Jump to content


Community Status Updates


Photo

Adventurer → Black Rock

Το WTF πιανεται; Γιατι καπως ετσι εμεινα μολις την ειδα :oo::oo: Εσυ την εκανες να υποθεσω; Αν ναι, για δες που τελικα εχεις ταλεντο και σε κατι :P Χωρις πλακα παντως, γενικα δηλωνω ασχετος με εικονες και υπογραφες, αλλα η συγκεκριμενη φαινεται με τη μια οτι ειναι πολυ καλη και, αν και θα μεινω για παντα με την απορια, σε ευχαριστω για την παραθεση :bow::bow::bow: Ποση ωρα σου πηρε; Και μιας και ειμαι τρελος Konata fan, μεγας yuri fan, και σκεφτομουν και να αλλαξω υπογραφη στα κοντα, την εβαλα κιολας :) Ειναι και καταλληλη ευκαιρια αφου προσφατα μια φιλη μου εκανε Konata Cosplay, και ιδιαιτερα πετυχημενο μαλιστα, οποτε ειχα διαθεση για περισσοτερη Konata! Εχεις δει Lucky Star λοιπον;
Dec 13 2009 06:17
Photo

Black Rock → Adventurer

[IMG]http://img64.imageshack.us/img64/6412/adventurer.jpg[/IMG] please do not ask why and just accept it
Dec 12 2009 23:13
Photo

Black Rock → Tenshi

κοίτα εφόσον έχεις τα χρήματα μπορώ ακόμα να κάνω κάτι. Φυσικά και είμαι σέρρες τώρα. Κάτι που σκέφτηκα είναι η κούριερ. Να σου το στείλω με αντικαταβολή,δηλαδή να το στείλω και να το πληρώσεις εκεί ή κάτι τέτοιο. Και το τελευταίο θα ήταν να έρθεις σέρρες. Την πέμπτη θα φύγω οπότε θα τα χρειαστώ τα χρήματα. Αν πιστεύεις οτι μπορείς να κάνεις κάτι το δέχομαι. Όσο για χθές απλά ξέχνα το
Dec 12 2009 16:31
Photo

Tenshi → Black Rock

Βασικά μου το ειπατε τελευται στιγμη και εκεινη την ωρα μολις ειχα σχολασει απο την δουλεια. Βρωμουσα παρα πολυ επειδη ειχα μπε στο σταβλο να κανω αντιβιωσεις μια καμηλα ( ναι καλα διαβαζεις ) και οταν με πηρε ο Λευτέρης ημουνα στο λεωφορειο και γυριζα σπιτι. Ενιωσα σαν να με πιεζουν και αγχωθηκα ετσι οπως μου ελεγε ελα γρηγορα, ελα τωρα κλπ κλπ. Ημουν πολυ κομματια και δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο. Ελπιζω να καταλαβαινεις. Μετα οταν με επερνε τηλ το ειχα στο αθορυβο γιατι κοιμομουν και ημουν 1000 κομματα. Ειλικρινα πονουσε ολο μου το σωμα απο τη δουλεια. Τα λεφτα θα μου τα δωσει ο πατερας μου σημερα και πανω που χαρηκα γμτ μου ειπες οτι θα το δωσεις τελικα στα μεταχειρισμενα. Δεν πειραζει ωρέ. Αυτά έχει η ζωή. Εμεις να μα'στε καλά. :) Sry και παλι που δεν ηρθα χθες, φαντάζομαι θα πήρατε ανάποδες και με το δίκιο σας. ( τωρα δηλαδή είσαι Σέρρες σωστα? )
Dec 12 2009 14:10
Photo

Black Rock → Tenshi

λοιπόν,ξέρω ότι φταίω κι εγώ και θα έπρεπε να τα κανονίσω καλύτερα. Από την άλλη όμως ξέρεις οτί δεν είμαι στην θεσσαλονίκη και οτι δεν υπήρχε περίπτωση να καθίσω δύο μέρες. Ξόδεψα τα τελευταία μου λεφτά για να έρθω και τώρα είναι δύσκολη η κατάσταση μου. Δέν υπάρχει καμία περίπτωση να ξανακατέβω οπότε αν δεν έχεις τα λεφτά έτοιμα απλά θα το πουλήσω στα μεταχειρισμένα. Βέβαι και τα λεφτά να έχεις δεν ξέρω καν πως να σου το δώσω. Αυτά,δεν ήθελα να φανώ κακιά γιατί δεν μπορώ να το κάνω αυτό
Dec 12 2009 12:03
Photo

Black RockPhantom Duck

εγώ; Το μικρό και αθώο πλασματάκι; Μα πως σου πέρασε από το μυαλό κάτι τέτοιο! Αν ήθελα να σε καταστρέψω το μόνο που θα ήθελα ήταν ο Stratos
Dec 12 2009 01:05
Photo

Phantom DuckBlack Rock

Εσύ έχεις βαλθεί να με καταστρέψεις, δεν εξηγείται αλλιώς :hahaha:
Dec 12 2009 00:56
Photo

Black RockPhantom Duck

[IMG]http://img195.imageshack.us/img195/7420/dsc00034ia.jpg[/IMG] Έπαιζα αυτό όσο περίμενα το λεωφορείο και σε σκέφτηκα.
Dec 12 2009 00:21
Photo

Serestrum → Black Rock

ηρεμια rock μου... ανασουλες... θνητοι ειναι... τι απαιτησεις ειχες και συ, Ω Τελειοτατη!
Dec 12 2009 00:08
Photo

Black Rock

a! και δεν μπορούν να βρουν το δέμα από το όνομα αλλά μου θέλουν και αριθμό κιόλας... Να πνιγούν,όλοι τους! Εγω τα παρατάω
Dec 10 2009 13:43
Photo

Black Rock

μισώ τα ελτά αλλά αυτό που μμισώ περισσότερο είναι η δουλειά χωρίς αποτέλεσμα
Dec 10 2009 13:36
Photo

Black Rock

[COLOR="DeepSkyBlue"][SIZE="5"][B]100 post make![/B][/SIZE][/COLOR]
Dec 10 2009 01:25
Photo

Serestrum → Black Rock

[COLOR=Black] Lee, Lee, Lee, Lee, Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee, We're talkin' fuckin' Lee. I had a friend named Lee, He cast a spell a spell on me. If me and Lee and KG could be three, Flyin' free Tenacious Lee, Skinny-dippin' in a sea of Lee, I'd propose on bended knee To Lee Lee Lee, Lee Lee Lee, Lee Lee, Lee Lee Lee, Lee Lee Lee, Lee Lee, Le-Lut-Le-Le-Le-Lee Lee Lee, Le-Lut-Le-Le-Le-Lee Lee, If me, and Lee, and KG, (that's me) Could be three, (could be three) Plant a tree, (plant a tree) Just for Lee, (just for Lee) Just for Lee, (Lee) Just for Lee! Lee, Lee, Lee! Leeee, Leeee, Leeee! LEE! [/COLOR]
Dec 08 2009 21:05
Photo

Adventurer → Black Rock

Ουτε εδω καποιο νεο, και ληγει η διορια να παρει... ελπιζω αυριο να ειναι η τυχερη μας μερα :thatsit:
Dec 08 2009 15:55
Photo

Black Rock → Adventurer

ούτε σήμερα τίποτα...
Dec 07 2009 17:20