Community Status Updates
VampireGirlization → shinigami94
βασικα η8ελα και εγω να το διαβασω αλλα το θυμηθηκα αργα και ετσι θα διαβασω την Λωξανδρα......!!!!ουφ...
Jan 02 2010 11:09
shinigami94 → VampireGirlization
Κάπου εδώ.
Διαβάζω το βιβλίο για την εργασία(Οι άθλιοι-Victor Hugo-980 σελίδες):dazed::blurah5:
Εσύ τι κάνεις και ποιό διάλεξες?
Dec 30 2009 09:58
shinigami94 → VampireGirlization
:terror2::erk::roar:
Αφού δεν είναι comedy!!:Crying2:
[URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=4218[/URL]
Dec 22 2009 19:41
VampireGirlization → shinigami94
πολυ ωραιο ηταν......αν και δεν μου φανηκε σαν comedy.....!!!εισαι σιγουρος οτι ηταν ???
Dec 22 2009 19:37
shinigami94 → VampireGirlization
Take this: [URL="http://www.youtube.com/watch?v=iMW7gmew2g4"]kigeki(comedy)[/URL]
Dec 21 2009 14:36
VampireGirlization → shinigami94
λοιπον επειδη οποτε παω να στειλω p.m κολαει το anime λεγεται zero no tsukaima.....και ειναι 3 κυκλοι....η ευαγγελια θελει να το δει......να της το γραψεις!!!!
καταλαβες???:orly:
Dec 11 2009 21:21
shinigami94 → VampireGirlization
Πάρε κάποιες ιδέες απο εδώ: [URL]http://www.anime.gr/forums/showthread.php?t=6406&highlight=romance[/URL]
Dec 10 2009 19:24
VampireGirlization → shinigami94
οχι.......αλλα δεν μαρεσει και το εβγαλα......τωρα δεν ξερω τι θα δω..αλλα θα ειναι κατι με romance...δεν αντεχω αλλο.....ΘΕΛΩ ROMANCE!!!:wooi2:
Dec 10 2009 18:06
VampireGirlization → shinigami94
καλα αλλα δεν θα φωναξεις που ειμαι τοσο πισω!!!
ειμαι στο 3...................:hero:
Dec 10 2009 17:56


This status update has reached the maximum number of replies allowed
