER][IMG]http://3.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/TPL_ZZAJ9yI/AAAAAAAAJ_g/aIx_aBLIPbc/s1600/yuya4.jpg[/IMG][/SPOILER]
Kamenashi Kazuya
[SPOILER][IMG]http://1.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/TBzw_n_MwUI/AAAAAAAAGXk/Feej74UTxiM/s1600/095.jpg[/IMG]
[IMG]http://3.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/TBzxAKwkXnI/AAAAAAAAGXs/21ETt-nwsDc/s1600/096.jpg[/IMG][/SPOILER]
Akanishi Jin
[SPOILER][IMG]http://3.bp.blogspot.com/_-p7nEwmZIbM/S8KsajtYJpI/AAAAAAAAAuE/oIiKlzQRA1U/s1600/Popeye+Mayo%2709+(4).jpg[/IMG]
[IMG]http://1.bp.blogspot.com/_-p7nEwmZIbM/S8KsT51J-BI/AAAAAAAAAt8/XObMqBBAUG0/s1600/Popeye+Mayo%2709+(3).jpg[/IMG][/SPOILER]
Daito Shunsuke
[SPOILER][IMG]http://4.bp.blogspot.com/_-p7nEwmZIbM/TTu7VEiOK6I/AAAAAAAAEcE/lOmzcnwSxqc/s1600/059.jpg[/IMG]
[IMG]http://3.bp.blogspot.com/_-p7nEwmZIbM/TTvWMmuDJaI/AAAAAAAAEmc/zobXIQBHvWg/s1600/029.jpg[/IMG]
[/SPOILER]
Seto Koji
[SPOILER][IMG]http://3.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/TSFOFN_7ipI/AAAAAAAAK6I/5xTWIF-kPNw/s1600/scan0080.jpg[/IMG]
[IMG]http://4.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/TSEwy7XdnUI/AAAAAAAAK1E/_dHovvPG-wY/s1600/scan0035.jpg[/IMG][/SPOILER]
Takeru Sato
[SPOILER][IMG]http://1.bp.blogspot.com/_-p7nEwmZIbM/TTtEgTjSQ6I/AAAAAAAAEaU/Z72EXWBINLk/s1600/009.jpg[/IMG]
[IMG]http://4.bp.blogspot.com/_qG2A2HUpe_0/TQW_iEtcRyI/AAAAAAAAKOM/XHcltbWryOg/s1600/070.jpg[/IMG]
[/SPOILER]
Shonei Miura
[SPOILER][IMG]http://2.bp.blogspot.com/-xHYnRBgc5OQ/TbdHWFiUrdI/AAAAAAAAGUc/DfZOvmBkK7c/s1600/048.jpg[/IMG][/SPOILER]
Jul 10 2011 00:56
animestarling → Lucy Heartfilia
yaoi strikes again...xixixixi.. Παντως ο Miura Haruma ειναι απο τους ελαχιστους Japs που μ'αρεσουν...
Jul 09 2011 20:33
Lucy Heartfilia → animestarling
:hahaha: Σορρυ μου διέφυγε! ααααααααααααααα Miura Haruma, αγάπη μου!!!! <3 Παντρέψου με, και αν όχι εμένα τον Takeru Sato :lovulovu:
Jul 09 2011 02:23
animestarling → Lucy Heartfilia
Συγγνωμη... Εχει βγει το Kimi no Todoke σε drama και παιζει ο Haruma Miura και δεν με σκουντηξες να με ξυπνησεις...;;;!!!
Τι fellow otaku εισαι εσυ...;;!!:sadist:
[SIZE=1](αστειευομαι, μην το παρεις στα σοβαρα το ξεσπασμα μου... ειναι της εκπληξης:run:)[/SIZE]
Jul 07 2011 17:40
Lucy Heartfilia → animestarling
αχαχαχαχαχα ααα κατάλαβα, είσαι του πιο λάιτ, αν χρειαστείς ποτέ συμβουλές για κανένα καλό γιαόι ρώτα! ^^
Jul 06 2011 00:55
animestarling → Lucy Heartfilia
χαχαχαχαχα...:P Εχεις δικιο... Btw το under grand hotel ειναι way too much yaoi για μενα... Τα αλλα που μου συνεστησες ειναι πολυ καλα -οσα εχω διαβασει-...:bahhh:
Jul 05 2011 18:37
Lucy Heartfilia → animestarling
ααααα εγώ το έχω πει, κρατάω τον Yonghwa ή τον Miura Haruma για μένα, και όλοι οι υπόλοιποι να τα έχουν μεταξύ τους! δεν είναι ωραιότατο, είναι το απόλυτο! :kakaka:
Jul 04 2011 18:38
animestarling → Lucy Heartfilia
Ναι αλλα εμας μας συμφερει να ειναι gay??? Οχι... ας εχουμε και μια ευκαιρια να υποβοσκει και για εμας... Ισως να τους πετυχουμε σε κανενα νησι...:kill4u:
Βεβαια τωρα που το ξανασκεφτομαι 2 κ-pop stars μαζι ειμαι ΩΡΑΙΟΤΑΤΟ θεαμα...:zetsubou:
Jul 04 2011 15:58
Lucy Heartfilia → animestarling
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Μακάρι να είναι!!!! (Έχω βρει pairing για σχεδόν κάθε κποπ ιντολ :3)
Αλλά αν οι συγκεκριμμένοι είναι γκέι, μα τον Yonghwa, μετακομίζω Κορέα για να τους κάνω stalk 24 ώρες το 24ωρο μήπως και τους πετύχω σε καμιά ΠΟΛΥ intimate φάση, για να πεθάνω ευτυχισμένη! Αχχχχχχχ~
Jul 02 2011 01:00
animestarling → Lucy Heartfilia
Μμμμμ...... Ωραιοι ειναι... αφου το ειπαμε.. Οι Κορεατες ειναι σταθερη αξια...
[SPOILER]Δηλαση ειναι gay??? Δεν τους ειχα..[/SPOILER]
Jul 01 2011 21:48


This status update has reached the maximum number of replies allowed
