Jump to content


Community Status Updates


Photo

VampireGirlization → shinigami94

:hot: vαι...ξερω!!!λολ.......θα τα δω την κυριακη!!!
Feb 18 2010 17:31
Photo

shinigami94 → VampireGirlization

Απο οτι κατάλαβα δεν βλέπεις κάποιο anime τώρα. Γι αυτό υπάρχει λύση: [SPOILER]Fairy Tail Είναι αρκετά καλό anime με γελιο και δράση Πάρε και κάποιες εικόνες [SPOILER][IMG]http://www.anime-greek.com/images/icee.GIF[/IMG][/SPOILER] [SPOILER][IMG]http://metanorn.kokidokom.net/wp-content/uploads/2009/10/ft02_18900.gif[/IMG][/SPOILER] [SPOILER][IMG]http://metanorn.kokidokom.net/wp-content/uploads/2009/10/ft02_15584.gif[/IMG][/SPOILER][SPOILER][IMG]http://i36.tinypic.com/2i05if8.gif[/IMG][/SPOILER][/SPOILER] Αλλιώς δοκίμασε το [URL="http://www.animeseason.com/kuroshitsuji/"]kuroshitsuji[/URL] και πες μου την γνώμη σου χωρίς spoilers[SPOILER]Νομίζω ξέρεις τι θα γίνει σ' αυτήν την περίπτωση:hiding_something:[/SPOILER]
Feb 18 2010 17:28
Photo

VampireGirlization → shinigami94

τελειωσα νωρις και ειπα να μπω!!!!
Feb 18 2010 17:00
Photo

shinigami94 → VampireGirlization

Είχα ελεύθερο χρόνο και μπήκα. Εσύ,πως και είσαι μέσα?(εγώ μπαίνω κάθε μέρα:P)
Feb 18 2010 16:58
Photo

VampireGirlization → shinigami94

:kakaka:........................ευχαριστω.......πως και εισαι μεσα???:hmmm:
Feb 18 2010 16:48
Photo

shinigami94 → VampireGirlization

Έρχεται και η συνέχεια [SPOILER][IMG]http://www.succubi.org/db/perfectlyuseless/anime/rozenmaiden/dance.gif[/IMG][/SPOILER] [SPOILER][IMG]http://img3.ak.crunchyroll.com/i/spire1/05282008/7/5/f/2/75f27040885dc0_full.gif[/IMG][/SPOILER] [SPOILER][IMG]http://img2.ak.crunchyroll.com/i/spire4/05062008/5/8/1/2/581236dea1aeb0_full.gif[/IMG][/SPOILER]
Feb 18 2010 16:44
Photo

VampireGirlization → shinigami94

arigato........!!!
Feb 18 2010 16:04
Photo

shinigami94 → VampireGirlization

[IMG]http://img2.ak.crunchyroll.com/i/spire4/11172007/f/3/7/7/f377d609db9910_large.gif[/IMG]
Feb 16 2010 20:59
Photo

shinigami94 → yashamaru

Κόντρα ρόλος για την αξιαγάπητη Paris:P
Feb 15 2010 21:21
Photo

yashamaru → shinigami94

εγώ πάντως έχω σίγουρο χαρτί... για το ποιοι θα ναι οι πρωταγωνιστές να κοίτα: Light Imgay : (φυσικά!) Zac Efron L: joe Jonas Misa Aμανέ: Paris hilton :p
Feb 15 2010 21:03
Photo

shinigami94 → yashamaru

:hihi2: Περιμένω τώρα την παρωδία που θα βγάλουν οι Αμερικάνοι.
Feb 15 2010 20:54
Photo

yashamaru → shinigami94

tipota ^^ apla m arese pou s aresei to death note lol
Feb 15 2010 20:44
Photo

shinigami94 → yashamaru

Thanks για το friend request.
Feb 15 2010 18:49
Photo

shinigami94 → GhostPrince

Όντως.Το Berserk είναι ένα πολύ καλό manga.Το είχα ξεκινήσει πρόσφατα.Το προχωράω όμως με αργούς ρυθμούς γιατί δεν θέλω να περιμένω πολύ ωστε να διαβάσω το επόμενο κεφάλαιο.
Feb 15 2010 16:20
Photo

GhostPrince → shinigami94

κι'εγω μια απο τα ιδια...τωρα αυτο το καιρο μονο naruto shippuuden kai onepiece blepw =) (οταν βγενουν) και κσεκινησα να διαβαζω το Berzerk(manga)...to οποιο τα σπαει ^^
Feb 15 2010 16:09