Jump to content


Community Status Updates


Photo

Serestrum → Black Rock

το εχω ηδη αυτο... /hairflip καλα σε συγχωρω... απλα μια φιλη σου εκανε προσφατα πλακα με τον Freeman και εχω τραυματα...
Aug 10 2010 20:24
Photo

Black Rock → Serestrum

αααα ελάάάά [spoiler][IMG]http://fc07.deviantart.net/fs50/f/2009/296/b/3/Gordon_Freeman__s_Epic_Crowbar_by_Jokester7625.jpg[/IMG][/spoiler] have a winbar!
Aug 10 2010 20:21
Photo

Serestrum → Black Rock

i has a sad...
Aug 10 2010 20:12
Photo

Black Rock → Serestrum

νιάρ?
Aug 10 2010 20:05
Photo

Serestrum → Black Rock

ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ?
Aug 10 2010 19:59
Photo

Black Rock → Serestrum

αυτό που βλέπεις και συνεχίζω [IMG]http://fc02.deviantart.net/fs39/f/2008/321/3/d/Console_Dementia_No__001_by_naviechance.jpg[/IMG]
Aug 10 2010 19:55
Photo

Serestrum → Black Rock

ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι τι ειναι αυτο???? ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
Aug 10 2010 19:51
Photo

Black Rock → Serestrum

[IMG]http://fc00.deviantart.net/fs24/f/2009/252/4/d/Crowbar_Shake_by_pirpintine.gif[/IMG]
Aug 10 2010 19:50
Photo

Serestrum → Black Rock

/tear με συγκινεις ρε ατιμο...
Aug 10 2010 19:45
Photo

Black Rock → Serestrum

[spoiler][IMG]http://chrislaursen.com/works/crowbar/crowbar.jpg[/IMG][/spoiler]
Aug 10 2010 19:32
Photo

Black RockKenny

μααααααλιστα,μην ενοχλούμε τότε... Άντε τσακίσου εκεί πέρα και διάβασε και μην γυρνάς εδώ!
Aug 10 2010 19:21
Photo

Black Rockmono

ας αλλάξω εγώ το ρεπερτόριο μονο μονο μονο,σ'ολους φέρνεις τρόμο όλοι θε να σ'εχουν σύνεργο για φόνο είσαι είσαι είσαι πλάσμα κυνίκο σ'αμοιρες κοπέλες πας να κάνεις προξενιό τώρα τώρα τώρα ψάχνω να σε βρώ ψάχνω να σου χώσω μαχαίρι στο λαιμό γιατί τολμάς να αψηφάς εμένα τον θεό στα τσακίδια τώρα κι άντε στο καλό με πολύ πολυ πολύ πολύ πολύύύύύύ αγάπη ~νιάρ
Aug 10 2010 19:15
Photo

KennyBlack Rock

Good. Γιατί εδώ είναι "φαΐ, ύπνος, διάβασμα, φαΐ και ξανά διάβασμα". >__<
Aug 10 2010 18:07
Photo

iristellaBlack Rock

Ι have faith in you my darling.
Aug 10 2010 16:30
Photo

monoBlack Rock

Είναι το ερωτικό σου παραλήρημα για μένα...Σε καταλαβαίνω, το παθαίνει πολύς κόσμος...
Aug 10 2010 16:02