Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

RAvENTE → Kenny

[B][COLOR=Blue][U]KennyyyY!!!!! [/U] Υπάρχει ένα πρόβλημα με έναν φίλο και δεν μπορεί να κάνει register :S Aanka λέγετε το παιδί :D [/COLOR][/B] [COLOR=DarkOrchid]Μπορείς να βοηθήσεις?? :D :D :D [/COLOR]
Φεβ 22 2009 22:44
Φωτογραφία

monoKenny

Ε να λοιπον που συμβαινουν και θαυματα...:emptyonexg1: [IMG]http://i217.photobucket.com/albums/cc224/porphiripetalouda/26bf56d1a18dbb950419e53ed58a3a9b.jpg?t=1235081434[/IMG]
Φεβ 20 2009 00:11
Φωτογραφία

Kennymono

So i herd u liek teh Rei... [IMG]http://img6.imageshack.us/img6/3553/026f85b2ea935a36201789chp3.jpg[/IMG] :P
Φεβ 20 2009 00:00
Φωτογραφία

RAvENTE → Kenny

[COLOR=Blue][B]Psssss!!!!! Καινούριο avatar [/B][/COLOR] [COLOR=Blue][B] ( αν και Το παλιό μου άρεσε πιο πολύ ( μάλλον λόγο lucky star αλλά οκ είναι και αυτό ) :P :P :P[/B][/COLOR]
Φεβ 17 2009 23:04
Φωτογραφία

Kenny → Melkor

Κοίτα, σε αντίθεση με άλλους, εγώ δεν έχω πρόβλημα να φάω μπάμιες. :hahaha:
Φεβ 17 2009 21:42
Φωτογραφία

Melkor → Kenny

So, [B]/a/non[/B], liek I heard u turned 5k... WOW! [URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img26.imageshack.us/img26/6278/epenis0dz1tljp3.jpg[/IMG][/URL] [URL="http://g.imageshack.us/img26/epenis0dz1tljp3.jpg/1/"] [/URL]
Φεβ 17 2009 21:29
Φωτογραφία

Kenny → Sora

[B]ΔΕΝ ΚΟΒΕΤΕ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ;[/B] You know who you are.
Φεβ 17 2009 03:48
Φωτογραφία

KennyPhantom Duck

Gundam και Macross σε ένα subforum; Ιερόσυλε. :terror2: OK, πέρα από την πλάκα, γιατί να μην κάνουμε άλλο ένα; Αφού εκεί είναι το μέλλον, έτσι κι αλλιώς. Ένα για τα Dragonball, ένα για τα Evangelion, ένα για τα ___ No Naku Koro Ni, ένα για τα Slayers, ένα για τα ___ No Ken, ένα για τα έργα του Matsumoto... :P
Φεβ 16 2009 00:16
Φωτογραφία

NighteyesKenny

No money κι εγώ αυτό τον καιρό αλλά τελικά γράφτηκα σε φροντιστήριο και το επόμενο 4μηνο βλέπουμε. Πάντως και με τα links που αναφέρεις μια χαρά μου φαίνεται ότι τα καταφέρνεις. Σώπα ρε συ. Τροφοδοτικό ακόμα δεν μου έτυχε ν' αλλάξω. Ελπίζω να μην μου τύχει.
Φεβ 15 2009 03:07
Φωτογραφία

KennyNighteyes

Τα μαθαίνω μόνος μου, κυρίως από τα αμέτρητα anime που έχω δει. Αλλά επειδή αυτό δεν αρκεί για να μάθεις ιαπωνικά της προκοπής, μαθαίνω kanji και γενικα χτίζω λεξιλόγιο χρησιμοποιώντας το [URL="http://jisho.org/"]Denshi Jisho[/URL], και μαθαίνω γραμματική από [URL="http://www.guidetojapanese.org/"]αυτόν τον πολύ χρήσιμο οδηγό[/URL]. No money/time για φροντιστήρια και τα τοιαύτα. PS. Αυτήν την απάντηση ξεκίνησα να την γράφω προχθές, και μου κάηκε το τροφοδοτικό στη μέση. :terror2: Αλλά επιτέλους την στέλνω. :hero:
Φεβ 15 2009 02:12
Φωτογραφία

NighteyesKenny

Τα νέα διαδίδονται βλέπω.:hahaha:Κάποια στιγμή θα έρθω και σε συνάντηση. Πλάκα πρέπει να χει. Μου είχε πει και η Erisadesu, αλλά δεν βόλεψε. Εσύ πας φροντιστήριο ή ιδιαίτερα για Ιαπωνικά;
Φεβ 13 2009 04:20
Φωτογραφία

KennyNighteyes

BTW, έμαθα ότι μένεις Θεσσαλονίκη. Μένουμε στην ίδια πόλη. Θα χαρώ να σε γνωρίσω σε κάνα meeting. :)
Φεβ 13 2009 04:10
Φωτογραφία

NighteyesKenny

Κι εγώ κάνω κάποιες προσπάθειες προσηλυτισμού. :congrats:Που θα πάει, θα το μεγαλώσουμε το fan club. Δεν μπορούν να φανταστούν τι χάνουν όσοι δεν το βλέπουν.:drink: Μια που σε βρήκα/με βρήκες, thanks για την παρέμβαση στο thread των Ιαπωνικών.:gotit:
Φεβ 13 2009 04:02
Φωτογραφία

KennyNighteyes

Kukuku, εγώ τον προσηλύτησα τον Loke στο Gintama. :P:tensai:
Φεβ 13 2009 03:25
Φωτογραφία

Zauk-Lain-Kenny

χεχεχεχε!Nice Team!:kakaka:
Φεβ 13 2009 02:18