Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
Alex-kun Uchiha → Putin
χαχαχα φυσικα αυτο το Sharingan του με τρελενη ολα τα Anime Βασηκα μου αρεσουν Sasuke Uchiha k Itachi Uchiha For ever :D
Αύγ 25 2011 22:46
demonicMC → Putin
Καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι; Ο Hazama σαν χαρακτήρας τι λέει; Μόλις τώρα άρχισα
να ασχολούμαι με το BlazBlue και θέλω τη γνώμη κάποιου έμπειρου. Είναι εύκολος να τον μάθει
κάποιος που μόλις άρχισε;
Αύγ 21 2011 01:36
Putin → ryu
Ε αν ήταν καλό δε θα καθόταν δε νομίζεις.
Και ψεύδεσαι ασυστόλως τι χωριά και μπάλες μου τσαμπουνάς
Αύγ 15 2011 21:11
ryu → Putin
τι μου ποσταρεις ρε στα desktop με το FF7 icon εκει να περιμενει μου τοχεις εκει αχ θα σε σκοτωσω ρε
Αύγ 13 2011 07:58
Putin
→
specialistas4
Γουέλ δεν έψαξα καν, απλά ρώτησα με την ελπίδα να έχεις υπόψη σου κάποιο αγαπητό αμερικάνικο στορ μπας και γλυτώσω ψάξιμο. Τι να κάμεις όμως, όλα για την Κατίνα.
Αύγ 10 2011 11:07
specialistas4
→
Putin
Well θα στην χαλάσω αλλά δεν το έχω αγοράσει ακόμη:PΕπειδή είδα πως δεν θα δουλεύει στην έκδοση 3.55 που έχω μείνει,κατέβασα το Αμερικάνικο + fix για την 3.55 που έχει μικρο προβληματάκια(όχι σπουδαία) και θα το αγοράσω είτε από Αμερική είτε από Ευρώπη όταν βρουν τα κλειδιά για τις νέες εκδόσεις στο ps3 ώστε να παίζω άνετα.Τέτοια παιχνίδια πρέπει να τα στηρίζουμε!Γιατί δεν το παραγγέλνεις από amazon ή ebay?
Αύγ 10 2011 10:29
Putin
→
specialistas4
Μμμ ψιτ να σε ερωτήκω. Το Αμερικάνικο Κάθριν από που το τσίμπησες; Ρωτάω μιας και υποθέτω πως θα τό΄ψαξες και θα διάλεξες κάτι το οικονομικό. Ούτε μπορώ να περιμένω για το Ευρωπαϊκό το Δεκέμβριο, ούτε θέλω μπόξαρτ χωρίς τη ξανθιά Κατίνα.
Αύγ 08 2011 17:21
Putin → Warchief
μμμ δε ξέρω μου φαίνεται πως μέχρι πρόσφατα η ηλικία σου ήταν 19 έχω άδικο
Αύγ 05 2011 16:17


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
