Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
croco~boy → iris 生活 kurosaki
To ξερω τ παιζει, εχω τελειωσει το μανγκα! το ειπα ετσι γ να ανεβασω την αγωνια :o ^^
Ιούλ 19 2010 16:17
didimakia → croco~boy
E νταξει μωρε..μπορουσαν να τις μειωσουν τις σκηνες...εμενα δεν με χαλασε τοσο...τεσπα ^^
Ιούλ 18 2010 19:24
croco~boy → didimakia
Μην τους δινεις θαρος lolz...αμαν εκανα να τους προσυλητισω
Οτι κ να κνμ αυτο ειναι το ανιμε, δεν εχουμε αλλη επιλογη!
Ιούλ 18 2010 19:07
croco~boy → Warchief
Γτ τι εγινε?? δεν το επιασα ??
Αν θες κατι στειλε πμ μην το πετας ετσι γενικα σαν να εισαι κννς ανηλικας! πες το μου κατευθειαν...ελεος δλδ!
Welcome to my ignore list-
Ιούλ 18 2010 14:43
croco~boy → didimakia
Thx ρε~
Ειναι απο Highschool of the dead γ αυτο ειναι pure win :D
Ιούλ 13 2010 19:25
D.Dragon → croco~boy
Όχι, από όσο ξέρω για να περάσεις θες γύρω στα 17 χιλιάδες εκτός των αγγλικών.
Ιούλ 13 2010 16:07
croco~boy → D.Dragon
Δλδ εσυ που εγραψες 16 περνας αγγλικη φιλολογια?? Εχω ακουσει οτι εχει συντελεστη 2 κ αν γραψεις 10+ περνας σιγουρα!
Ιούλ 13 2010 16:03
D.Dragon → croco~boy
Είχε writing, εως 200 λέξεις αλλά όχι speaking. Το επίπεδο είναι ανάμεσα στο profeciency και το lower, advance θα έλεγα.
Ιούλ 13 2010 15:28


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
