Jump to content


Community Status Updates


Photo

SasukeUchiha → Kenny

γεια..
Apr 16 2009 23:31
Photo

...xXx... → Kenny

ok man ty
Apr 10 2009 18:11
Photo

miko-chin → Kenny

καλώς σας βρήκα!!!thanks για τα links...θα δω τις ταινίες τώρα που θα κάθομαι και θα γράψω εντυπώσεις.
Apr 09 2009 14:37
Photo

Kenny → laraska

Δεν το έχω δει ακόμα το LoGH. Το φυλάω για περιόδους ανομβρίας σε καλά anime ή/και αποκλεισμού (πχ στρατός).
Apr 09 2009 00:56
Photo

laraska → Kenny

γεια ! θα ηθελα να ρωτισω κατι λεπτο ... το logh ξεπερνα σε πλοκη το 20th cetury boys ?
Apr 08 2009 23:43
Photo

Kenny → miko-chin

[URL="http://www.boxtorrents.com/torrent/128597/3_Short_Instrumental_Movies_by_Osamu_Tezuka_Jumping_Broken_Down_Film_Story_of_a_Street_Corner.html"]Tales Of A Street Corner[/URL] [URL="http://www.boxtorrents.com/torrent/129059/Legend_of_the_Forest_(Mori_no_Densetsu_-_1987)_-_Instrumental_R-C.html"]Legend Of The Forest[/URL] [URL="http://www.boxtorrents.com/torrent/129055/3_Short_Instrumentals_Murder_(1964)_Pictures_at_an_Exhibition_(Tenrankai_no_E_1966)_Speed_(1980)_tikal.html"]Pictures At An Exhibition[/URL] Καλώς ήλθες στον μαγικό κόσμο του Tezuka.
Apr 08 2009 15:17
Photo

digitaltracker → Kenny

ohhhhh noooooooooooooo!!!!!!
Apr 05 2009 12:17
Photo

Kenny → digitaltracker

Κάποιος δεν με [URL="http://www.anime.gr/forums/300101-post14.html"]διαβάζει[/URL]. :P
Apr 05 2009 12:07
Photo

LucyBR → Kenny

oh why thank u! :wooi2: you are too kind! :3 and thanx for the heads up, ουτε που το χα παρατηρησει! :p [S]lol, τρομαρα μου! XDD[/S]
Apr 05 2009 00:45
Photo

SasukeUchiha → Kenny

γεια ...
Apr 04 2009 13:50
Photo

Kenny → LucyBR

3000プロファイルアクセスおめでとう! :P Τη μία επιτυχία μετά την άλλη συμπληρώνεις. :hahaha:
Apr 04 2009 08:05
Photo

Kenny → Nikos-san

Yup, Πρωταπριλιά. :P
Apr 03 2009 23:47
Photo

Nikos-san → Kenny

ρε φιλε Kenny...το τελεφταιο για τη χρηματοδοτισι του server.....ηταν αστειο.....σωστά? ????
Apr 03 2009 21:46
Photo

KennyHajime_Saito

Lulz, I didn't remember that. :P
Apr 03 2009 13:12
Photo

Hajime_SaitoKenny

Τα'χω ήδη κατεβασμένα αυτά και εχώ την εντύπωση οτι στο είχα πεί οτι τα βρήκα στο Nico.
Apr 03 2009 12:01