Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Putin → Alex-kun Uchiha

Χαχα ναι
Αύγ 26 2011 00:51
Φωτογραφία

Alex-kun Uchiha → Putin

χαχαχα φυσικα αυτο το Sharingan του με τρελενη ολα τα Anime Βασηκα μου αρεσουν Sasuke Uchiha k Itachi Uchiha For ever :D
Αύγ 25 2011 22:46
Φωτογραφία

demonicMC → Putin

Για τώρα handheld
Αύγ 22 2011 09:22
Φωτογραφία

demonicMC → Putin

Καλησπέρα, να ρωτήσω κάτι; Ο Hazama σαν χαρακτήρας τι λέει; Μόλις τώρα άρχισα να ασχολούμαι με το BlazBlue και θέλω τη γνώμη κάποιου έμπειρου. Είναι εύκολος να τον μάθει κάποιος που μόλις άρχισε;
Αύγ 21 2011 01:36
Φωτογραφία

ryu → Putin

ρε μαγκια πουλας;
Αύγ 16 2011 14:09
Φωτογραφία

Putin → ryu

Ε αν ήταν καλό δε θα καθόταν δε νομίζεις. Και ψεύδεσαι ασυστόλως τι χωριά και μπάλες μου τσαμπουνάς
Αύγ 15 2011 21:11
Φωτογραφία

ryu → Putin

τι μου ποσταρεις ρε στα desktop με το FF7 icon εκει να περιμενει μου τοχεις εκει αχ θα σε σκοτωσω ρε
Αύγ 13 2011 07:58
Φωτογραφία

Putin → specialistas4

Γουέλ δεν έψαξα καν, απλά ρώτησα με την ελπίδα να έχεις υπόψη σου κάποιο αγαπητό αμερικάνικο στορ μπας και γλυτώσω ψάξιμο. Τι να κάμεις όμως, όλα για την Κατίνα.
Αύγ 10 2011 11:07
Φωτογραφία

specialistas4 → Putin

Well θα στην χαλάσω αλλά δεν το έχω αγοράσει ακόμη:PΕπειδή είδα πως δεν θα δουλεύει στην έκδοση 3.55 που έχω μείνει,κατέβασα το Αμερικάνικο + fix για την 3.55 που έχει μικρο προβληματάκια(όχι σπουδαία) και θα το αγοράσω είτε από Αμερική είτε από Ευρώπη όταν βρουν τα κλειδιά για τις νέες εκδόσεις στο ps3 ώστε να παίζω άνετα.Τέτοια παιχνίδια πρέπει να τα στηρίζουμε!Γιατί δεν το παραγγέλνεις από amazon ή ebay?
Αύγ 10 2011 10:29
Φωτογραφία

LethalMike → Putin

πολυ μοχθηρος :P
Αύγ 09 2011 15:47
Φωτογραφία

Putin → specialistas4

Μμμ ψιτ να σε ερωτήκω. Το Αμερικάνικο Κάθριν από που το τσίμπησες; Ρωτάω μιας και υποθέτω πως θα τό΄ψαξες και θα διάλεξες κάτι το οικονομικό. Ούτε μπορώ να περιμένω για το Ευρωπαϊκό το Δεκέμβριο, ούτε θέλω μπόξαρτ χωρίς τη ξανθιά Κατίνα.
Αύγ 08 2011 17:21
Φωτογραφία

Putin → Warchief

δεν κάνει τίποτα φιλαράκι
Αύγ 05 2011 16:21
Φωτογραφία

Warchief → Putin

ευχαριστω εκανες 3 μηνες να το παρατηρησεις
Αύγ 05 2011 16:18
Φωτογραφία

Putin → Warchief

μμμ δε ξέρω μου φαίνεται πως μέχρι πρόσφατα η ηλικία σου ήταν 19 έχω άδικο
Αύγ 05 2011 16:17
Φωτογραφία

Warchief → Putin

ευχαριστώ τι γιορτάζω
Αύγ 05 2011 13:38