Μετάβαση στο περιεχόμενο


Ενημερώσεις Κατάστασης Κοινότητας


Φωτογραφία

meidei → Guest-13157

Μια στιγμή ήσουν online, την άλλη χάθηκες.
Ιούν 10 2011 15:32
Φωτογραφία

Guest-13157 → meidei

Ψήσου να μπεις μσν καποια στιγμή, θέλω να μιλήσουμε περί ιστορικής ορθογραφίας και πολυτονικό.
Ιούν 10 2011 12:24
Φωτογραφία

Guest-13157 → meidei

Αστείος... Archlinux χρησιμοποιώ ακόμα.
Ιούν 07 2011 10:06
Φωτογραφία

meidei → Guest-13157

Ναι, αρκετά keystrokes, γιατί έχουν και μεγάλα ονόματα τα πακέτα. Αλλά κράτησα το αποτέλεσμα του rpm -qa για μελλοντική χρήση. Το γύρισες σε Debian;
Ιούν 07 2011 01:03
Φωτογραφία

Guest-13157 → Kenobi-sensei

Δεκτό, παρόλα αυτά δεν έλειψα και τόσο.
Ιούν 07 2011 00:25
Φωτογραφία

Guest-13157 → meidei

Με πολλά κλικ(ς) να φανταστώ; Εγώ με μία σειρά εντολή βάζω μόνο τα βασικά... βέβαια εγώ χρησιμοποιώ μία σοβαρή διανομή. Ερχεται ο ξαδερφος με το αμόρε στις 11 Ιουλίου...
Ιούν 07 2011 00:11
Φωτογραφία

Kenobi-sensei → Guest-13157

φίλε μου εγώ σοβάρα το είπα αυτό για σένα.Σε θεωρώ ένα άτομο που θα παραθέσει τεκμηριωμένη άποψη και ας διαφωνώ μαζί της αρκετές φορές αλλά θα σε προτρέψει στο διάλογο
Ιούν 07 2011 00:03
Φωτογραφία

meidei → Guest-13157

Αχά, το σημειώνω. Ξεθεώθηκα σήμερα. Πακέτο-πακέτο τον εγκατέστησα τον xorg για να μην μπει τίποτα περιττό...
Ιούν 05 2011 23:45
Φωτογραφία

Guest-13157 → meidei

Έλα δεν είχα μπει για αρκετό καιρό. Χρησιμοποιώ διαφορετικές υπηρεσίες, όχι μόνο μία δηλαδή - το msn, αυτό σημαίνει ότι οτι o gtmess. Μ'αρέσει και χρησιμοποιούσα όσο είχα υπολογιστή bittlebee.
Ιούν 05 2011 17:07
Φωτογραφία

meidei → Guest-13157

Προτείνεις τον gtmess για text based client ή κάποιον άλλο; Είναι reliable;
Ιούν 04 2011 22:55
Φωτογραφία

Guest-13157 → iristella

Κοιταξε εγώ που μένω Χαλάνδρι, είναι 20 λεπτά περίπου με αυτοκίνητο. Μην συγκρίνεις το 'εναλλακτικό' με το ' σωστός τρόπος απόλαυσης του καφέ', το ότι δεν έχουμε άλλα τέτοια δεν σημαίνει ότι είναι εναλλακτικό... (τότε στην ιταλία τι θα γινόταν που χρησιμοποιούν ακόμα μηχανές με λεβιέ;) Σίγουρα δεν έχει σχέση με τα βιολογικά. Απλά μην περιμένεις 'πικρό' καφέ, δεν, θα πάρεις ένα πολυπλοκο γευστικά γλυκό αποσταγμα και γιατί όχι (αν δεν θες καφέ) μία ποιοτική σοκολάτα απο πραγματικό κακάο και όχι στιγμιαίες σκόνες. Εγώ μετά τις Πανελλαδικές θα είμαι συνέχεια (σχεδόν)εκει. Οπότε αν θες κανονίζουμε να συναντηθούμε κιόλας, να κάνουμε καμιά συζήτηση της πρωκοπης.
Απρ 20 2011 17:45
Φωτογραφία

iristella → Guest-13157

Εννοούσα ότι πρόσφατα μου σύστησαν ένα μαγαζί σε φάση ωραίος χωρος χαλάρωσης για κάτι έξω από τα συνηθισμένα με "εναλλακτικές βιολογικές γεύσεις" και παραλίγο να μου βγει ξινό. xD Oπότε πλέον όπου βλέπω τον "πραγματικά καλό" καφέ/σοκολάτα/τσάι etc, είμαι λίγο επιφυλακτική". Btw πές μου ότι το μαγαζί δεν είναι Αγιο Στέφανο όπως βλέπω στο site. >.<
Απρ 20 2011 17:04
Φωτογραφία

Guest-13157 → laraska

Παρακαλώ.
Απρ 10 2011 02:10
Φωτογραφία

laraska → Guest-13157

...
Απρ 10 2011 01:26
Φωτογραφία

laraska → Guest-13157

καλο βιντεο΄
Απρ 08 2011 21:18