Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

croco~boy → iris 生活 kurosaki

To ξερω τ παιζει, εχω τελειωσει το μανγκα! το ειπα ετσι γ να ανεβασω την αγωνια :o ^^
Ιούλ 19 2010 16:17
Φωτογραφία

didimakia → croco~boy

E νταξει μωρε..μπορουσαν να τις μειωσουν τις σκηνες...εμενα δεν με χαλασε τοσο...τεσπα ^^
Ιούλ 18 2010 19:24
Φωτογραφία

croco~boy → didimakia

Μην τους δινεις θαρος lolz...αμαν εκανα να τους προσυλητισω Οτι κ να κνμ αυτο ειναι το ανιμε, δεν εχουμε αλλη επιλογη!
Ιούλ 18 2010 19:07
Φωτογραφία

croco~boy → Warchief

Γτ τι εγινε?? δεν το επιασα ?? Αν θες κατι στειλε πμ μην το πετας ετσι γενικα σαν να εισαι κννς ανηλικας! πες το μου κατευθειαν...ελεος δλδ! Welcome to my ignore list-
Ιούλ 18 2010 14:43
Φωτογραφία

D.Dragon → croco~boy

Έτσι να γινόμαστε περισσότεροι !
Ιούλ 14 2010 17:21
Φωτογραφία

croco~boy → D.Dragon

Yup! Killua zaoldyeck
Ιούλ 14 2010 12:35
Φωτογραφία

D.Dragon → croco~boy

Το αβαταρ από hunter ?
Ιούλ 13 2010 21:56
Φωτογραφία

croco~boy → didimakia

Θα εβαζα την νοσοκομα αλλα δεν εβρισκα τπτ καλο lolz~
Ιούλ 13 2010 19:49
Φωτογραφία

didimakia → croco~boy

Το ξερω ρε ^^ Η hot kendo champion :P
Ιούλ 13 2010 19:33
Φωτογραφία

croco~boy → didimakia

Thx ρε~ Ειναι απο Highschool of the dead γ αυτο ειναι pure win :D
Ιούλ 13 2010 19:25
Φωτογραφία

didimakia → croco~boy

Ωραια υπογραφη... *___*
Ιούλ 13 2010 19:20
Φωτογραφία

croco~boy → D.Dragon

Καταλαβα U_U, ty tho!
Ιούλ 13 2010 16:13
Φωτογραφία

D.Dragon → croco~boy

Όχι, από όσο ξέρω για να περάσεις θες γύρω στα 17 χιλιάδες εκτός των αγγλικών.
Ιούλ 13 2010 16:07
Φωτογραφία

croco~boy → D.Dragon

Δλδ εσυ που εγραψες 16 περνας αγγλικη φιλολογια?? Εχω ακουσει οτι εχει συντελεστη 2 κ αν γραψεις 10+ περνας σιγουρα!
Ιούλ 13 2010 16:03
Φωτογραφία

D.Dragon → croco~boy

Είχε writing, εως 200 λέξεις αλλά όχι speaking. Το επίπεδο είναι ανάμεσα στο profeciency και το lower, advance θα έλεγα.
Ιούλ 13 2010 15:28