Jump to content


Community Status Updates


Photo

ZeLiGa → avaton

a.k.a τα βγάζει όποτε να 'ναι...
Feb 19 2010 21:39
Photo

ZeLiGa → avaton

E.... Η αλήθεια είναι πως αργεί λιγάκι. Πάντως δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Feb 19 2010 21:33
Photo

avaton → ZeLiGa

Το μόνο και το κυριότερο xD κάθε πότε κάνει releases η anubis,αλήθεια;
Feb 19 2010 21:15
Photo

ZeLiGa → avaton

Nice nice! ^^ Τώρα το μόνο που μένει είναι να τα βγάλει η anubis. xD
Feb 18 2010 12:42
Photo

avaton → ZeLiGa

Έτσι έτσι και πίστεψέ με δεν έχεις δεί τπτ ακόμα απο Berserk.....Σε λίγο καιρό θα έχεις φάει μεγαλύτερο κόλλημα όταν θα έχεις διαβάσει 6-7 τόμους είμαι σύγουρος!
Feb 17 2010 20:01
Photo

avaton → iristella

Και όχι απλώς fan αλλά fan to the bone.Τρελό κόλλημα σου λέω...Τέτοιο κόλλημα έχω μόνο με το Black Lagoon και το Naruto. ;P
Feb 17 2010 20:00
Photo

iristella → avaton

a new naruto fan is born. join the dattebayo side of the force :P
Feb 17 2010 19:51
Photo

ZeLiGa → avaton

Πάντα! xD Guts rulz!! Η συγκεκριμένη σκηνη με την κοπέλα ήταν φοβερή, πιστεύω έδειξε πως ο guts, έχει κάποια αισθήματα, παρότι προσπαθεί να τα κρύψει. Γενικά ο πρώτος τόμος μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις! Εσύ τι λέει btw, όλα καλά;
Feb 17 2010 14:28
Photo

avaton → ZeLiGa

Τί είναι αυτά που βλέπω αγορίνα στο signature; Γίναμε fan του Berserk; :D
Feb 16 2010 22:26
Photo

iristella → avaton

Απίστευτο animation το οποίο έρχεται επίτηδες με την παιδικότητά του σε αντιπαράθεση με το κυνικό της υπόθεσης , το καλύτερο OST που έχω συναντήσει σε anime up to this point, τρομερή υπόθεση , σκηνοθεσία και μεταδοτικότητα συναισθημάτων και μηνυμάτων (έχει κλάψει πολύς κόσμος με το συγκεκριμένο anime), ανατροπές και βάζει τον θεατή να σκεφτεί. In a way υπάρχουν και πολλές αναφορές στο βιβλίο μικρός πρίγκηπας. Είναι από τα anime που πραγματικά θεωρούνται τέχνη. [youtube]u-IW29cgjsM[/youtube]
Feb 15 2010 23:22
Photo

avaton → iristella

Δώσε μου μερικούς λόγους να το συνεχίσω ;p
Feb 15 2010 23:09
Photo

iristella → avaton

Koίτα υπήρχε μία περίοδος που με ενδιέφερε το πώς θα τελειώσει. Αλλά δυστυχώς έχει περάσει και μάλλον ανεπιστρεπτί. Κάποια στιγμή βαρέθηκα να με τρολλάρει ο Kubo. Και μιας και υπάρχουν τόσα και τόσα ενδιαφέροντα anime Και manga εκεί έξω είπα να γλιτώσω χρόνο. xD Εσένα όμως θα σε μαλώσω. Είδα Drop το Kaiba στο τρίτο επεισόδιο. Son I am disappoint.... :P
Feb 15 2010 23:08
Photo

avaton → iristella

Νόμιζα το μισείς το Bleach αλλά απ'οτι βλέπω σε ενδιαφέρει το πώς θα τελειώσει. :p
Feb 15 2010 23:01
Photo

avaton → Maya-chan

Τα έχω κατεβάσει απο διάφορες σελίδες στο παρελθόν. Όλα τα english publication volumes που έχω όμως είναι απ'τους Case-DCP
Feb 15 2010 20:30
Photo

Maya-chan → avaton

Έτσι μπράβο! Θα περιμένω μιας και το Eden είναι το αγαπημένο μου manga. Αλήθεια που τα βρίσκεις όλα αυτά?
Feb 15 2010 20:28