Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

digitaltracker → Kenny

Moλις διαβασα το πρωτο μου manga! Το bakuman. Πολυ γελιο ρε φιλε! Τι αθλιοι τυποι! Μου το ειχες προτεινει και συ και ειδα χθες τον αδερφο μου να το διαβαζει και λεω wtf τι εχω να χασω? (brain cells = already burned out) Τελικα καταλαβα οτι εκανα μεγαλη μλκια που δεν ασχολουμουν τοσο καιρο με manga.
Οκτ 06 2008 20:24
Φωτογραφία

Kenny → clampman17

Βάλε εικόνα στο anime pictures trivia. :P
Οκτ 05 2008 21:26
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Kenny

Εγω κάτι σε πορν΄το περίμενα το τελευταίο επεισόδειο, με τους τρεις τους.. Ε, δεν ήταν κι απίθανο με όσα είχαμε ήδη δει σε όλη τη σειρά.. Τέσπα! Ευχαριστώ για τα infο, να' σαι καλά!
Οκτ 05 2008 16:22
Φωτογραφία

GkLoc → Kenny

Kenny,ενα μεγαλο αυχαριστω που μου προτεινες το Gintama...:nod: Μολις ειδα το πρωτο επεισοδιο και πορωθηκα μιλαμε,ο πρωταγονιστης αν και ο Voice actor του δεν ειναι και τελειος,ειναι ολα τα λεφτα,μαρεσε εκει που τους κυνηγουσανε οι αλλοι,και απτο χωριο με χωματα,βρεθηκανε στην μεγαλουπολη[rofl]:hahaha: Thanks again για την καταπληκτικη σου προταση...:nod:
Οκτ 05 2008 16:07
Φωτογραφία

Kenny → °•πίΟu-πίΟu•°™

Όχι. Άλλα είναι ρομαντικά, άλλα είναι splatter, και αλλά είναι porn. :hihi2:
Οκτ 05 2008 16:04
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Kenny

26????? Mαμά!! Και περιέχουν όλα ενα τουλάχιστον ξεκοίλιασμα?
Οκτ 05 2008 15:59
Φωτογραφία

Kenny → GkLoc

Το lolipower έχει όλα τα επεισόδια.
Οκτ 05 2008 14:36
Φωτογραφία

GkLoc → Kenny

Kenny μιας και μου το προτεινες εσυ... Κανενα Link για το Gintama ξερεις? Επισης,I see you got your first friend there...
Οκτ 05 2008 14:24
Φωτογραφία

Kenny → °•πίΟu-πίΟu•°™

Δεν έχω διαβάσει το School Days manga... μόνο το anime έχω δει. :canthelp: Πάντως αυτό που αξίζει είναι να παίξεις το visual novel (dating sim). Περιέχει γύρω στα 26 διαφορετικά endings. :terror2:
Οκτ 05 2008 01:44
Φωτογραφία

°•πίΟu-πίΟu•°™ → Kenny

Marvelous kenny-sama, could u dedicate a lil 5 mins of ur time, telling me school days manga's ending? (no greek in this pc sorry ) in a pm or something.. Onegai!!
Οκτ 05 2008 01:10
Φωτογραφία

himawarinosekai → Kenny

ευχαριστώ:hot:
Οκτ 03 2008 09:22
Φωτογραφία

Kenny → himawarinosekai

Ελπίζω να κατάλαβα καλά αυτό που μου ζήτησες.
Οκτ 02 2008 19:18
Φωτογραφία

redarion → Kenny

ok σηγουρα θα το δω γιατη ο τυπας(στο avatar) με εχει κανει να γελαω ασταματητα με τη γκριματσα που εχει (θυμιζει luffy απο one piece ) χαχαχαχαχαχα
Οκτ 01 2008 17:40
Φωτογραφία

Kenny → himawarinosekai

Δοκίμασε να τον ξεκινήσεις με Cowboy Bebop, είναι αρκετά western-friendly.
Οκτ 01 2008 11:54
Φωτογραφία

himawarinosekai → Kenny

Hi-mi-tsu... Να τον ξεκινήσω με Monster? Ή θα του πέσει βαρύ και ασήκωτο; Μέχρι το Σάββατο πρέπει να έχω αποφασίσει.:emptyonexg1:
Οκτ 01 2008 11:11