Community Status Updates
VampireGirlization → shinigami94
:hot: vαι...ξερω!!!λολ.......θα τα δω την κυριακη!!!
Feb 18 2010 17:31
shinigami94 → VampireGirlization
Απο οτι κατάλαβα δεν βλέπεις κάποιο anime τώρα.
Γι αυτό υπάρχει λύση:
[SPOILER]Fairy Tail
Είναι αρκετά καλό anime με γελιο και δράση
Πάρε και κάποιες εικόνες
[SPOILER][IMG]http://www.anime-greek.com/images/icee.GIF[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://metanorn.kokidokom.net/wp-content/uploads/2009/10/ft02_18900.gif[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://metanorn.kokidokom.net/wp-content/uploads/2009/10/ft02_15584.gif[/IMG][/SPOILER][SPOILER][IMG]http://i36.tinypic.com/2i05if8.gif[/IMG][/SPOILER][/SPOILER]
Αλλιώς δοκίμασε το [URL="http://www.animeseason.com/kuroshitsuji/"]kuroshitsuji[/URL] και πες μου την γνώμη σου χωρίς spoilers[SPOILER]Νομίζω ξέρεις τι θα γίνει σ' αυτήν την περίπτωση:hiding_something:[/SPOILER]
Feb 18 2010 17:28
shinigami94 → VampireGirlization
Είχα ελεύθερο χρόνο και μπήκα.
Εσύ,πως και είσαι μέσα?(εγώ μπαίνω κάθε μέρα:P)
Feb 18 2010 16:58
VampireGirlization → shinigami94
:kakaka:........................ευχαριστω.......πως και εισαι μεσα???:hmmm:
Feb 18 2010 16:48
shinigami94 → VampireGirlization
Έρχεται και η συνέχεια
[SPOILER][IMG]http://www.succubi.org/db/perfectlyuseless/anime/rozenmaiden/dance.gif[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://img3.ak.crunchyroll.com/i/spire1/05282008/7/5/f/2/75f27040885dc0_full.gif[/IMG][/SPOILER]
[SPOILER][IMG]http://img2.ak.crunchyroll.com/i/spire4/05062008/5/8/1/2/581236dea1aeb0_full.gif[/IMG][/SPOILER]
Feb 18 2010 16:44
shinigami94 → VampireGirlization
[IMG]http://img2.ak.crunchyroll.com/i/spire4/11172007/f/3/7/7/f377d609db9910_large.gif[/IMG]
Feb 16 2010 20:59
yashamaru → shinigami94
εγώ πάντως έχω σίγουρο χαρτί... για το ποιοι θα ναι οι πρωταγωνιστές
να κοίτα:
Light Imgay : (φυσικά!) Zac Efron
L: joe Jonas
Misa Aμανέ: Paris hilton
:p
Feb 15 2010 21:03
shinigami94 → yashamaru
:hihi2:
Περιμένω τώρα την παρωδία που θα βγάλουν οι Αμερικάνοι.
Feb 15 2010 20:54
shinigami94 → GhostPrince
Όντως.Το Berserk είναι ένα πολύ καλό manga.Το είχα ξεκινήσει πρόσφατα.Το προχωράω όμως με αργούς ρυθμούς γιατί δεν θέλω να περιμένω πολύ ωστε να διαβάσω το επόμενο κεφάλαιο.
Feb 15 2010 16:20
GhostPrince → shinigami94
κι'εγω μια απο τα ιδια...τωρα αυτο το καιρο μονο naruto shippuuden kai onepiece blepw =) (οταν βγενουν) και κσεκινησα να διαβαζω το Berzerk(manga)...to οποιο τα σπαει ^^
Feb 15 2010 16:09


This status update has reached the maximum number of replies allowed
