Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

Black Rock → Tenshi

[IMG]http://img689.imageshack.us/img689/3346/newyearm.png[/IMG]
Δεκ 31 2009 23:58
Φωτογραφία

Black Rock → The Tragic Prince

[IMG]http://img689.imageshack.us/img689/3346/newyearm.png[/IMG]
Δεκ 31 2009 23:58
Φωτογραφία

The Tragic Prince → Black Rock

OH DESIRE!
Δεκ 31 2009 23:38
Φωτογραφία

Black Rock → The Tragic Prince

[IMG]http://i282.photobucket.com/albums/kk250/captain-turtwig/12136_182723766910_660186910_351843.jpg[/IMG]
Δεκ 31 2009 22:41
Φωτογραφία

Black Rock → The Tragic Prince

I see what you did here. We still have to finish 5 first
Δεκ 31 2009 18:40
Φωτογραφία

The Tragic Prince → Black Rock

Fuck yeah. Episode 6
Δεκ 31 2009 16:21
Φωτογραφία

MisaYoshiko → Black Rock

ναι εχεις δικιο ειναι πολυ ακριβη, αλλα εγω δουλευα οσο μπορουσα για να πληρωνω ενα μερος, κ δε το μετανιωσα καθολουυυυυ.... πολυ καλη σχολη
Δεκ 20 2009 23:54
Φωτογραφία

Black Rock → MisaYoshiko

α έγω είχα κάνει το λάθος και ρώτησα. Μετά από τον αιώνιο λόγο που μας έκανε ο διευθυντής για την τέχνη της γραφιστικής και τα καλά της σχολής,όταν είπε την τιμή των διδάκτρων κόντεψα να λιποθυμήσω ενώ ο πατέρας λίγο ήθελε για το εγκεφαλικό όταν του την είπα στο τηλέφωνο
Δεκ 20 2009 12:22
Φωτογραφία

MisaYoshiko → Black Rock

τελειωσα ακτο φετος, γραφιστικη
Δεκ 19 2009 16:40
Φωτογραφία

Black Rock → MisaYoshiko

ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Σε ποιά σχολή συγκεκριμένα είσαι; Όσο για αυτά που θές θα τα έχεις έτοιμα μετά τις γιορτές γιατί τώρα είμαι στους γονείς μου και δεν έχω διάθεση για δουλειά
Δεκ 19 2009 14:39
Φωτογραφία

MisaYoshiko → Black Rock

και εγω για εκει ημουν κ δεν περασα.......αλλα πηγα σε ιδιωτικη και μου βγηκαν τα ματια εκει μεσα..τελικα υπαρχουν πολλοι που αξιζουν να ειναι καπου και δεν ειναι, και το αντιστροφο....μπραβο σου και παλι. και αν εχεις διαθεση, κανε μου τιποτα με miu matsuoka η γενικα απο ichigo mashimaro
Δεκ 17 2009 02:45
Φωτογραφία

spartankid → Black Rock

χίλια μπράβο κάνεις υπέροχη δουλειά θαύμασα κάθε δουλειά σου μάζι με τον blademaster για μένα είστε κορυφαίοι σε αυτό που κάνετε περιμένω πως και πως για τα update σου ^^ θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι την sig του kenny to gif έγινε με photoshop με animation palet η κάποιο άλλο πρόγραμμα όπως fireworks ;
Δεκ 16 2009 17:49
Φωτογραφία

Black Rock → The Tragic Prince

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k0CvXRinUc4[/youtube]
Δεκ 16 2009 16:58
Φωτογραφία

Robin-Chwan → Black Rock

Πραγματικα στο thtead με τα θαυματα σου, ολα ειναι πραγματικα θαυματα.:respect:
Δεκ 15 2009 22:23
Φωτογραφία

Black Rock → MitHuNa

ευχαριστώ πολύ
Δεκ 15 2009 12:13