Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

croco~boy → D.Dragon

Eδωσες αγγλικα ως μαθημα επιλογης..σωστα? Επειδη μαλλον σκεφτομαι να δωσω ξανα γ αγγλικη φιλολογια, μπορεις να μ πεις αν εχει μονο writting η speaking η και τα δυο μαζι! Τα θεματα ειναι ευκολα?
Ιούλ 13 2010 14:41
Φωτογραφία

croco~boy → monkey d luffy

Oxi δεν εχω ιδεα! Τωρα ειδα το μνμ σ, γτ ελειπα γ διακοπες!
Ιούλ 06 2010 11:09
Φωτογραφία

monkey d luffy → croco~boy

file na se rotiso mipos kseris kanena magazi stin thessaloniki p na poulai fake cards yugioh re s psaxno pandou alla den briskw an kses plz re s stile diefthinsi tnx
Ιούν 27 2010 12:19
Φωτογραφία

Silmarien → croco~boy

Νωρις ειδα το comment. Aπο ό,τι βλεπω με προλαβαν. Σορρυ :)
Ιούν 26 2010 05:17
Φωτογραφία

Warchief → croco~boy

doublefacepalm.jpg
Ιούν 24 2010 20:08
Φωτογραφία

croco~boy → Warchief

Ο παπανδρεου δεν ειναι αυτος στην πικ??
Ιούν 24 2010 20:05
Φωτογραφία

Warchief → croco~boy

τι είμαι;... τι συμβαίνει μέσα στο κεφάλι σου;
Ιούν 24 2010 20:02
Φωτογραφία

croco~boy → Warchief

εισαι κ πασοκτζης κ με πηρες απο τα μουτρα...τι να σ πω!
Ιούν 24 2010 19:53
Φωτογραφία

croco~boy → D.Dragon

xa0xa0xa0 δεν τν παλευω !
Ιούν 24 2010 19:06
Φωτογραφία

D.Dragon → croco~boy

Ο χαρακτήρας LOL.
Ιούν 24 2010 19:04
Φωτογραφία

croco~boy → D.Dragon

Γτ τι ουλες εχω ρε xD??
Ιούν 24 2010 19:01
Φωτογραφία

croco~boy → Silmarien

[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3]Το συγκεκριμένο thread δημιουργήθηκε για να συζητάμε τις τελευταίες εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα στην σειρά NARUTO. Διαβάζετε τα Posts υπό την προϋπόθεση πως είστε up-to-date στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς. Μπορείτε να μιλάτε χωρίς να χρησιμοποιείτε το spoiler tag, [COLOR=Red][U]αρκεί [/U][U]να μην αναφέρεστε καθόλου στο manga[/U][/COLOR], ακόμα και μέσα σε spoiler tag. Μπορεις να βγαλεις το σποιλερ κ αυτο με την χινατα φυσικα! [/SIZE][/FONT]
Ιούν 24 2010 16:37
Φωτογραφία

laraska → croco~boy

το βραδυ για να κανει ατμοσφαιρα ...
Ιούν 23 2010 12:05
Φωτογραφία

croco~boy → laraska

Tεσπα το ειδες?? Παω να βρω κατι πιο τρομακτικο xD!
Ιούν 23 2010 11:07
Φωτογραφία

laraska → croco~boy

ελα ρε υπαρχει τετοιο πραγμα ; παντως πολυ cute κοριτσια εχει...
Ιούν 22 2010 20:18