Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας
mihalakis21 → Kenny
help me plz kenny. δεν μπορω να μπω στο irc channel και οταν κανω click λεει οτι ο firefox δεν μπορει να βρει αυτη την τοποθεσια. ξερεις μηπως τι γινεται?
Σεπ 03 2008 17:08
Kenny → Fingolfin
Το να καλείς νέους στο παιχνίδι με αποκλειστικό σκοπό να ψηφίζουν υπέρ/κατά ενός χαρακτήρα θεωρείται κλεψια. :nosey:
Σεπ 02 2008 16:44
jimmare → Kenny
Δεν λεω οτι δεν ξερω το Tengen Toppa Gurren Lagan ή οτι δεν το εχω δει...Απλα εννοω οτι θελω λινκ για να κατεβασω μερικα eps ακομα!
Σεπ 01 2008 21:39
jimmare → Kenny
(πειστικος τροπος νουμερο 1 για να σε κανει καποιος friend(δλδ accept)...)
Ειναι η τυχερη σου μερα...Οποιος σου εχει κανει δυο μερες πριν(εγω)friend request,να κανεις accept επειδη θα σου φερει μεγαλη τυχη!
(πειστικος τροπος νουμερο 2)
Κανε με accept για να εχω 303 φιλους...(συμβολικος αριθμος!):kakaka: :kakaka:
Σεπ 01 2008 10:10
Kenny → digitaltracker
Hello there, πως πάει η ζωή μετά το στρατό; :P Πρέπει να κάνουμε ένα meeting μέσα στο Νοέμβρη. ^^
(Είμαι κατά του friend system στο forum, μου θυμίζει myspace. Οπότε don't bear a grudge on me. :P)
Αύγ 31 2008 20:04
red pyramid → Kenny
Εισαί κακόοοοοοςςςς!!! Αν ξανανέβω πάνω, δεν έχει κέρασμα μπύρα :( :P
p.s. btw, mononoke rocks
Αύγ 30 2008 02:08
Kenny → red pyramid
Και τα δύο. Από το τρίτο post του και πέρα, τα διάβασα διαγώνια γιατί βαρέθηκα. xD
Αύγ 30 2008 02:04
red pyramid → Kenny
ωτάω εσένα που είσαι λογικός άνθρωπος....τόπικ μουσικής......είμαι εγώ τρελός ή αυτός για δέσιμο????? \ ___ /
Αύγ 30 2008 02:02
himawarinosekai → Kenny
Το angels and insects δε μου δούλεψε απ' το χτεσινό λινκ
Το βρήκα και εδώ αν έχεις κι εσύ πρόβλημα
[URL="http://moremovies-mammoth2.blogspot.com/2007_08_26_archive.html"]MoviesMammoth.INFO: 08/26/07[/URL]
Επίσης το βρήκα στο βιντεοκλάμπ της γειτονιάς μου:P
Αύγ 29 2008 17:15
Anyparktos → Kenny
Παλι καλά που το πόσταρες γιατι δεν το χα κάνει bookmarked...Την παλεύεις ηλεκτρονική btw?Ούτε με το βοήθημα γίνεται απλή ρε φιλε... Τ_Τ
Αύγ 28 2008 16:11
Sponis → Kenny
τον μεντισιν σελλερ
είναι ακραία αντιδραση επειδή κάνουν χερτ την Χαρουχι
μέχρι να αρχισω τα εδιτ
καλά πως χάθηκε το +05? ελπίζω μην έγινε καμια ματσακονια
Αύγ 28 2008 14:24
Kenny → himawarinosekai
Δεν πρέπει να το έχουν στα bots τους πια. Boxtorrents is the way.
Αύγ 28 2008 14:04
himawarinosekai → Kenny
:deadga6:Ξέρεις/Θυμάσαι αν/σε ποιο bot έχουν οι gg το ayakashi? Τα τορρεντς κατεβαίνουν εδώ και ένα 24ωρο βασανιστικά αργάαααααα......:cry5::smokingg:
Αύγ 28 2008 13:59
Kenny → Sponis
Oi! Δεν έχεις άλλον κανένα να δείρεις εκτός από την Osaka-chan; :nanana:
Αύγ 28 2008 12:56


Αυτή η ενημερωμένη κατάσταση έχει φτάσει στο μέγιστο αριθμό των απαντήσεων που επιτρέπονται
