Community Status Updates
iristella → Black Rock
*hugs*
Kαι ναι είναι αλήθεια. Σε μια φάση είχαμε το ελληνικό το αγγλικό και το αμερικάνικο Cosmo το ένα δίπλα στο άλλο και τα ξεφυλλίζαμε παράλληλα κάνοντας συγκρίσεις. Όλα αυτά χωρίς να μετρήσουμε τα άλλα περιοδικά που είχαμε αγοράσει.
Παραμορφωθήκαμε σε αυτές τις διακοπές. XD
Aug 19 2010 17:47
Black Rock → iristella
moo,δεν βαριέσαι. Ας γυρίσω σπίτι πρώτα και βλέπουμε. Μωρέ δεν είναι τα ανιμε που με καίνε. Οι δόλιες οι εικονίτσες μου και τα αρχειάκια...
σομπ σομπ.
ένα πουλάκι μου είπε οτι κάποιες κουβαλήσαν έναν πάκο περιοδικά στο ταξίδι...οχοχο >: >
Aug 19 2010 17:44
iristella → Black Rock
I like! Φανταστικό είναι! Thanks a million times.
Ναι ρε συ διάβασα πριν λίγο αυτό το οποίο είπες για τον σκληρό σου δίσκο. Πωπω κρίμα ρε συ Τ_Τ Aν θες restock από anime πές μου να σου στείλω dvdάκια
Aug 19 2010 17:38
Black Rock → iristella
έχω έλλειψη εικόνων και το μόνο που μπόρεσα να κάνω είναι αυτό
[IMG]http://a.imageshack.us/img819/182/avaeu.png[/IMG]
Aug 19 2010 17:29
iristella → Black Rock
Aφρούλιιιιιιιιιιιι! τι κάνεις πώς είσαι?
Είναι απίθανο.:kawaii::kawaii::kawaii: To λατρεύω! Can I beg for an avi too?
Βtw sorry για την αργοπορία στην απάντηση αλλά ήμουν διακοπούλες και δεν είχα pc.
ΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώΕυχαριστώ
:awww::awww::awww::awww::awww:
Aug 19 2010 16:54
Black Rock → iristella
I did it :p
[IMG]http://black-rock.webege.com/iristella/sig.php[/IMG]
waiting for approval
[SIZE="1"]slightly hiding the updates on purpose xD[/SIZE]
Aug 19 2010 12:19
Kenny → Black Rock
[url]http://www.teamfortress.com/classless/hidden/geographic_lumps/[/url]
[url]http://www.teamfortress.com/classless/hidden/war/[/url]
[url]http://www.teamfortress.com/classless/hidden/coward_mound/[/url]
[url]http://www.teamfortress.com/classless/hidden/populace/[/url]
Αφιερωμένα.
Aug 18 2010 21:50
Kenny → Black Rock
Γιατί, νομίζεις ότι εγώ την περνάω ζάχαρη; :hahaha: Όλο το φετεινό καλοκαίρι το έχουμε φάει εδώ πέρα να επισκευάζουμε και να επιδιορθώνουμε το παλιό μας σπίτι. Κι αν εσύ αλλάζεις λάμπες, εγώ ρίχνω μπετόν, βάζω κεραμίδια σε σκεπές και μεταφέρω κάθε λογής έπιπλα. Άσε με λοιπόν να χαρώ κι εγώ. XD
Κι όπως λέει και το τραγούδι...
Here, I give you my phone number,
When you worry call me, I make you happy,
Don't worry, be happy.
Aug 18 2010 21:09
Black Rock → Kenny
τώρα τελευταία το έχω στο repeat γιατί στην κυριολεξία δεν παλεύεται...ευχαριστούμε για τις κινήσεις συμπόνοιας,μην νομίζεις όμως οτι η θέση σου βελτιώθηκε ~tsun.
Στην κατάσταση μου το Photoshop επιβάλλεται διότι τους δικούς μου τους έπιασε καλοκαιρινή φρενίτιδα και θέλουν να με κάνουν συνάδελφο σου(hope you got the point here)
Πάλι όμως εδώ σε βλέπω και γυρίζεις. Αντε τσακίσου εκει πέρα και διάβασε μην σε παίρνω τηλέφωνο όλο το 24ωρο να σε πρήζω με μαθηματικά φυσικές και προγραμματισμό! ΑΝΤΕ!
Aug 18 2010 21:03
Kenny → Black Rock
[youtube=5bNE-5TVAmg]Bobby Mcferrin - Don't Worry Be Happy[/youtube]
Soundtrack of my life.
Aug 18 2010 20:47
Black Rock → Serestrum
καλά μου φαίνεται αργήσατε να πάρετε χαμπάρι τον Adam. Δεν σας αναγνωρίζω πιά! τσκ τσκ
Aug 13 2010 19:34


This status update has reached the maximum number of replies allowed
